Olemme käyneet illallisilla useissa baareissa.
Eipä aikaakaan kun meno yltyy ja karvaukkeleita hyppää baaritiskille hetkuttelemaan. Syö nyt siinä sitten.
Ällöttävää on meno sanon minä.
Jollette usko niin lyökää JuuTupen hakukenttään Alanya dance.
Kirjoitti Martta 68 vee.
Irstaat Alanyan baarit.
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tosin nyt muutaman päiväkaljan ottaneena odottelen tulevaa iltaa ja turkkilaista käärmenäyttelyä jo hieman kiihoittuneena.
Kirjoitti Martta 68 vee. - Anonyymi
Sitten nuo hunajaisen lipevät äklöttävät partaveijarit tulevat jopa meitä liehittelemään. Vanhoja mummoja.
Minullakin vielä lonkkavika, ettäs kehtaavat, eikö niillä ole muita naisia.
Jostain luin että ei ole. Jollei ole naimisissa niin rakoa ei ole tarjolla. Se on vaan niin. Isä ja veljet vahtivat naisiaan ja pitävät lukkojen takana iltaisin ettei vain kukaan pääse livauttamaan.
En minä tuolla Alanyassa ole nähnyt paikallisia naisia kävelyllä, kaikki ne turisteja ovat.
Kirjoitti Martta 68 vee. - Anonyymi
Muslimit päästävät vain vanhat ämmät päivisin torille ilman valvontaa.
Nuoremmilla naisilla on aina päällystakki mukana.
Iltaisin ne pidetään lukkojen takana eivätkä varmasti pääse ulos.
Turkissa ei ole naisilla mitään arvoa paitsi neitsyellä ja siitä pyritään repimään mahdollisimman kova hinta.
Tästä asiasta ei ole soveliasta suomessa puhua koska sehän on rasismia. - Anonyymi
Alanyassa on useita sinkkubaareja joissa turkkilaiset tytöt ja naiset voivat tutustua himokkaisiin turistimiehiin.
- Anonyymi
Ai onko, kerro minkä nimisiä niin sitten osaan mennä niihin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984