Elikkä itsellä olisi toisen koiran haku päällä, enkä ole oikein varma mikä koira sopisi juuri itselle toiseksi koiraksi. Haluaisin siis teiltä ehdotuksia rotujen suhteen :D
Vaatimuksia minulla koiran suhteen olisi että on uros, ei koira-aggressiivinen (toki tähän vaikuttaa myös oma koulutus) pieni (n. 30-40cm paikkeilla) ja lyhytkarvainen olento jolla on paljon energiaa että jaksaa päivän touhuta. Ja mieluiten rotu joka tulisi myös kissojen kanssa toimeen mutta ei välttämätöntä. Ja hinta jos olisi max 1500€, mieluiten kuitenkin siinä 1000€ paikkeilla
Itselläni on tällä hetkellä tuollainen husky aussie mix nuori narttu (kohta leikkautan, en ole pentuja teettämässä) joka rastaa kaikki ja kaikkea mikä eteen sattuu. Pitää etenkin itseään pienemmistä koirista (on n. 50cm korkea) ja olisi kovasti koira kaverin tarpeessa jonka energisyys vastaa omaa energiatasoaan kun monet koirat jota tapaa ei jaksa niin paljoa leikkiä tai riehua kun hänellä riittäisi virtaa :D ja minulla ei ole koko päivää hänen kanssaan aikaa riehua 24/7 niin siksi myös koira kaveri pitämään seuraa kun olen itse koulussa
(olisin siis ottamassa koiran seuraavan kolmen vuoden sisään jollain kesälomalla että voin viettää aikaa pennun kanssa ja perehtyä koulutukseen, kyselen jo nyt koska pitää opiskelijana alkaa säästää rahaa koiraa varten näin aikaisin)
Apua rodun valinnassa :D
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995