En löytänyt mistään tähän vastausta.
Miten puhdistatte tiskialtaan ja tason väliin menevät leivänmuruset yms? Oon kokeillu soodaa, hammastikkuja ja erilaisia luutuja. Tiskiallasta ei ole saumattu. Sama on induktiolieden kanssa. Oon miettinyt semmosta pientä höyrypuhistinta?
Leivänmurut ja tiskiallas
Anonyymi
1
178
Vastaukset 1
- Anonyymi
Miten on mahdollista, että ei ole saumattu? Olen asunut monissa asunnoissa ja ainoa rako, johon muruja tms. voi pudota, on aina ollut lieden ja aputason/tiskipöydän väli. Ethän sä millään saa siitä syvästä välistä kaikkea pois edes höyryllä. Jos asut vuokralla, kannattaa puhua tästä vuokranantajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052330Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4311316- 821129
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2351024Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65696- 37655
- 46654
- 33647
- 88607
- 43591