Korjailin lämmityslaitetta (Scenic -04) ja huomasin sähköisen lämmityskennon, 1000W ! Toimiiko tämä silloin kun lämpöä tarvitaan vai onko tällä jokin erikoismerkitys ?
Scenic lämmityslaitteen sähköinen kenno
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Siperiassa ja pakkasella alkaa hehkumaan, niin pysyy akkunat sulana😂🤣😅😆
- Anonyymi
Ei sillä ole sen erikoisempaa merkitystä, se tuottaa lämmintä ilmaa sisätiloihin nopeammin kuin kylmästä moottorista. Ainakin dieseleissä tuollainen on ja sen toiminnan huomaa kun katsoo kierrosulukumittaria tarkasti. Minun autoni on Megane 1.5dCI 2006 automaatti-ilmastoinnilla, siinä tyhjäkäynti on lämpimänä 800rpm ja kun sähkölämmitys on päällä, 850rpm. Releen naksahtelu kuuluu, kun se käynnistyy ja sammuu. Kun lämmityslaitteelta pyytää kylmällä ilmalla asteen lisää, heti naksahtaa ja tyhjäkäynti nousee 50rpm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741