Maailman ihanin tunne, kun monen vuoden epävarmuuden jälkeen alkaa tuntea itsensä hyvännäköiseksi ja seksikkääksi❤️
Olen seksikäs
13
324
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä oli sitä ennen ja mikä sai nykyisen aikaan.?
En ihan ymmärrä mitä tarkotat, että mitä oli ennen. Mikä sai aikaan nii luulisin, että ihan vaa se, että oon kasvanu ihmisenä ja oikeesti tajunnut sen, että miun ei tarvii näyttää tietyltä. Ja ei miun ruumiinrakenne oo siis oikein mihinkään muuttunu muuten, ku normaalin kasvun myötä.
- Anonyymi
MrQueer kirjoitti:
En ihan ymmärrä mitä tarkotat, että mitä oli ennen. Mikä sai aikaan nii luulisin, että ihan vaa se, että oon kasvanu ihmisenä ja oikeesti tajunnut sen, että miun ei tarvii näyttää tietyltä. Ja ei miun ruumiinrakenne oo siis oikein mihinkään muuttunu muuten, ku normaalin kasvun myötä.
Vertasitko ennen itseäsi joihinkin muihin jotka yrittivät näytellä jotain erikoista ja siksi koit itsesi ala-arvoiseksi.?
Kuulostaa hyvältä. Elämä kait on kasvamista varten, ja mikä tärkeintä oikeaan suuntaan.
Onnittelut sinulle! Toivottavasti kehitys jatkuu positiivisena.
- Anonyymi
Niin, onko se sitten välttämättä onnittelujen paikka.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, onko se sitten välttämättä onnittelujen paikka.
Miksi ei olisi? Varsinkin, jos toinen sanoo sitä maailman ihanimmaksi tunteeksi?
Jos nyt olet joku ilmoittajan nimimerkin avautumaan laukaisema homofoobikko, niin suksi nyt kuuseen. Se ei enää enää tällä vuosituhannella muille kuulu, että mitä kaksi täysivaltaista ihmistä laillisesti sänkykamarissaan puuhaa.- Anonyymi
Oldie kirjoitti:
Miksi ei olisi? Varsinkin, jos toinen sanoo sitä maailman ihanimmaksi tunteeksi?
Jos nyt olet joku ilmoittajan nimimerkin avautumaan laukaisema homofoobikko, niin suksi nyt kuuseen. Se ei enää enää tällä vuosituhannella muille kuulu, että mitä kaksi täysivaltaista ihmistä laillisesti sänkykamarissaan puuhaa.Niin sanoo myös narkkarit kun saavat piikkiä suoneen.
Jos huumeet tehtäisiin laillisiksi, olisi se piikittäjille onni ja autuus, kun ei tarvisi enää salassa piikittää.
Ei vuositunannet ole ihmistä miksikään muuttaneet, vaan virtauksien mukana ajelehtivät eksyvät milloin minnekin toteuttamaan eksyneisyyttään. Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoo myös narkkarit kun saavat piikkiä suoneen.
Jos huumeet tehtäisiin laillisiksi, olisi se piikittäjille onni ja autuus, kun ei tarvisi enää salassa piikittää.
Ei vuositunannet ole ihmistä miksikään muuttaneet, vaan virtauksien mukana ajelehtivät eksyvät milloin minnekin toteuttamaan eksyneisyyttään.Pointtisi on kenties hyvä, mutta täysin irrelevantti, ellet vastaa kysymykseen "miksi ei olisi?" Huumeitten haitat tietänemme, mutta aloituksen tapauksen vastaavia emme.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoo myös narkkarit kun saavat piikkiä suoneen.
Jos huumeet tehtäisiin laillisiksi, olisi se piikittäjille onni ja autuus, kun ei tarvisi enää salassa piikittää.
Ei vuositunannet ole ihmistä miksikään muuttaneet, vaan virtauksien mukana ajelehtivät eksyvät milloin minnekin toteuttamaan eksyneisyyttään.Vastauksesi - tai siis kommenttisi - tuo mieleen sen, että mitähän aineita sinä olit ennen sen kirjoittamista vetänyt...
jokutyyppi19 kirjoitti:
Pointtisi on kenties hyvä, mutta täysin irrelevantti, ellet vastaa kysymykseen "miksi ei olisi?" Huumeitten haitat tietänemme, mutta aloituksen tapauksen vastaavia emme.
Voiko irrelevantti asia olla pointti?
Jos voi, niin silloin kai kaikki totuudet ovat pointteja riippumatta siitä, liittyvätkö ne aiheeseen tai ei.Oldie kirjoitti:
Voiko irrelevantti asia olla pointti?
Jos voi, niin silloin kai kaikki totuudet ovat pointteja riippumatta siitä, liittyvätkö ne aiheeseen tai ei.Kenties väärinkäytin sanaa. "Hyvä pointti" kuulosti positiivisen kautta lähtemiseltä.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Kenties väärinkäytin sanaa. "Hyvä pointti" kuulosti positiivisen kautta lähtemiseltä.
No hyvä, että joku sentään yrittää posin kautta.
- Anonyymi
jokutyyppi19 kirjoitti:
Pointtisi on kenties hyvä, mutta täysin irrelevantti, ellet vastaa kysymykseen "miksi ei olisi?" Huumeitten haitat tietänemme, mutta aloituksen tapauksen vastaavia emme.
Niin,
ongelmia aiheuttaa paljon se, että ihminen tottuu monenlaiseen.
Eksymiseen on vaarallsita tottua. Silloin asiat luiskahtaa filosofian tai muun älyllisen pohdiskelun puolelle jossa ei ole osaa eikä arpaa ihmisen itsetuntemuksella.
Veio4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412