Käykös tällä palstalla lainkaan naisia, jotka ovat ylimaallisen kauniita, valkeita, soreita ja suloisia?
Olen mies ja valmiina tentattavaksi.
Kaunis nainen
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Osannetko arvella, miksi kukaan ei kommentoi ja vastaa sulle? - Nm. Entinen ruusunnuppu
- Anonyymi
Kiitos kysymyksestä.
Arvelen, että tällä palstalla ei käy juuri ketään. Perustelen sillä, että olit ensimmäinen, joka jälkeeni kirjoitti tälle palstalle jotakin. Olihan mulla muitakin vaihtoehtoja, mutta tuohon nyt löysin jonkinasteisen varman perustelun.
Mitä itse arvelet? - Anonyymi
Ööööö ... siis 40-palstalle? Mistä tiedät? Mutta voihan se olla paljon mahdollista, Pnoilla kymmenillä monella on menossa perheen ruuhkavuodet. Silloin ei todella ehdi turhia jorista. - Nm. Painajaismainen tahti
- Anonyymi
Palstalle tulleiden viestien tuloajankohdat näkyvät viestien yhteydessä - jopa sekunnin tarkkuudella.
Esiintuomaani palstan hiljaisuutta perustelet sillä, että monella on menossa perheen ruuhkavuodet. Sullakin on menossa painajaismainen tahti.
Noh, ajan myötä se kai helpottaa. Näin painajaismaisessa tilanteessa hemmotteluloma olis varmaan paikallaan. Sen järjestäminen onkin sitten jo vaikeampi juttu. - Anonyymi
Mun ruuhkavuodet ja -painajaiset ovat olleet ohi jo hyvän aikaa. Nyt on toisenlaisia huolia, jotka eivät veisi enää aikaa 24 / 7, mutta kulkevat pahukset mukana unohtamisyrityksistä huolimatta. - Nm. Hemmottelu, mitä se on?
- Anonyymi
Noh, se voisi olla vaikka riittävän pitkä loma jossakin kylpyjässä.
Siinä unohtuisivat huolet ja murheet samalla.
Minkälaisia huolia sulla on? - Anonyymi
Kiitos kysymästä, mutta en ole tottunut esittelemään omia juttujani, huolista puhumattakaan, pienemmissäkään piireissä. Kylpyläreissutkin ovat mukavia, mutta eivät poista tai hävitä yhtään murhetta kuin ehkä punaiseksi minuutiksi. - Nm. Onnea matkaasi
- Anonyymi
En mä millekään kylpylämatkalle ole menossa, jos sitä tarkoitit.
Syksyllä voin osallistua koulutusristeilylle Tukholmaan.
Onpa sulla surkea tilanne. Toivottavasti sulla on lähipiiri, joka näkee arvokkuutesi ja osoittaa, että olet rakas ja turvassa. - Anonyymi
Tilanteeni ei liene lainkaan niin "surkea" kuin kommenteistani saattaa ilmi käydä - jos kerran olet sitä mieltä. Ehkä meitsi vain katselee juttuja väärältä kantilta.
Tarkoitinkin matkalla enempi viitata aloitukseesi, eli toivottaa hyvää lykkyä niitten ylimaallisten kaunotarten etsimiseen. Nm. Kuka normaali pitää itseään sellaisena? - Anonyymi
No, ei tietenkään kukaan - pitävät vitsinä, jollaiseksi se oli tarkoitettukin.
Kiitos toivotuksista ja Hyvää jatkoa sulle. - Anonyymi
Kiitos. - Nm. Sinulle myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673