Odotellaan

Kevät on ikäänkuin täyttymättömien toiveiden aikaa. Minä toivoisin että nettiyhtyteni palstalle normalisoituisi. Nyt vpin lähettää viestejä vain kännykästä.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoitat nettiyhteyden normalisoitumisella?
      Näkyyhän sinulla nettiyhteys olevan kännykässäsikin. Onko se jotenkin epänormaali yhteys?

• Anonyymi

Tietämättä asiasta

enenpiä. Yhteydet ei palaa toimiviksi itsestään. Sulla asetuksissa vikaa, laita kuntoon, tai hanki nörtti.

=DW=

• Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

Mitä siinä nyt on ihmettelemistä?
        Sen kun laittaa koneen vikahaun päälle, niin ongelma löytyy helposti.

• Paloma.se01 kirjoitti:

Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?

Onko jäänyt lasku maksamatta?
        Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Voi

olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.

=DW=

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?

Onko jäänyt lasku maksamatta?
        Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?

Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi

olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.

=DW=

Olemme kokeilleet myös miehen läppärillä ja omalla tabletillani. Sama ongelma. Viestin lähettämisessä tapahtui virhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.

Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.

Voitko millään muulla koneella tarkistaa, onko jokin paikallinen tietoliikennevika? Verkko?

Beng

• Anonyymi

Tuli mieleen.

Ei hajuakaan laitteista, asetuksista, enkä niitä voi etänä pähkäilläkkään, eikä muutenkaan innosta. Tuli kuitenkin mieleen, kun kerran kännykkä toimii, muut ei, onko kännykkäsi yhteydessä suoraan nettiin, vaiko wlaniin, josta yhteys ?

Jos kännykkä ottaa yhteyden wlanin kautta, läppärit ei, silloin kandee tutkailla wlan-asetuksia ja palomuuriasetuksia. Joskus auttaa niinkin itsestään selvä asia, kuin wlanin buuttaaminen.

=DW=

• Anonyymi

kokeile vaihtaa selainta, tai etsi sieltä hampurilais valikosta
      asetukset estä poista vähennä skenaadiosta.
      tai sitten tietokoneen astetuksista salli tai estä tämä sivusto
      yleensä löytyy tietoturva osiosta, en nyt jaksa itse etsiä
      lyca till
      njjjj

• Olen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Olen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.

Joop

Wifi tökkii. Buuttaa wlanrasia, kato asetukset, jos ok, eikä toimi ->Soita operaattorille, onko heillä ongelmia, Jos ei toimi silläkään ->osta uus wlanrasia. Ja jos sittenkään ei toimi, vika kaapeloinnissa -> yhteys taloyhtiöön/kaapelifirmaan.

Meillä meni aikanaan telkkari ja netti poikki, kun naapuri teki pohjat terassilleen ja katkaisi kaivuhommissaan kaapelin,asiaa selviteltiin kuukausi ja sen terassin alta löytyi vika sitten löytyi >:/

Kai olet maksanut laskusi ajallaan? Se tosin selviää operaattorilta.

=DW=

• Isäntä on jämpti laskujen kaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe