TELIAN "kauppias"

Anonyymi

Eilen minulle soitteli Telialta nätti tyttö, tai oikeastaan en nähnyt naamaa perusluuristani mutta oli kyllä pikkasen outoa kaupistelua.
Hän aloitti kertomalla että minun kannattaisi siirtyä käyttämään heidän markkinoimaa "uutta" mallia, eli tuplaverkkoa, siinä tulisi "mokkulan" siis reitittimen lisäksi seinästä yhteys.
Kyselin tarinan jälkeen, mistä seinästä tulee ja mitä sieltä tulee, tulee yhteys seinästä tyttö väitti kiven kovaan, pyysin tarkennusta moneen kertaan, sanoin että rahaakin tulee seinästä, tuleeko yhteys samasta seinästä ??
Tyttö kyseli takaa muilta neuvoa, kuulemma käyttää siis talon johdotuksia hyväksi.
Arvatkaa jäikö vakuuttava kuva myyntitapahtumasta ? Ei selvennyt minulle mitään tuon soiton ansiosta.

Ei ole tullut asiakaskyselyä, firmasta. Asiakaskyselytkit ovat ihan huuhaata , vain silloin lähetetään jos pikkasenkaan ollaan saatu asiakasta samalle aaltopituudelle puhelinneuvotteluissa.

16

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida onnistua ilman 3-vaihekiuasta? Mulla on seinässä valokaapeliboksi. Kokeilin joskus boksista yhteyttä sähköverkon kautta toiseen huoneeseen kahdella pistirasiaan työnnettävällä lähetin-vastaanotin -töpselillä, mutta toivottoman hidas oli, jos yhteyttä syntyi ollenkaan. Rahaa paloi muistaakseni vajaa satanen, mutta sulakkeet kestivät.:)

      • Anonyymi

        Ja tuoko toimi vain lauantaisin, kun kiuas oli päällä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuoko toimi vain lauantaisin, kun kiuas oli päällä ?

        Ei toiminut edes saunassa.:)


    • Anonyymi

      Se nätti tyttö saa varmaankin sähkönkin seinästä. Ei tarvitse tuhmia ydin- taikka hiilivoimaloita.

      • Anonyymi

        Meillekin sähkö tulee seinään, kannatko sinä sähkösi SIWASTA kilon pusseissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekin sähkö tulee seinään, kannatko sinä sähkösi SIWASTA kilon pusseissa?

        Meille sähkö tulee nykyisin maan alta ja sitten se kiipeää vinttiin josta sitä valuu alaspäin niihin pistorasioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille sähkö tulee nykyisin maan alta ja sitten se kiipeää vinttiin josta sitä valuu alaspäin niihin pistorasioihin

        Vitut se sähkö niin toimi. Kyllä nyt jokainen peruskoulun käynyt tietää että on plus ja miinus. Plus tule yhdestä reiästä ja miinus toisesta. Plussasta elektrodit virtaa sinne miinukseen ja jos sähkömoottorin laittaa väärin päin töpseliin se yrittää työntää akselin ulos siitä keskiöstä ja kuluttaa laakerit paljon nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut se sähkö niin toimi. Kyllä nyt jokainen peruskoulun käynyt tietää että on plus ja miinus. Plus tule yhdestä reiästä ja miinus toisesta. Plussasta elektrodit virtaa sinne miinukseen ja jos sähkömoottorin laittaa väärin päin töpseliin se yrittää työntää akselin ulos siitä keskiöstä ja kuluttaa laakerit paljon nopeammin.

        Minä kokeilenkin aina kielellä, kummasta reiästä tulee se punainen sähkö, musta sähkö ei tunnu missään, mutta se punainen näkyy silmissä vielä pitkään kun on ottanut kielen irti reiästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kokeilenkin aina kielellä, kummasta reiästä tulee se punainen sähkö, musta sähkö ei tunnu missään, mutta se punainen näkyy silmissä vielä pitkään kun on ottanut kielen irti reiästä.

        Joo mutta ootko sä miettinyt että kuinka vitun tyhmii ihmiset on? Musta ei oo väri vaan valon puuttumista. Mieti paljon sähköö menee punaseen ja mustaan... YHTÄ PALJON! Jos musta korvattas vaikka vihreellä sähköllä, säästettäis 50%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut se sähkö niin toimi. Kyllä nyt jokainen peruskoulun käynyt tietää että on plus ja miinus. Plus tule yhdestä reiästä ja miinus toisesta. Plussasta elektrodit virtaa sinne miinukseen ja jos sähkömoottorin laittaa väärin päin töpseliin se yrittää työntää akselin ulos siitä keskiöstä ja kuluttaa laakerit paljon nopeammin.

        Mitenkä peruskoulun käynyt nassikka käsittelisi kolmivaihevirtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ootko sä miettinyt että kuinka vitun tyhmii ihmiset on? Musta ei oo väri vaan valon puuttumista. Mieti paljon sähköö menee punaseen ja mustaan... YHTÄ PALJON! Jos musta korvattas vaikka vihreellä sähköllä, säästettäis 50%.

        No jos sinä aiot suoraan parittaa punesen- mustansähkön kanssa, niin jossakin kaapissa siveyspoliisi tulee väliin ja snoo POKS!. Sitäpaitsi vihreetä sähkö ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinä aiot suoraan parittaa punesen- mustansähkön kanssa, niin jossakin kaapissa siveyspoliisi tulee väliin ja snoo POKS!. Sitäpaitsi vihreetä sähkö ei ole olemassakaan.

        "vihreetä sähkö ei ole olemassakaan"

        https://sahkovertailu.fi/vihrea-sahko

        Mä 6
        Sä 0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä peruskoulun käynyt nassikka käsittelisi kolmivaihevirtaa?

        Jokanen peruskoulun käynyt tietää että kolmevaihees on ikääku erilaine aalto, mutta siitä tulee vaan semmosta tasapaksuu, eli ne ylimääräset vaan täyttää ne välit. Tahdistetaan se sen toisen aallon kanssa eikä lomiteta nii saatas tuplatehot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vihreetä sähkö ei ole olemassakaan"

        https://sahkovertailu.fi/vihrea-sahko

        Mä 6
        Sä 0

        Ai jaa, silloin on myös vesisähköä jonka tuottaa 100-prosenttisesti vesivoimalla, mutta tämä sähkö tulee sitten hanasta. Virhreä sähkö on tuulta pakattuna paineastioihin, eikö niin. Kotitekoisesti voi tuulta pakata myös kompressorilla.

        Mä 6
        Sä -20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kokeilenkin aina kielellä, kummasta reiästä tulee se punainen sähkö, musta sähkö ei tunnu missään, mutta se punainen näkyy silmissä vielä pitkään kun on ottanut kielen irti reiästä.

        B-rappuunko työnsit? Ei ihme että kipunoi.


    • Anonyymi

      Minullekin soittelee nätit tytöt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe