Amsterdamiin

Mirgo

elikkäs.tässä kohta puoliin oisin matkalla A.Damiin. ja kyselisin että tietääkö kukaan ruokien ja juomien, kannabis tuotteiden ym hintoja sielä. Ja olis hyvä jos joku vielä sanois halvan hostellin tai vastaavan ku aattelin viipyä damissa semmoset 10 päivää, ja rahaa ei niin älyttömiä määriä ole :(

1

599

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

Amsterdamissa löytyy runsaasti majoitusta kaikissa muodoissa; hotelleja, hostelleja, vuokrattavia asuntoja jne.jne. Kukaan ei jää ilman majoitusta:).
      Näistä paikoista olen itse löytänyt apua aina kun olen aikeissa matkustaa Amsterdamiin:
      www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus (löytyy hostelleja aikamoinen lista. Hinnat tosta vajaasta 15 e ylöspäin). Hostelleja löytyy myös www.hostels.com. Itselläni ei ole useita kokemuksia Amsterdamin hostelleista mutta ainakin paria voin suositella oman kokemuksen perusteella. Toisen nimeä en juuri nyt muista mutta osoite on tallella: Leidsegracht 76(eiköhän sekin netistä löydy)ja toinen Shelter Jordaan Amsterdam(www.shelter.nl). kannattaa tsekata myös www.stayokay.com.
      Jos sitten haluaa vähän yksityisempää asumismuotoa(vaikka monissa hostelleissa myös esim.2 hengen huoneita)niin onhan noita 1 ja 2 tähden hotelleja pilvin pimein. mm.City hotel Amsterdam(aivan keskustassa)on hyvä. osoite: Prins Hendrikkade 130. Huoneenhinta n.50 euroa yö ja aamupala kuuluu hintaan. Itse olen myös tehnyt niin monesti että olen paikan päällä mennyt vvv toimistoon(centraal station) ja saanut hyvällä hinnalla vaikka 3-4 tähden hotellihuoneen. Esim. 40 euroa yö. Sieltä löytyy majoitus aina.
      Mutta jos haluaa etukäteen jo varata majoituksen niin hyviä vaihtoehtoja olen löytänyt mm. www.hotels.nl, www.bookings.nl( näistä löytyy hotellihuoneita jopa 75%alennuksella), www.octopusTravel.fi, www.amsterdamhotelnet.com(täältä löytyy myös asuntoja joita voi vuokrata Amsterdamista) ja jos haluaa vuokrata "kanava-asunnon" niin niitä löytyy ainakin www.canalapartments.com

Eiköhän löydy;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      868
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      645
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      497
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      450
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe