Uudessa Polo GTI mallissa lohkolämppärin letku hajoaa koska se ottaa kiinni laturin hihnapyörään joka pyörii moottorin käydessä. Asennusvaiheessa tätä ei tajuttu, koska moottori oli sammutettu ei hihnapyörä pyörinyt, siitä sitten moottorin jäähdytysvedet pihalle kesken ajonnja taas matka katkeaa korjaamolle.
VW on aivokääpiöiden suunnittelema, orjien kasaama ja amiksen reputtaneiden reppanoiden huoltama.
Moneskohan suunnitteluvirhe tämä oli? Eibpysy enää laskuissa mukana.
VW huippusuunnittelu
43
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan aivokääpiö lie asentanut se lämppärin, turha se on autoa syyttää kun väärin asennettu..
- Anonyymi
No volkkarin maahatuojan merkkiliike tietty. Mutta moottori oli sammuksissa niin ei tajunnut mekatsu että osa moottorin ulkoisista osista pyörii kun moottori käynnistetään, moottorin sisällä pyörivät ossssat tehdas on pilannut jo aikaa sitten ja voiteluainetta eli mustaa kultaa palaa reippaasti.
- Anonyymi
Kyllä Auto on syytön. Eikä Auton syytä ole DSG.kään.
- Anonyymi
Lohkolämmittimen letku, kerro toki tarkemmin mikä tuo ihan tuntematon letku on?
Sulla on varmasti myös linkki johonkin juttuun midtä olet tuon lukenut.- Anonyymi
Tottakai, netistä luin.
- Anonyymi
https://www.mtt-trading.fi/cat/c252-vesikiertoiset-moottorilammittimet-fi.html
jopa VWskodat lämpenee - Anonyymi
Ahaa, mainoksetkin ehti linjoille, hienoa. Onko myynti hiljaista kun pitää turvata Suoleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, mainoksetkin ehti linjoille, hienoa. Onko myynti hiljaista kun pitää turvata Suoleen?
joku kysy miksi putkia löytyy lämmittimestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku kysy miksi putkia löytyy lämmittimestä...
Eipä sitä VWn suunnittelijat pysty estämään että joku tarvikevalmistaja Defa tekee mokan.
Käyttäkää alkuperäisiä.
- Anonyymi
Lohkolämmittimen ja sen asennuksen Calix tai Defa. VW ei sitä suunnittele, eikä asenna.
Onneton provo tuo aloitus. missä on volkswakenin laaduntarkkailu? sellaista ei taida enää olla olemassakaan, isis kalifaatin sissit kasaavat volkkareita ja asiakas omalla rahalla rakentaa auton loppuun.
- Anonyymi
Olipa penalta taas harvinaisen älykäs kommentti...
- Anonyymi
Asiakkaat valvoo laatua, kokee paskalaadun ja reklamoi turhaan vuosien ajan, sitkeät ylipalkatut Keskon johtajat ei nakkaa paskaakaan näistä ongelmista, ne vaan toteaa että vittuako ostit paskan volkkarin, onko se myyjän vika jos asiakas on tyhmä?
- Anonyymi
Tässä ei muuta paskalaatuista ollut kun nuo terojen kommentit ja se lämppäriasentaja jos nyt sekään etes totta oli keksitty juttu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei muuta paskalaatuista ollut kun nuo terojen kommentit ja se lämppäriasentaja jos nyt sekään etes totta oli keksitty juttu..
No keksitty juttuhan tuo on. Lohkolämmittimen letku, ei sellaista ole olemassakaan.
- Anonyymi
Jos se on jäähdyttimen letlu niin sitten se on tehtaan moka joka onkin paljon pahempi
Joka tapauksessa uudesta GTI Polosta jäähdytysvedet pihalle kesken ajon ja matla katkesi katkesi hinurilla korjaamolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on jäähdyttimen letlu niin sitten se on tehtaan moka joka onkin paljon pahempi
Joka tapauksessa uudesta GTI Polosta jäähdytysvedet pihalle kesken ajon ja matla katkesi katkesi hinurilla korjaamolle.On taas höpöt linjoilla ja jutut sellaista skeidaa ettei väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on jäähdyttimen letlu niin sitten se on tehtaan moka joka onkin paljon pahempi
Joka tapauksessa uudesta GTI Polosta jäähdytysvedet pihalle kesken ajon ja matla katkesi katkesi hinurilla korjaamolle.Öjythän pakkasella niistä ko.kulkineista tulee pihalle myös.Huohotinputki jäätyy ja kuski huohottaa kun taas tulee iso lasku.
- Anonyymi
kansihan siitä polosta on halki, soppa ja soossi sekaisin, tyyppivika muuten vw konsernin sötöstyksissä, tulee ilmi siinä 3-4 vuoden iässä, ajettu tuossa vaiheessa 15-20tkm.
- Anonyymi
Hehee, tuolla Toyotapalstalla tämä vika merkittiin jo Camryyn ja ihan youtuben rainalla.
- Anonyymi
Mitä mitä, eikö me VW yhtiön aivopesemät vellihousut usko uusien volkkareiden vikoja, kiellätte totuuden, samaa tekee vw merkkihuolto, ei nekään löydä vikoja vaikka jakoketjun rallatus kuuluu kilometrien päähän trrrrrtrrrrrtrrrrr....
Lukekaa pellet VagArenaa, Polo GTI 2018 topikista löytyy kaikki tyyppiviat, öljyäkin menee, jäähdytinletkut menee ajossa poikki, aijaijai voivoi voi
Surkeus jatkuu vaan vw kauhee pettymysten auto
...- Anonyymi
Ja kuitenkin vuodesta toiseen sen valitsee omakseen, omalla rahalla usempi kuluttaja kuin mitään muuta autonvalmistajaa ostetaan. Samoin se voittaa kaikki vertailut.
Vuodesta toiseen.
Ja tämä ID.3 tulee olemaan todellinen menestystarina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin vuodesta toiseen sen valitsee omakseen, omalla rahalla usempi kuluttaja kuin mitään muuta autonvalmistajaa ostetaan. Samoin se voittaa kaikki vertailut.
Vuodesta toiseen.
Ja tämä ID.3 tulee olemaan todellinen menestystarina.Kyllä vw vesipäille kelpaa, kukaan muuta väitä. Silti paska auto nykyjään eikä voi suositella kuin vesipäille
- Anonyymi
Vaginapalsta on täynnä röllejä, että Toyotapojat ja sedät ovat kateellisia ja jaksavat purkaa surkeuttaan valehtelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaginapalsta on täynnä röllejä, että Toyotapojat ja sedät ovat kateellisia ja jaksavat purkaa surkeuttaan valehtelemalla.
Ei ne voi olla koska kuvissa on vain volkkareita, Toyota leiri ei netissä aikaa vietä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne voi olla koska kuvissa on vain volkkareita, Toyota leiri ei netissä aikaa vietä.
Ja sehän todistaa, mitä? Kyllä ainakin sinä näet niin kovasti vaivaa missiosi eteen, että mikä vaan onnistuu. Tosin juttusi on sen verran yliampuvia, että ne lähinnä naurattaa. Ole yrittänyt opettaa sinua maltilliseen kirjoittamiseen, mutta raivossasi et pysty pidättelemään ja raivon saat päälle kun joku julkaisee hyviä uutisia VW konsernin menestyksistä ja laadukkaista autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sehän todistaa, mitä? Kyllä ainakin sinä näet niin kovasti vaivaa missiosi eteen, että mikä vaan onnistuu. Tosin juttusi on sen verran yliampuvia, että ne lähinnä naurattaa. Ole yrittänyt opettaa sinua maltilliseen kirjoittamiseen, mutta raivossasi et pysty pidättelemään ja raivon saat päälle kun joku julkaisee hyviä uutisia VW konsernin menestyksistä ja laadukkaista autoista.
Jahahaa ku naurattaa, ottaako aivoon, oletko joku yksityinen höperö joka suuttuu nettikirjoittelusta vai oletko K Auton agentti joka silmä kovana vahtii nettiä? Mitä?
Mitä se sulle muuten kuuluu mitä mä kerron netissä, jos maksat 27 000 euroa mulle niin lupaan etten kirjoita ikinä yhtään totuutta julki. En tosin kehumaankaan ala volkkareita vaikka maksaisitte mitä, itse kin en ole niin rahan perään, enempi kiinnostaa älypelit, nero kun olen.
Soitellaan ja pidetään linjat kuumina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahahaa ku naurattaa, ottaako aivoon, oletko joku yksityinen höperö joka suuttuu nettikirjoittelusta vai oletko K Auton agentti joka silmä kovana vahtii nettiä? Mitä?
Mitä se sulle muuten kuuluu mitä mä kerron netissä, jos maksat 27 000 euroa mulle niin lupaan etten kirjoita ikinä yhtään totuutta julki. En tosin kehumaankaan ala volkkareita vaikka maksaisitte mitä, itse kin en ole niin rahan perään, enempi kiinnostaa älypelit, nero kun olen.
Soitellaan ja pidetään linjat kuumina."..jos maksat 27 000 euroa mulle niin lupaan etten kirjoita ikinä yhtään totuutta..."
Mistäs juuri tuollainen summa putkahti tähän keskusteluun jossa ei ole rahasta kyse?
