terveyskeskusten takaisinsoitto

Anonyymi

on pimeyden ydintä, siitä ei tiedä kenen kanssa keskustelee tai millainen asiantuntemus, vielä kertaakaan ei ole mennyt niinkuin pitäisi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahinko, että Sinulla on ollut huonoa tuuria.
      Minun mielestä ainakin asiantuntemus on riittänyt, ja ihan sama kuka toisessa päässä linjaa on, kun en tunne kuitenkaan.
      Siinä kai tuska tulee, kun kuulee, että on jonossa viidentenä. Kännykkäaikaan voi mennä missä tahansa, silloin kun soittavat.

      • Minunkin yhteydenottoni terveyskeskukseen on toiminut hyvin, takaisinsoitoilla. Asiat on tullut hoidettua olipa langan päässä kuka hyvänsä. Yleensä soittaja ohjaa kysyjän asiantuntijan vastaanotolle.


      • Korppikotka kirjoitti:

        Minunkin yhteydenottoni terveyskeskukseen on toiminut hyvin, takaisinsoitoilla. Asiat on tullut hoidettua olipa langan päässä kuka hyvänsä. Yleensä soittaja ohjaa kysyjän asiantuntijan vastaanotolle.

        sama täällä
        ei ole tarvinnut pettyä kertaakaan
        hyvin toimii
        ja pääsääntöisestihän terveyskeskuksissa
        on alan asiantuntijat töissä.


      • Korppikotka kirjoitti:

        Minunkin yhteydenottoni terveyskeskukseen on toiminut hyvin, takaisinsoitoilla. Asiat on tullut hoidettua olipa langan päässä kuka hyvänsä. Yleensä soittaja ohjaa kysyjän asiantuntijan vastaanotolle.

        Vähän olen terveyspalveluja tarvinnut.
        Mutta tuntuma, että kun sydänjutun kanssa eivät onnistuneet, niin tullut merkintä, että tämä ei turhia valittele.
        Nytkin kyselin, josko ottaisivat tulehdusarvon, tuli lääkärinvastaanotto, ja lääkäri sanoi, heti Ouluun.
        Sanoin, että hommia olisi, jätetään huomiseen. Lääkäri meinas, että seuraavana päivänä joutuu kirjoittamaan kuolintodistuksen.
        Antoi se kuitenkin muutaman tunnin aikaa järjestää, ja sitten heti taksi ja Ouluun.
        Että ei minulla ainakaan nyt ollut valittamista, sattui mieslääkäri.
        Naislääkäreistä on vähän kammo.


    • Minulla on toiminut aina hyvin ja henkilö on soittaessaan esitellyt itsensä, joten tiedän kenen kanssa keskustelen, vaikken henkilöä tunne. Mistähän tuo asiantuntemuksen sitten tunnistaa kun on kysymys vieraasta henkilöstä, ei takaisinsoitto asiantuntemuksesta sen huonompaa tee.

    • Anonyymi

      Nykyään puhelin vastaaja komentaa aina päivystykseen,
      se tympii,
      ku päivystys ei koskaan paneudu oikeesti sairauden hoitoon,
      vanhus saa köpitää vaivoineen takasi kotiin ja ihmetellä mitähän ne oikein sanokaa,

      sen huomion on voinu tehdä,
      kun vanhukset menee yksin lääkäriin hoito on ylimielistä,
      vanhuksen vaivat jää hoitamatta,

      ne pitää automaattisesti dementikkona kaikkia yli 70 kymppisiä,

    • KANNATTAA MENNÄ AINA PAIKAN PÄÄLLE TERVEYSKESKUKSEEN JA VARATA SIELLÄ LÄÄKÄRIAIKA. EI HOITAJA PUHELIMESSA OSAA TEHDÄ ASIANMUKAISTA ARVIOTA, EN USKO NIIN ETTÄ OSAISI VAIKKA MITEN ON HOITAJA.

      KYLLÄ POTILAS ON KOHDATTAVA IHAN KASVOTUSTEN JOTTA VOI TEHDÄ OIKEAN ARVION, JA TIETENKIN TUTKITTAVA. KYLLÄ ON SURULLISEKSI MENNYT TERVEYDENHOITO. PITÄKÄÄ HUOLTA OIKEUKSISTANNE. KYLLÄ JOKAINEN VERONMAKSAJA PITÄÄ PÄÄSTÄÄ LÄÄKÄRILLE TARVITTAESSA ILMAN MITÄÄN SOITTELUJA HOITAJALLE ENSIN. EI HOITAJA OLE LÄÄKÄRI.

      • Anonyymi

        eihän hoitaja sinua tutki hoidon tarvetta varten, vaikka kuinka menisit paikanpäälle. jos jaksaa mennä paikanpäälle vain ajan lääkäriin saadakseen, ei liene kovin sairas.


    • Anonyymi

      1eero

      Julkisella käyny syksystä saakka kahdella eri lääkärillä, ja puh soitot tullu sovittuun aikaan,
      Hidasta se on yksityiseen verrattuna mutta hoito ollut hyvää ei moittimista, sanoisin että parempaa kuin yksityisellä, yksityiset jotenkin kiireisiä kun julkisella voi jutella vaikka ilmoista hoidon yhteydessä.

    • Anonyymi

      Sattui vain niin kontrolloivasti manipuloiva lääkäri, että jonkun syyhän sen täytyy olla. Luoja paratkoon.

    • Tässä kunnassa toimii hyvin,
      ajanvaraus ohjaa murheeni kuultuaan puhelinajan joko omalle hoitajalle (se yhdistetään heti jos mahdollista) tai sitten ajanvarus antaa soittoajan, jolloin omatohtori soittaa takaisin.. Takaisinsoitto on aina tapahtunut sovitusti.
      Moni asia hoituu sillä lailla ja sitten tuumataan jatkoa, onko aihetta labraan vai mikä olisi parasta jatkossa.
      Onnekseni harvoin olen joutunut istumaan jonotuksissa päivystyksissä,
      jopa joukkorokotuksetkin hoituvat ajanvarauksella.

    • Labrakokeiden varaukset teen netin kautta. Varsinaista tk-lääkäriasiaa on erittäin harvoin. Kun tarvitsen lääkäriä niin varaan ajan naapurikorttelin urheilulekurilta jonka suhteen kokemukseni ovat pelkästään positiivisia.
      Ajan saa joskus samaksi päiväksi. Pisimmillään pari päivää eteen päin.
      Kerran menin aamulla 8:n aikaan päivystämään oven pieleen ja asia hoitui.
      Kyseinen lekuri on aikanaan muutaman kerran paikkaillut tk-lekurin munauksia. Vakavin tk-moka koski peräsuolisyöpääni.
      Harmittomin olkapäätäni.

      Vaimoni kohdalla on saman suuntaisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Sen vanhan systeemin aikaan ei ollut koskaan ongelmia, tosin olin itsekin viattomampi, eikä ollut mitään omalääkäreitä.
      Lääkäreiltä ei taideta vieläkään edellyttää soveltuvuutta, toisin kuin hoitajilta, joten periaatteessa kuka tahansa voi kouluttautua jos vain älliä riittää.

    • Anonyymi

      Juuri tänään soitti onkologialääkäri, näin oli sovittu. Vastasi kaikkiin kysymyksiin ja selvitti kokeiden tulokset asiallisesti. Vastasi myös kysymyksiini asioista, jotka olivat huolestuttaneet itseäni. Puhuttiin ehkä 10-15 min, ei tuo hoppuillut...

      Takaisinsoitot on muutenkin täällä hoidettu täysin asiallisesti. Hankalinta on ollut jos/kun on joutunut lähtemään päivystykseen myöhään illalla, jopa jouluaattona ja muutama vuosi sitten joulupäivänäkin. Ei kiva! Päivystyksissä on saattanut olla 4-6 tunnin odotusaika, jos ei varsinaista suurta kipua älynnyt valittaa niin puolet myöhemmin tulleista puhalsi ohi. Sellaisestakin viisastuu :/

    • Anonyymi

      Itseasiassa voi olla niinkin että omalääkärisysteemi sekoittaa nyt pakkaa, ja aikavaraus oli laittanut tyrkylle tietämättäni ja jonka vuoksi meni siitä hyvästä täysin perseelleen, koska lääkäri tutki sellaista mitä ei olisi pitänyt ja toisaalta jätti selvittämättä sen minkä takia olin ajan varannut.
      Miten se palstalaisen kohdalla on mennyt, saako itse valita henkilön ja pääseekö siitä eroon muutoin kuin muuttamalla maasta?
      -ap

      • Anonyymi

        Ei ole omalääkärisysteemiä täällä. Kunhan nyt jonkun lääkärin tarvittaessa saisi kiinni ja/tai päivystys toimisi ilman pitkiä odotusaikoja...

        -staka-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole omalääkärisysteemiä täällä. Kunhan nyt jonkun lääkärin tarvittaessa saisi kiinni ja/tai päivystys toimisi ilman pitkiä odotusaikoja...

        -staka-

        Siitä sopii olla iloinen, vaikka ei ole tullut itselle aiemmin edes mieleenkään, että omalääkäri saattaisi toimia omavaltaisesti, mutta niinpä hyvinkin, kun kokonaisvaltaista hoitoa lähdetään toteuttamaan, sen sijaan tietysti jollekin pitkäaikaissairaalle aiheellinen, jotta ei joka kerta tarvitse selvittää kaikkea.
        -ap


    • Anonyymi

      Ei ole elävä ihminen vastaamassa, kun soitat ajanvaraukseen.
      Minä haluaisin, että live-hoitaja vastaisi.
      Saan näppylöitä noista nauhoista. Takasinsoittoa pitää kytätä.
      Käs poskella.
      Ja jos ei tule ajallaan ja lähdet asioimaan, niin alanko marketissa puhumaan kolesteroleista tai kipiästä koivesta - no en.
      Ja sitten, jos pitäisi kirjata muistiin jotain, mitens sitten.

      Miten tämä toiminta voi olla tehokasta.
      Vaihtoehtoja on sanelussa kolme ja niin kummallisessa järjestyksessä, keskellä tolkuton selitysryöppy johonkinmmuuhun tilanteeseen. E-asiakaspalveluun en halua pankkitunnuksia tuhlata. Saas nähdä, miten tunnusluku-uudistuksen jälkeen käy. Pankki on siinä välikätenä.
      Veikkaan suurta sotkua.
      Kuka purkaa nauhat ja kuka soittelee pyynnön mukaan. Tuhraantuu aikaa tuplasti.

      Mielestäni tällainen palvelu ei ole asiakaslähtöistä.
      Elävät omahoitajat takaisin!

      Beng

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3060
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2395
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      50
      2390
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      15
      1862
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      46
      1732
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1666
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      260
      1423
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1404
    9. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1390
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      128
      1310
    Aihe