Kevät on ikäänkuin täyttymättömien toiveiden aikaa. Minä toivoisin että nettiyhtyteni palstalle normalisoituisi. Nyt vpin lähettää viestejä vain kännykästä.
Odotellaan
15
<50
Vastaukset
Mitä tarkoitat nettiyhteyden normalisoitumisella?
Näkyyhän sinulla nettiyhteys olevan kännykässäsikin. Onko se jotenkin epänormaali yhteys?- Anonyymi
Tietämättä asiasta
enenpiä. Yhteydet ei palaa toimiviksi itsestään. Sulla asetuksissa vikaa, laita kuntoon, tai hanki nörtti.
=DW=Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.
Mitä siinä nyt on ihmettelemistä?
Sen kun laittaa koneen vikahaun päälle, niin ongelma löytyy helposti. Paloma.se01 kirjoitti:
Ollaan tutkittu asetuksia yhdessä pojan ja miehen kaa ne ymmärtää enemmän näistä jutuista kuin minä olematta ammattilaisia. Käyttäjätuki on ollut aktiivisesti vian etsimisessä, mutta ei löydy. Nyt lähtee viestit vain suoraan kännystä. Oletetaan että vika on jossain asetuksissa jatketaan harjoitukdia. Kiitos.
No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?
Onko jäänyt lasku maksamatta?
Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Voi
olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.
=DW= - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
No toimiiko sinulla nettiyhteydet muuten, mutta ei tälle palstalle?
Onko jäänyt lasku maksamatta?
Vai onko natsit portanneet sinut tältä palstalta?Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.
Anonyymi kirjoitti:
Voi
olla laitevikakin. Kokeile muillakin koneilla. Jos koneessa vikaa, järkevintä kai mennä rautakauppaan, korjaaminen voi olla arvokasta.
=DW=Olemme kokeilleet myös miehen läppärillä ja omalla tabletillani. Sama ongelma. Viestin lähettämisessä tapahtui virhe.
Anonyymi kirjoitti:
Paloma on pannattu , se on selvä ja itse aiheutettu tila.
Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Kaikki toimii muuten ja käyttäjätuki vahvistaa että kyse ei ole bannaulsestakaan.
Voitko millään muulla koneella tarkistaa, onko jokin paikallinen tietoliikennevika? Verkko?
Beng
- Anonyymi
Tuli mieleen.
Ei hajuakaan laitteista, asetuksista, enkä niitä voi etänä pähkäilläkkään, eikä muutenkaan innosta. Tuli kuitenkin mieleen, kun kerran kännykkä toimii, muut ei, onko kännykkäsi yhteydessä suoraan nettiin, vaiko wlaniin, josta yhteys ?
Jos kännykkä ottaa yhteyden wlanin kautta, läppärit ei, silloin kandee tutkailla wlan-asetuksia ja palomuuriasetuksia. Joskus auttaa niinkin itsestään selvä asia, kuin wlanin buuttaaminen.
=DW= - Anonyymi
kokeile vaihtaa selainta, tai etsi sieltä hampurilais valikosta
asetukset estä poista vähennä skenaadiosta.
tai sitten tietokoneen astetuksista salli tai estä tämä sivusto
yleensä löytyy tietoturva osiosta, en nyt jaksa itse etsiä
lyca till
njjjjOlen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Olen kokeillut eri selaimilla, eri koneilla ja tyhentänut välimuisteja ja evästyksiä. Ainoastaan kännykkä lähettää eteenpäin viestit ja sekin vain wi fistä pois. Wi-fin vlamin kautta viestit lakkasivat lähtemästä pari viikkoa sitten . Aikaisemmin ei mitään häiikkää enkä ole muuttanut asetuksis.
Joop
Wifi tökkii. Buuttaa wlanrasia, kato asetukset, jos ok, eikä toimi ->Soita operaattorille, onko heillä ongelmia, Jos ei toimi silläkään ->osta uus wlanrasia. Ja jos sittenkään ei toimi, vika kaapeloinnissa -> yhteys taloyhtiöön/kaapelifirmaan.
Meillä meni aikanaan telkkari ja netti poikki, kun naapuri teki pohjat terassilleen ja katkaisi kaivuhommissaan kaapelin,asiaa selviteltiin kuukausi ja sen terassin alta löytyi vika sitten löytyi >:/
Kai olet maksanut laskusi ajallaan? Se tosin selviää operaattorilta.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134