Ekslusiivinen SRK-lestadiolaisuus on pahansuopuutta!

Anonyymi

Vanhoillis- eli farisealaislestadiolaisuus pohjaa ihmisen alimmille primitiivisille vieteille

Ekslusiivisuusoppikin eli muut ulkopuolelle sulkeva uskon käsitys on sitä. Se koostuu puhtaasti kateudesta ja pahansuopuudesta.

16

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatussa sanotaan että pyhä hengi on lopun aikana pohjan maan päällä
      pohjan maan suurin herätys liike on vanha lestaadiolaisuus, siksi pyhä hengi lepää pohjan maan päällä

      • Anonyymi

        Vaikuttaa sarkasmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa sarkasmilta.

        Ei minulla ole sarkasmia se on vakava tauti kuulemma, siksi kannattaakin suojata iho aurinkolta ettei tule se sarkasmi.
        ja seuroissa monet puhuja veljet on sanonu että pyhä hengi leppää pohjan maan päällä että kannattaa olla uskovainen


      • Anonyymi

        Kyllä Raamatussa puhutaan Israelin heimojen sijainnista ilmansuuntien mukaisesti.


      • Anonyymi

        Aivan naurettavaa, että raamattuun olisi merkitty Oulun seutu alueeksi, jossa lepää pyhä henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan naurettavaa, että raamattuun olisi merkitty Oulun seutu alueeksi, jossa lepää pyhä henki.

        Biblia (1776)
        Sak. 6:8 Ja hän kutsui minua, puhutteli minua ja sanoi: katso, ne jotka pohjaan menevät, antavat minun henkeni levätä pohjan maalla"""""

        Huomattavaa on että kierot saarnamiehet ovat vetäneet mutkia suoriksi ja muodostaneet kahdesta erillissanasta yhdyssanan. Silloin sanojen merkitys muuttuu täysin, mutta valehtelu ei heille koskaan ole ollut ongelma.

        Uudempi Raamatunkäännös vie vl-valheelta jalat alta.

        KR 1933/-38
        Sak. 6:8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa.

        Raamatuntuntijoiden mukaan Sakarja tarkoitti lähinnä nykyisen Irakin aluetta. Vl-logiikalla Bagdadistakin siis pitäisi löytyä ry.


      • Juutalaisen historian kirjoituksen mukaan osa Juudan heimosta siirtyi Volgan varrelle ja sieltä suomalaisten mukana Jäämeren rannalle. Tietojen mukaan elävä usko palaa lopun aikoina takaisin Israeliin.


      • Anonyymi
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Juutalaisen historian kirjoituksen mukaan osa Juudan heimosta siirtyi Volgan varrelle ja sieltä suomalaisten mukana Jäämeren rannalle. Tietojen mukaan elävä usko palaa lopun aikoina takaisin Israeliin.

        Laitapa faktoja väitteesi tueksi esiin.

        Mustalaisiakin on väitetty kadonneeksi Israelin heimoksi.
        Eikö oikein iske samaistua heihin? :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa faktoja väitteesi tueksi esiin.

        Mustalaisiakin on väitetty kadonneeksi Israelin heimoksi.
        Eikö oikein iske samaistua heihin? :-D

        On kuultu siitä juutalaiselta opettajalta. Toinen lähde on juutalainen rabbi, joka eli 1600-luvulla Ranskassa. Hän kääntyi katolisuuteen, hänen kirjoituksistaan.


      • Anonyymi
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Juutalaisen historian kirjoituksen mukaan osa Juudan heimosta siirtyi Volgan varrelle ja sieltä suomalaisten mukana Jäämeren rannalle. Tietojen mukaan elävä usko palaa lopun aikoina takaisin Israeliin.

        Muuta nimimerkkisi Harhaanjohtokanavaksi. Olet suoltanut potaskaa jo ihan riittämiin...srk hengen opastamana.
        Nimimerkkisikin jo kertoo ylpeydestä ja itsensä ylentämisestä..


      • Anonyymi
        TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        On kuultu siitä juutalaiselta opettajalta. Toinen lähde on juutalainen rabbi, joka eli 1600-luvulla Ranskassa. Hän kääntyi katolisuuteen, hänen kirjoituksistaan.

        Todella luettavat ovat lähteesi :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella luettavat ovat lähteesi :-D

        Luotettavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan naurettavaa, että raamattuun olisi merkitty Oulun seutu alueeksi, jossa lepää pyhä henki.

        Teille kelpaa tappaminen ja alistaminen sekä pahuus?
        Miksi teille ei kelpaa Jeesus Kristus, joka on rakkaus ja haluaa teille hyvää?
        Onko paha niin voimakas ja haluttava teille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa faktoja väitteesi tueksi esiin.

        Mustalaisiakin on väitetty kadonneeksi Israelin heimoksi.
        Eikö oikein iske samaistua heihin? :-D

        Väitätkö, ettei Israel ole diasporassa.
        Kaveri on oikeassa, Isakarin heimo asuu Suomen ja Karjalan alueella ja palaavat Israeliin, kun Jumala tuo sinne oman Valtakuntansa (Ilm 21,1-6) Ja silloin koko Israel on pelastuva ( Room kirje).


    • Anonyymi

      Kunpa edes joku saarnaaja tajuaisi että saarnaaminen ei ol e oman opin pönkitykseen tarkoitettua, mutta kun ei niin ei.

    • Anonyymi

      Jos aatellaan tätä pahuuden voimaa ja energiaa mikä jyllää ympäri maailman,Ni voiko jollaki enkeli ruhtinaalla todella olla niin mahtava ja massivinen energia ja voima?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe