Olemme olleet mieheni kanssa 6v yhdessä.
Hänellä on kaksi lasta, tyttö 18v ja poika 16v.
Tytön kanssa ei koskaan ole ollut mitään vaikeuksia vaikka alkuun pelkäsinkin.
Nyt teini-ikäinen poika raastaa hermot riekaleiksi.
Jokusen vuoden ollut meillä joka toinen viikko ja nykyään viimeisen puoli vuotta muuttui, että on aina kun mieheni on vapaalla (eli viikonloppuisin)
Mikään tekemäni ruoka ei kelpaa, ei tee mitään kotihommia.. sotkee vain ja irvistelee ja naureskelee naaman edessä.
Jos pyydän jotain tekemään, edes roskapussin viemään.. ei mitään reaktiota, ei välttämättäkään jos isänsä sanoo.
Ei välttämättä puhu minulle mitään, mikä helpotus toisaalta, koska ei hän osa edes kunnolla keskustella. Pienestä pitäen jos kysynyt jotain, niin vastaus on aina: En mä tiiä. Tai sitten jotain lyhenteitä.
Epäasiallinen käytös v*tuttaa ja isänsä antaa pennulle rahaa vaikkei se mitään edes tee.
Potkii lemmikkieläimiä, siitä jos mainitsen niin alkaa taas ne naaman venyttely ja tekonauru.
Vaikka olkoon miten teini, niin sentään luulisi edes jotain käytöstapoja olevan.
Eipä tässä muuta, tiedän että osa varmasti samanlaisessa tilanteessa.
Olen aika yksin tämän asian kanssa, koska isänsä ei ymmärrä sitä että myös minä voin pahoin.
No kaikki viikonloput meneekin teiniä paimentaessa ja mahdollinen yhteinen aika mieheni kanssa on nollassa. Eipä olla missään enää käyty eikä varmaan päästä käymään, ennenkuin tuo teini löytää tyttöystävän ja on pois nurkista 😆
Äitipuoli, se varmaan kaikista pa*kin
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
miksi on teillä joka vkl?? Nyt säännöt selväksi, poika voi pakata kassin ja lähteä jos teidän kodin säännöt ei kelpaa. Ei tarvitse tulla naamoja näyttelemään, ketään ei väkisin pidetä teillä eli jos kotityöt ja normaalikäytös ei onnistu niin reppu selkään ja heippa
- Anonyymi
Niin tai muuttakaa niin kauas ettei lapset osaa sinne tulla vaikk aulkomaille. Lukko ovaeen ja kyltti seinään, miesten lasten tulo kielletty!
Kyllä lapsista eroon pääsee ei se ole mies joka lellii kakaroitaan! Uusi naien on täkreempi kuin yksikään lellitty lapsi. - Anonyymi
Juhannusviinoja on sitte jo maisteltu.
- Anonyymi
Samanlaisia ongelma kakaroita on ydin perheissäkin. Isovanhemmilta kuulee kuinka pelataan vain silmät soikeena tai räplätään kännykkää maatessakin eikä mitään viitsitä tehdä, roskapussia viedä, korjata astioita yms. vähäisintäkään. Ruokien kanssa ronklaaminen lienee yleistä.
Turha toivoa että ne tyttöystävää saa vaan jää sinne nurkkiin loisimaan. Ei mene kesätöihin, kouluun eikä mihinkään ja ennemmin joudut sinä lähtemään kuin se veltto nuorukainen.- Anonyymi
Äitipuolena olet onnellinen kun pääset sentäs vielä eroon mutta jos olisi oma kakara. Monilla on jäänyt joku ongelma tapaus täysihoitoon eikä meinaa itsenäistyä ollenkaan. Pelaavat öisin ja nukkuvat päivisin.
Mistä tämmöiset tapaukset johtuvat yleistyen koko ajan, johtuvatko heikosta vanhemmuudesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitipuolena olet onnellinen kun pääset sentäs vielä eroon mutta jos olisi oma kakara. Monilla on jäänyt joku ongelma tapaus täysihoitoon eikä meinaa itsenäistyä ollenkaan. Pelaavat öisin ja nukkuvat päivisin.
Mistä tämmöiset tapaukset johtuvat yleistyen koko ajan, johtuvatko heikosta vanhemmuudesta?Meillä miehen lapset aamulla kuudelta herää ja alkaa pelaamaan ja syömään sitten yöllä 2-3 aikaa loppuu pelaaminen ja syöminen ja nykkuvat pari tuntia j a taas sama touhu.
En ymmärrä, mutta lasten äiti ymmärtää heitä. Olen sen verran äiti ihminen että komennan mutta ei tottele mua. Olen kuin ilmaa.
Minä laitaisin kersat tihin ja opiskelmaan ja siivoomaan ja tekemäänmuuta. Olen ottanut kännyt pois monta kertaa mutta sitten tulee exä kehiin ja alkaa haukkumana mua .
On kauheeta olla äitipuoli miehen lapsille kun eivät osaa mitään. Omat sentään ovat ahkeria ja ihania ja akuniita, mutta miehen kauheen lihavia ja laiskoja ja ei osaa mitään.
Pakko oli tulla äitipuoleksi mutta toivottomalta näyttää, en voi edes töihin mennä kun pitää olla kotona ja vahtia lähes aikuisia lapsia. Eivät osaa olla kekseknään vaan on aikuisen oltava selvimässä asioitansa.
miehen exä on kumma tapaus sieltä on nuo lapset lhtöisin ja tekevät niinkuin äiti opetti.
Onneksi ei ole mun kersoja, jos näkisitte mun lapset niin kehuisitte heitä, ja haukuuisitte mieheni lapset. hirveitä ovat, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä miehen lapset aamulla kuudelta herää ja alkaa pelaamaan ja syömään sitten yöllä 2-3 aikaa loppuu pelaaminen ja syöminen ja nykkuvat pari tuntia j a taas sama touhu.
En ymmärrä, mutta lasten äiti ymmärtää heitä. Olen sen verran äiti ihminen että komennan mutta ei tottele mua. Olen kuin ilmaa.
Minä laitaisin kersat tihin ja opiskelmaan ja siivoomaan ja tekemäänmuuta. Olen ottanut kännyt pois monta kertaa mutta sitten tulee exä kehiin ja alkaa haukkumana mua .
On kauheeta olla äitipuoli miehen lapsille kun eivät osaa mitään. Omat sentään ovat ahkeria ja ihania ja akuniita, mutta miehen kauheen lihavia ja laiskoja ja ei osaa mitään.
Pakko oli tulla äitipuoleksi mutta toivottomalta näyttää, en voi edes töihin mennä kun pitää olla kotona ja vahtia lähes aikuisia lapsia. Eivät osaa olla kekseknään vaan on aikuisen oltava selvimässä asioitansa.
miehen exä on kumma tapaus sieltä on nuo lapset lhtöisin ja tekevät niinkuin äiti opetti.
Onneksi ei ole mun kersoja, jos näkisitte mun lapset niin kehuisitte heitä, ja haukuuisitte mieheni lapset. hirveitä ovat,Vai niin ,juhannus viinoja on edelleen maisteltu, opettele kirjoittamaan, ilman viinaa, tai krapulaa ,tuollaisen hölynpölynkin voi kirjoittaa selvänä oikein, vaikka eihän se tee siitä sen uskottavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918