Amsterdamiin

Mirgo

elikkäs.tässä kohta puoliin oisin matkalla A.Damiin. ja kyselisin että tietääkö kukaan ruokien ja juomien, kannabis tuotteiden ym hintoja sielä. Ja olis hyvä jos joku vielä sanois halvan hostellin tai vastaavan ku aattelin viipyä damissa semmoset 10 päivää, ja rahaa ei niin älyttömiä määriä ole :(

1

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

      Amsterdamissa löytyy runsaasti majoitusta kaikissa muodoissa; hotelleja, hostelleja, vuokrattavia asuntoja jne.jne. Kukaan ei jää ilman majoitusta:).
      Näistä paikoista olen itse löytänyt apua aina kun olen aikeissa matkustaa Amsterdamiin:
      www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus (löytyy hostelleja aikamoinen lista. Hinnat tosta vajaasta 15 e ylöspäin). Hostelleja löytyy myös www.hostels.com. Itselläni ei ole useita kokemuksia Amsterdamin hostelleista mutta ainakin paria voin suositella oman kokemuksen perusteella. Toisen nimeä en juuri nyt muista mutta osoite on tallella: Leidsegracht 76(eiköhän sekin netistä löydy)ja toinen Shelter Jordaan Amsterdam(www.shelter.nl). kannattaa tsekata myös www.stayokay.com.
      Jos sitten haluaa vähän yksityisempää asumismuotoa(vaikka monissa hostelleissa myös esim.2 hengen huoneita)niin onhan noita 1 ja 2 tähden hotelleja pilvin pimein. mm.City hotel Amsterdam(aivan keskustassa)on hyvä. osoite: Prins Hendrikkade 130. Huoneenhinta n.50 euroa yö ja aamupala kuuluu hintaan. Itse olen myös tehnyt niin monesti että olen paikan päällä mennyt vvv toimistoon(centraal station) ja saanut hyvällä hinnalla vaikka 3-4 tähden hotellihuoneen. Esim. 40 euroa yö. Sieltä löytyy majoitus aina.
      Mutta jos haluaa etukäteen jo varata majoituksen niin hyviä vaihtoehtoja olen löytänyt mm. www.hotels.nl, www.bookings.nl( näistä löytyy hotellihuoneita jopa 75%alennuksella), www.octopusTravel.fi, www.amsterdamhotelnet.com(täältä löytyy myös asuntoja joita voi vuokrata Amsterdamista) ja jos haluaa vuokrata "kanava-asunnon" niin niitä löytyy ainakin www.canalapartments.com

      Eiköhän löydy;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe