Äitipuoli, se varmaan kaikista pa*kin

Anonyymi

Olemme olleet mieheni kanssa 6v yhdessä.
Hänellä on kaksi lasta, tyttö 18v ja poika 16v.
Tytön kanssa ei koskaan ole ollut mitään vaikeuksia vaikka alkuun pelkäsinkin.
Nyt teini-ikäinen poika raastaa hermot riekaleiksi.
Jokusen vuoden ollut meillä joka toinen viikko ja nykyään viimeisen puoli vuotta muuttui, että on aina kun mieheni on vapaalla (eli viikonloppuisin)

Mikään tekemäni ruoka ei kelpaa, ei tee mitään kotihommia.. sotkee vain ja irvistelee ja naureskelee naaman edessä.
Jos pyydän jotain tekemään, edes roskapussin viemään.. ei mitään reaktiota, ei välttämättäkään jos isänsä sanoo.
Ei välttämättä puhu minulle mitään, mikä helpotus toisaalta, koska ei hän osa edes kunnolla keskustella. Pienestä pitäen jos kysynyt jotain, niin vastaus on aina: En mä tiiä. Tai sitten jotain lyhenteitä.

Epäasiallinen käytös v*tuttaa ja isänsä antaa pennulle rahaa vaikkei se mitään edes tee.
Potkii lemmikkieläimiä, siitä jos mainitsen niin alkaa taas ne naaman venyttely ja tekonauru.
Vaikka olkoon miten teini, niin sentään luulisi edes jotain käytöstapoja olevan.
Eipä tässä muuta, tiedän että osa varmasti samanlaisessa tilanteessa.
Olen aika yksin tämän asian kanssa, koska isänsä ei ymmärrä sitä että myös minä voin pahoin.
No kaikki viikonloput meneekin teiniä paimentaessa ja mahdollinen yhteinen aika mieheni kanssa on nollassa. Eipä olla missään enää käyty eikä varmaan päästä käymään, ennenkuin tuo teini löytää tyttöystävän ja on pois nurkista 😆

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miksi on teillä joka vkl?? Nyt säännöt selväksi, poika voi pakata kassin ja lähteä jos teidän kodin säännöt ei kelpaa. Ei tarvitse tulla naamoja näyttelemään, ketään ei väkisin pidetä teillä eli jos kotityöt ja normaalikäytös ei onnistu niin reppu selkään ja heippa

      • Anonyymi

        Niin tai muuttakaa niin kauas ettei lapset osaa sinne tulla vaikk aulkomaille. Lukko ovaeen ja kyltti seinään, miesten lasten tulo kielletty!

        Kyllä lapsista eroon pääsee ei se ole mies joka lellii kakaroitaan! Uusi naien on täkreempi kuin yksikään lellitty lapsi.


      • Anonyymi

        Juhannusviinoja on sitte jo maisteltu.


    • Anonyymi

      Samanlaisia ongelma kakaroita on ydin perheissäkin. Isovanhemmilta kuulee kuinka pelataan vain silmät soikeena tai räplätään kännykkää maatessakin eikä mitään viitsitä tehdä, roskapussia viedä, korjata astioita yms. vähäisintäkään. Ruokien kanssa ronklaaminen lienee yleistä.

      Turha toivoa että ne tyttöystävää saa vaan jää sinne nurkkiin loisimaan. Ei mene kesätöihin, kouluun eikä mihinkään ja ennemmin joudut sinä lähtemään kuin se veltto nuorukainen.

      • Anonyymi

        Äitipuolena olet onnellinen kun pääset sentäs vielä eroon mutta jos olisi oma kakara. Monilla on jäänyt joku ongelma tapaus täysihoitoon eikä meinaa itsenäistyä ollenkaan. Pelaavat öisin ja nukkuvat päivisin.

        Mistä tämmöiset tapaukset johtuvat yleistyen koko ajan, johtuvatko heikosta vanhemmuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitipuolena olet onnellinen kun pääset sentäs vielä eroon mutta jos olisi oma kakara. Monilla on jäänyt joku ongelma tapaus täysihoitoon eikä meinaa itsenäistyä ollenkaan. Pelaavat öisin ja nukkuvat päivisin.

        Mistä tämmöiset tapaukset johtuvat yleistyen koko ajan, johtuvatko heikosta vanhemmuudesta?

        Meillä miehen lapset aamulla kuudelta herää ja alkaa pelaamaan ja syömään sitten yöllä 2-3 aikaa loppuu pelaaminen ja syöminen ja nykkuvat pari tuntia j a taas sama touhu.

        En ymmärrä, mutta lasten äiti ymmärtää heitä. Olen sen verran äiti ihminen että komennan mutta ei tottele mua. Olen kuin ilmaa.
        Minä laitaisin kersat tihin ja opiskelmaan ja siivoomaan ja tekemäänmuuta. Olen ottanut kännyt pois monta kertaa mutta sitten tulee exä kehiin ja alkaa haukkumana mua .
        On kauheeta olla äitipuoli miehen lapsille kun eivät osaa mitään. Omat sentään ovat ahkeria ja ihania ja akuniita, mutta miehen kauheen lihavia ja laiskoja ja ei osaa mitään.

        Pakko oli tulla äitipuoleksi mutta toivottomalta näyttää, en voi edes töihin mennä kun pitää olla kotona ja vahtia lähes aikuisia lapsia. Eivät osaa olla kekseknään vaan on aikuisen oltava selvimässä asioitansa.
        miehen exä on kumma tapaus sieltä on nuo lapset lhtöisin ja tekevät niinkuin äiti opetti.
        Onneksi ei ole mun kersoja, jos näkisitte mun lapset niin kehuisitte heitä, ja haukuuisitte mieheni lapset. hirveitä ovat,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä miehen lapset aamulla kuudelta herää ja alkaa pelaamaan ja syömään sitten yöllä 2-3 aikaa loppuu pelaaminen ja syöminen ja nykkuvat pari tuntia j a taas sama touhu.

        En ymmärrä, mutta lasten äiti ymmärtää heitä. Olen sen verran äiti ihminen että komennan mutta ei tottele mua. Olen kuin ilmaa.
        Minä laitaisin kersat tihin ja opiskelmaan ja siivoomaan ja tekemäänmuuta. Olen ottanut kännyt pois monta kertaa mutta sitten tulee exä kehiin ja alkaa haukkumana mua .
        On kauheeta olla äitipuoli miehen lapsille kun eivät osaa mitään. Omat sentään ovat ahkeria ja ihania ja akuniita, mutta miehen kauheen lihavia ja laiskoja ja ei osaa mitään.

        Pakko oli tulla äitipuoleksi mutta toivottomalta näyttää, en voi edes töihin mennä kun pitää olla kotona ja vahtia lähes aikuisia lapsia. Eivät osaa olla kekseknään vaan on aikuisen oltava selvimässä asioitansa.
        miehen exä on kumma tapaus sieltä on nuo lapset lhtöisin ja tekevät niinkuin äiti opetti.
        Onneksi ei ole mun kersoja, jos näkisitte mun lapset niin kehuisitte heitä, ja haukuuisitte mieheni lapset. hirveitä ovat,

        Vai niin ,juhannus viinoja on edelleen maisteltu, opettele kirjoittamaan, ilman viinaa, tai krapulaa ,tuollaisen hölynpölynkin voi kirjoittaa selvänä oikein, vaikka eihän se tee siitä sen uskottavampaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe