olisko asiallisia kommentteja diesel zafirasta (2,0d ja 2,2d). kuinka on koneen keston laita kun kaikkea kuulee niiltä joilla ei ole ollut ko. diesel opelia.ilmeisesti samat dieselit kun omegoissakin. onko tyyppivikoja ja vieläpä kalliita sellaisia ja miten on ruostumisen laita.
kokemusta sen verran ette mukava ajaa ja talvella lämmin. tarkoitus hankkia max. 100000tkm ajettu.kuinka painavaa vaunua saa vetää ko. autolla? kiitos etukäteen!
zafira mielessä
6
1356
Vastaukset
- omistaja
Ajettu 2.0 dsl vm 2000. Auto on mukava ja näppärä. tilankäyttö mahtava. Kulutus n. 6,5 ltr. Vaihdettuja
osia: hehkut, takajarrupalat, ilmamassa mittari ja yksi ns. koiranluu. Lämpöä piisaa ja suht. nopeasti, pitää käyttää flektiä varsinkin alussa väh. III-teholla niin ikkunatkaat ei pahemmin huurru. Nyt
auto menossa vaihtoon uudempaan Opeliin. Olen ollut
tyytyväinen.- omistaja
Unohtui = 1050 kg jarrullisena (on vähän pieni), mutta 5,5 m vaunu on tullut kohtuullisesti perässä ja autossa 2 aik 4 lasta
- Opelisti
omistaja kirjoitti:
Unohtui = 1050 kg jarrullisena (on vähän pieni), mutta 5,5 m vaunu on tullut kohtuullisesti perässä ja autossa 2 aik 4 lasta
..tai oikeammin perävaunun työntämisestä Zafiralla; Aluksi tuntui ettei yhdistelmän ohjailu peruuttaessa onnistu ollenkaan. Peräylitys on Zafirassa varsin pieni ja vaunun kanssa kikkailu kannattaa opetella ainakin kerran etukäteen. Homma ei ole mahdoton mutta kannattaa huomioida.
- itse
Opelisti kirjoitti:
..tai oikeammin perävaunun työntämisestä Zafiralla; Aluksi tuntui ettei yhdistelmän ohjailu peruuttaessa onnistu ollenkaan. Peräylitys on Zafirassa varsin pieni ja vaunun kanssa kikkailu kannattaa opetella ainakin kerran etukäteen. Homma ei ole mahdoton mutta kannattaa huomioida.
onnistuu. Itse asiassa auto on tosi näppärä ainakin 1 akselista vaunua siirrettäessä. Taitomerkikin suoritus oli melko helppo pienellä harjoittelulla. Lyhyt peräylitys ei vajota auton perää.
- BVectra
Saman 2.0/2.2 dieselmoottorihan noissa kaikissa (Astra, Vectra, Zafira, Omega) on.
Opel Club:n keskustelua seuranneena niin noissa vaikuttaisi olevan tyyppivikana poltoaineen paluuputkien O-renkaiden vuoto. Ilmenee huonona käynnistyvyytenä, kun seisonut pitempään. - 2.0DL , 2000
Uskallan suositella.
Ostin 60 tkm ajettuna, nyt 120 tkm lasissa, 2v omistanut.
Vaihdettu on takuuseen noi mainitut naftan paluuputket ja suutinsillan tiivisteet. Lisäksi takuuseen ilmamassamittari ja yksi hehku.
Keskikulutus tietsikan mukaan 6.3, kesällä vähän vähemmän. Enenmmän matkaa kuin pyöritystä.
Sellainen huomio, että kone syö öljyä alle 100 tkm ajettuna. Varainkin Mobilia 1 kuluu. Viimeiset 30tkm olen käyttänyt Shell UltraHelixi'ä ja sitä pitää lisätä 1 litra per 5000 km. Ei ongelma, koska tietokone kertoo lisäystäarpeen, kun pinta tikun puolivälissä.
Ei ruostu, galvanoitu. Itse aion ajaa tuolla pitkään, on niin kätevä tiloiltaan ja hyvä ajaa.
Osta Elegance-malli, siinä on kaikki tarpeellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599