Kertokaa oletteko oikeissa töissä

Eli oletteko oikeissa töissä. Moni on jossain seurakunnan eli yleensä vapaa tai helluntai. Niitä ei tähän lasketa eikä työpajaa. Kertokaa minkä alan ammattilaisia löytyy. Tiedän muutaman oikeissa arvostetuissa töissä olevan romanin ja se on kyllä hatunnoston paikka.
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

No onhan meitä ja ihan Vakkari paikalla ja tulipahan ohitettua monia valtaväestön hakijoita samaan paikkaan.
1 VASTAUS:
Ai missä? Saitko vakkarielinkautispaikan vankilassa?
+Lisää kommentti
Minä olen ylioppilas ja koulunkäynnin ohjaaja. Tällä hetkellä opiskelen sosionomiksi ja teen töitä alakoululla koulunkäynnin ohjaajana :) Ja olen romani siis. Kyllä mä näkisin, että eteenpäin on tultu viime vuosikymmenenä romanien kouluttautumisen ja työllistymisen kanssa. Ennakkoluuloja toki on yhä, kuten myös romanien omaa ennakkoluuloa työ- ja kouluelämää kohtaan. Jokainen pystyy kouluttautumaan ja hankkimaan itselleen töitä, tekosyitä muut. On kuitenkin tehtävä usein moninkertainen työ sen eteen, että pääsee sinne koulunpenkille tai työsuhteeseen asti. Tsemppiä elämäntavan muutokseen toverit!
1 VASTAUS:
Työpaikan saantiin voisi vaikuttaa huomattavasti jos heittäisitte ne työnestovaatteet pois jokapäiväisestä käytöstä, ei paksussa samettihameessa ja pitsiröijyssä kertakaikkiaan pysty töitä tekemään, paitsi siistiä toimistotyötä jota ei kaikille ole tarjolla.
+Lisää kommentti
Valepetskona kiertelen kaavo vanhusten ovila.
Ilmoita
Mie oon lupnina tepoililla.
1 VASTAUS:
No miepä oonki aapeeseellä! Eikä miulla oo hanpaita!

Lunperin ukko.
+Lisää kommentti
olen kaupungin teknisessä laitoksessa kunnossapidon puolella

saalemissa myös vapaa ehtois työtä aina kun kerkiän, soitto hommia enimmäkseen
Ilmoita
Kun lapsilisä loppuu niin eläke alkaa. Ei eläkeläisten tarvitse töissä käydä.
Ilmoita
Konitohtorina eli elukkalääkärinä Pohjanmaalla jo vuosia. On toiveanmattini ja palkka juoksee.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kertokaa oletteko oikeissa töissä

Eli oletteko oikeissa töissä. Moni on jossain seurakunnan eli yleensä vapaa tai helluntai. Niitä ei tähän lasketa eikä työpajaa. Kertokaa minkä alan ammattilaisia löytyy. Tiedän muutaman oikeissa arvostetuissa töissä olevan romanin ja se on kyllä hatunnoston paikka.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta