Odotellaan

Paloma.se01

Kevät on ikäänkuin täyttymättömien toiveiden aikaa. Minä toivoisin että nettiyhtyteni palstalle normalisoituisi. Nyt vpin lähettää viestejä vain kännykästä.

15

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoitat nettiyhteyden normalisoitumisella?
      Näkyyhän sinulla nettiyhteys olevan kännykässäsikin. Onko se jotenkin epänormaali yhteys?

    • Anonyymi

      Tietämättä asiasta

      enenpiä. Yhteydet ei palaa toimiviksi itsestään. Sulla asetuksissa vikaa, laita kuntoon, tai hanki nörtti.

      =DW=

      • Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

        Mitä siinä nyt on ihmettelemistä?
        Sen kun laittaa koneen vikahaun päälle, niin ongelma löytyy helposti.


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

        No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?

        Onko jäänyt lasku maksamatta?
        Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.

        Voi

        olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.

        =DW=


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?

        Onko jäänyt lasku maksamatta?
        Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?

        Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi

        olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.

        =DW=

        Olemme kokeilleet myös miehen läppärillä ja omalla tabletillani. Sama ongelma. Viestin lähettämisessä tapahtui virhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.

        Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.

        Voitko millään muulla koneella tarkistaa, onko jokin paikallinen tietoliikennevika? Verkko?

        Beng


    • Anonyymi

      Tuli mieleen.

      Ei hajuakaan laitteista, asetuksista, enkä niitä voi etänä pähkäilläkkään, eikä muutenkaan innosta. Tuli kuitenkin mieleen, kun kerran kännykkä toimii, muut ei, onko kännykkäsi yhteydessä suoraan nettiin, vaiko wlaniin, josta yhteys ?

      Jos kännykkä ottaa yhteyden wlanin kautta, läppärit ei, silloin kandee tutkailla wlan-asetuksia ja palomuuriasetuksia. Joskus auttaa niinkin itsestään selvä asia, kuin wlanin buuttaaminen.

      =DW=

    • Anonyymi

      kokeile vaihtaa selainta, tai etsi sieltä hampurilais valikosta
      asetukset estä poista vähennä skenaadiosta.
      tai sitten tietokoneen astetuksista salli tai estä tämä sivusto
      yleensä löytyy tietoturva osiosta, en nyt jaksa itse etsiä
      lyca till
      njjjj

      • Olen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Olen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.

        Joop

        Wifi tökkii. Buuttaa wlanrasia, kato asetukset, jos ok, eikä toimi ->Soita operaattorille, onko heillä ongelmia, Jos ei toimi silläkään ->osta uus wlanrasia. Ja jos sittenkään ei toimi, vika kaapeloinnissa -> yhteys taloyhtiöön/kaapelifirmaan.

        Meillä meni aikanaan telkkari ja netti poikki, kun naapuri teki pohjat terassilleen ja katkaisi kaivuhommissaan kaapelin,asiaa selviteltiin kuukausi ja sen terassin alta löytyi vika sitten löytyi >:/

        Kai olet maksanut laskusi ajallaan? Se tosin selviää operaattorilta.

        =DW=


      • Isäntä on jämpti laskujen kaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe