Herään ahdistavaan hikoiluun 2-3 kertaa yössä. Yksi syy voi olla runsas kahvin juonti, ainakin päivällä. Yritän vähentää neljästä kupista yhteen. Yritän aloitella myös lekkeilyä, kun hiihtokausi on ohi. Onko teillä muita konsteja, millä aaltoja voisi vähentää? Kävin jo lääkärillä hakemassa hormoonireseptin, mutta voi kokeilla ensin muita konsteja. Kuukautiset tulisi taas takaisin, kun just pääsin niistä 38 vuoden jälkeen. Ja maksaläiskien määrä kasvoissa myös lisääntyisi kesäisin.
Kuumat aallot
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholia kannattaa välttää ja juoda runsaasti nestettä. Ja tosiaan jos pystyt harrastamaan hikiliikuntaa esim kolmesti viikossa, ei mitään läpöstelyä. Mitään luontaistuotteita en tiedä mikä auttaisi. Kohdun poistaneille ei ilmeisesti ole vaihdevuosioireita. Jos miehillä olisi vastaavia aaltoja niin kyllä ois keksitty jokin älypaita, joka mittais ja ennakois aaltojen tuloa ja viilentämällä sitte ihon.
- Anonyymi
Kyllä ne vaihdevuosioireet tulee kohdunpoistostakin jos myös munasarjat joudutaan poistamaan jos ei ole vielä siihen mennessä ole vaihdevuodet ollut ja hormonilääkityksen saa heti leikkauksen jälkeen iästä riippuen jopa 10 vuodeksi ellei pitempäänkin......jos ei halua synteettisiä lääkkeitä niin helpotusta löytyy myös luontaistuotteista....myymälästä kysymään vaan
- Anonyymi
Olen nyt itse kokeillut Femarellea.Ostin ulkomailta,mutta näemmä ovat rantautuneet Suomeenkin saakka-loistavaa!Apteekeista saa.Pohjautuu soijaan.Minulle on ainakin tehonnut hyvin.En ole halunnut vielä siirtyä suoraan hormonikorvaushoitoihin.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Täytyypä kokeilla soijaa. Päivällä aallot ei haittaa, mutta yöllä on ikävä heräillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010316K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282294
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217