Eli oletteko oikeissa töissä. Moni on jossain seurakunnan eli yleensä vapaa tai helluntai. Niitä ei tähän lasketa eikä työpajaa. Kertokaa minkä alan ammattilaisia löytyy. Tiedän muutaman oikeissa arvostetuissa töissä olevan romanin ja se on kyllä hatunnoston paikka.
Kertokaa oletteko oikeissa töissä
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan meitä ja ihan Vakkari paikalla ja tulipahan ohitettua monia valtaväestön hakijoita samaan paikkaan.
- Anonyymi
Minä olen ylioppilas ja koulunkäynnin ohjaaja. Tällä hetkellä opiskelen sosionomiksi ja teen töitä alakoululla koulunkäynnin ohjaajana :) Ja olen romani siis. Kyllä mä näkisin, että eteenpäin on tultu viime vuosikymmenenä romanien kouluttautumisen ja työllistymisen kanssa. Ennakkoluuloja toki on yhä, kuten myös romanien omaa ennakkoluuloa työ- ja kouluelämää kohtaan. Jokainen pystyy kouluttautumaan ja hankkimaan itselleen töitä, tekosyitä muut. On kuitenkin tehtävä usein moninkertainen työ sen eteen, että pääsee sinne koulunpenkille tai työsuhteeseen asti. Tsemppiä elämäntavan muutokseen toverit!
- Anonyymi
Työpaikan saantiin voisi vaikuttaa huomattavasti jos heittäisitte ne työnestovaatteet pois jokapäiväisestä käytöstä, ei paksussa samettihameessa ja pitsiröijyssä kertakaikkiaan pysty töitä tekemään, paitsi siistiä toimistotyötä jota ei kaikille ole tarjolla.
- Anonyymi
olen kaupungin teknisessä laitoksessa kunnossapidon puolella
saalemissa myös vapaa ehtois työtä aina kun kerkiän, soitto hommia enimmäkseen - Anonyymi
Konitohtorina eli elukkalääkärinä Pohjanmaalla jo vuosia. On toiveanmattini ja palkka juoksee.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013