Aattelin et hommaisin jommankumman noista mut ei oo mitää hajua kumpi ois parempi ja kumman saa helpommin viritettyä. Ku nettimotosta oon katellu nii suurin osa pv:istä ja mankeista kulkee sen 55 tai jopa alle ja sit osa sen 70 tai yli mut niitä ei kovin montaa löydy joka ois kilvissä ja että ei ois liian kaukana.
Asun lahessa enkä haluis et ois kovin kaukana lahesta kuitenkaa. Joku 2h matka max.
Mulla oli derbi jo jonku aikaa mut myin sen ja nyt hommaan sit pv tai mankin, pitäs vaa tietää kumpi ja kumman sais kulkee siitä 70 ylöspäin helposti. Pituutta se 165cm jos sillä on merkitystä.
Jincheng mankeja oon kattellu ja niissä on kaikki vaihteet alaspäin et turha ehotella niitä ku saattaa olla vähä omituista ajaa sellasella mulle, ainaki aluks.
Ja hinta max: 1300€
PV vai Manki
3
<50
Vastaukset
Jos hakee vireillä kulkua niin PV on oikea valinta sillä siihen saa ilmajäähdytteisen RM 80 osat kiinni joilla tehoa saa noin 15hv.
- Anonyymi
No niin, siinäpä valistunut nuori mies, joka ymmärtää laadun päälle. Kuten Jutustelija jo tuossa mainitsi, helpoin ratkaisu on hommata PV ja siihen kasikympin kamat. Helppoa ja mukavaa bolt on -puuhastelua.
Manki on myös hyvä, mutta sen viilaaminen on hieman haastavampaa. Yleensä moni tyytyy pelkkien välien vaihtamiseen, jolla päästään 50-55 km/h nopeuksiin.
Molemmat ovat silti erinomaisia valintoja. - Anonyymi
Osta skyteam manki ja laita 72cc sylinterisarja ja pitemmät välit. Ei vie bensaakaan yhtä paljon kun kakstahdit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869