Tuonko verran Toyota Finland maksaa sinulle vuodessa, että trollaat keksimiäsi totuuksia muitten automerkkien sivustoilla?
On siinä hihhulilla työmaata ja työn laatu on sitä samaa kuraa kuin Toyota autona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"..jos maksat 27 000 euroa mulle niin lupaan etten kirjoita ikinä yhtään totuutta..."
Mistäs juuri tuollainen summa putkahti tähän keskusteluun jossa ei ole rahasta kyse?
Tuonko verran Toyota Finland maksaa sinulle vuodessa, että trollaat keksimiäsi totuuksia muitten automerkkien sivustoilla?
On siinä hihhulilla työmaata ja työn laatu on sitä samaa kuraa kuin Toyota autona!Itse asiassa Toyota ei maksa mulle mitään, voin toki kysästä paljonko maksavat jos julkaisen kaikki K Auto / VV Auto faktat, sähköpostit ja kuvat uuden volkkarin ruosteisista pulteista ja hapettuneesta moottorista, Toyota voi tehdä niiden avulla mainoksen ja kysyä mainoksessa että haluatko ostaa tälläisen romu volkkarin vai laadukkaan Toyotan. Laitankin Toyotan toimarille viestiä.
- Anonyymi
VAGArena on kyllä hupaisa foorumi, tyypit siellä vaan päivästä toiseen arvuuttelee syitä autojensa vikoihin (volkkareita, skodaa, seattia ja Audia ihmetellään joukolla). Parhainta komiikkaa mitä netistä löytyy. Nyt siellä ihmetellään kun Audin kaasuläppä ei sopeudu, siis eikö se sopeudu ajamiseen, kannattais ostaa Toyota koska se sopeutuu käyttöön ilman ihmettelyä, sen kun käynnistää ja ajaa jne.
Parasta on kyllä oppiva DSG, se kuulemma oppii miten kuljettaja ajaa, entä öljysyöppö kone, oppiiko moottori pyytämään lisää öljyä jos sitä ruokitaan? Entä jos ei lisää lainkaan öljyä vaikka öljyvalo palaa, loppuuko öljynsyönti kun moottori sopeutuu olemaan öljyttä, kyllä, ei voi kuluttaa öljyä jos sitä ei lisätä. Omistajien ihan oma syy myös öljynkulutus, älkää lisätkö öljyä niin loppuu kulutus heti!!!!- Anonyymi
Itse ostan vain sellaisia autoja joita ei tarvitse sopeutella, Opel toimii heti kum käynnistää, voi heti lähteä ajamaan eikä tarvi ihmetellä yhtään mitään. Volkkarit taas sopii paremmin ns ihmettelijöille joille auto on enempi harrastus ja ajanviete eikä pelkkä tylsä kulkuneuvo. Jos tarvitset pelkän kulkuneuvon siihen VW ei sopeudu. VW auton kanssa ei aika käy pitkäksi, heti kun heräät alkaa korjaaminen ja emnen nukahtamista suunnittelet jo mitä korjaat huomenna. On se sellanen kottero.
- Anonyymi
Ensi viikonloppuna K Autossa on tuska festivaali, jos yhtään autoa ei saada kaupaksi tarina loppuu siihen. Pidä huoli että pysyt kaukana.
- Anonyymi
VAGArenalla oli juttua Volkkarin huolenpitosopparista, siinä on kuulemma pienelöä präntillä sellaiset ehdot, että et tosiaan saa rahoja takaisin jos koko maksettua summaa ei ole käytetty huoltoihin. Jos jostain syystä teetät huollot muualla kuin maahantuojan omissa merkkiliikkeessä, niin rahoja ei palauteta. Siis et saa omias pous mitenkään jos vaikka huomaat että K Auto laskuttaa tuplasti enemmän kuin joku muu huolto. Kun teet sopparin niin auto pakko huollattaa ylihintaisissa K Auton huolloissa, ohjelma pitää huolen ettei rahaa varmasti jää yli.
Tämä kerrottu siksi, koska K Auton sopparia väitetty erityisen reiluksi kilpailijoihin verrattuna. Eipä ole yhtään reilumpi. Joku saanut palautuksia? Tuskin.- Anonyymi
Kuka hullu käyttäisi autoa huollossa muualla kuin merkkihuolloss jos on huolenpitosopimus?
Koko huolenpitosopimuksen idea on, että kaikki huollot ja korjauksetkin kuuluvat sopimukseen josta maksat ennalta sovitun kuukaisimaksun koko sopimusajan. On aivan yksi hailea onko huollot olleet ylihintaisia tai minkä hintaisia tahansa kun ne eivät kuitenkaan maksa centiäkään enemmän kuin sopimuksessa mainitaan.. Mahdolliset korjaukset on myös hinnoiteltu kuukausimaksuun. Jos korjauksia ei ole ollut, palautetaan korjauksiin laskennallisesti varattu osa maksetuista maksuista.
Täytyy olla todella tyhmä jos huolenpitosopimuksen alaista autoa käyttää huollossa jossakin muualla kuin sopimuksen edellyttämissä huoltopisteissä ja vielä maksaakin siitä. Kuulostaa ihan tojohönön hommilta! - Anonyymi
No eipä huolta, tuo on taas meidän vakiopanelistin omia keksimiä valheita ja mielikuvituksen tuotetta, on hän niin älyttömän lahjakas ja kekseliäs ettei voi kun nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu käyttäisi autoa huollossa muualla kuin merkkihuolloss jos on huolenpitosopimus?
Koko huolenpitosopimuksen idea on, että kaikki huollot ja korjauksetkin kuuluvat sopimukseen josta maksat ennalta sovitun kuukaisimaksun koko sopimusajan. On aivan yksi hailea onko huollot olleet ylihintaisia tai minkä hintaisia tahansa kun ne eivät kuitenkaan maksa centiäkään enemmän kuin sopimuksessa mainitaan.. Mahdolliset korjaukset on myös hinnoiteltu kuukausimaksuun. Jos korjauksia ei ole ollut, palautetaan korjauksiin laskennallisesti varattu osa maksetuista maksuista.
Täytyy olla todella tyhmä jos huolenpitosopimuksen alaista autoa käyttää huollossa jossakin muualla kuin sopimuksen edellyttämissä huoltopisteissä ja vielä maksaakin siitä. Kuulostaa ihan tojohönön hommilta!No kato kun täältä luki että muualla on halvempaa eikä saanu sopparia purettua eli oli pakko maksaa ja käyttää paskassa merkkihuollossa just sen takii kun rahoja ei palauteta, tuo on riistoa. Muilla voi huolenpitosopparin purkaa koska haluaa. Volkkari sitoo asiakkaat tiukasti omien palvelujen piiriin ja kusessa olet ja erehdyt nimen paperiin laittaa.
Kandee kokeilla kirjottaa Aku Ankka nimmari VW huoltosoppariin, saa helposti purettua. Ei mikään pakko mut kandee kokeilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kato kun täältä luki että muualla on halvempaa eikä saanu sopparia purettua eli oli pakko maksaa ja käyttää paskassa merkkihuollossa just sen takii kun rahoja ei palauteta, tuo on riistoa. Muilla voi huolenpitosopparin purkaa koska haluaa. Volkkari sitoo asiakkaat tiukasti omien palvelujen piiriin ja kusessa olet ja erehdyt nimen paperiin laittaa.
Kandee kokeilla kirjottaa Aku Ankka nimmari VW huoltosoppariin, saa helposti purettua. Ei mikään pakko mut kandee kokeilla.Onko noin, oikeestiko? Oho.
- Anonyymi
Huoltosopimuksen voi sanoa irti koska vaan kunhan maksut on siihen asti hoidettu.
Tosin en ymmärrä miten tämä asia liittyy ketjun aiheeseen?- Anonyymi
Koville ottaa, sulle VW on ilmeisesti sydämenasia. Kauheeta varmaan jos ei joka paikkaan ehdi kirjottaa oikasua, että ei se niin oo vaan näin on.
Miten se maksaminen liittyy sopimuksen purkuun, jos ei ole käyttäny mitään palvelua niin miksi pitäis maksaa? Eikö se pitäny voida purkaa halutessaan? Ihan yhtä sekavalta vaikuttaa ku VW takuu, kovat on lupailut kauppaa tehtäessä, kun auto vikaantuu niin tosi vaikeeks muuttuu kaikki.
- Anonyymi
Tääki tyyppi varmaan onnesta soikeena
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=42750.msg672365;topicseen#new- Anonyymi
VW-huollosta tulee mieleen vanha vitsi "sokea rampaa taluttaa". Samanlaista toimintaa !
- Anonyymi
ja miksi skodassa samainen letku kiertää ohjauspylvään ympäri
hankautuu poikki aika nopeasti - Anonyymi
VW ei suunnittele tai toteuta moottorin lisälämmittimiä ja ilmeisesti on kyseessä letkulämmitin ja mm. Calix ja Defa tekee niitä ja myös testaa ja suunnittelee sen asennuksen ja tekee siihen tarkat ohjeet. Jos asentaja ei noudata ohjeita oikein, niin voihan se mennä pieleen, mutta eipä se ole mitenkään auton valmistajan vika, eikä lämmittimen valmistajan, vaan yhden onnettoman asentajan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070