Eilen illalla Suomi voitti lätkässä MM-kultaa. Kyllähän minä innostuneena peliä seurasin ja oli mielissäni voitosta, mutta en minä mihinkään hurmokseen joutunut.
Mutta entäs tänään, kun todella ymmärsin, mitä nuo nuoret miehet olivatkaan tehneet!
Tippa silmässä tässä lukee näitä haltioituneita kommentteja netistä, kiittelee maalivahtia, ihailee Mörköä ja Kakkoa ja muita.
Ei kannata lähteä torille, mutta sydämeni pohjasta onnittelen! Hornetit eivät lähde poikien konetta vastaanottamaan, mikä aiheutti vastalauseitten myrskyn. Onneksi Hawkit ovat lähtövalmiina. Kyllä pojat niistäkin tykkäävät.
Ei kai ole toista urheilulajia, joka saisi koko Suomen kansan näin innostumaan! Onneksi vaali-ilta oli melko edeltä arvattava, joten moni siirtyi katsomaan peliä.
Matti Rönkäkin oli ajan tasalla ja antoi väliaikatietoja lätkästä vaaliuutisten lomassa.
Ja jos nyt vaaleihin pitää kantaa ottaa, niin kyllä äänestin, ehdokkaani ei mennyt läpi, ja kyllä ihmetellä täytyy, että se sahuri sinne pääsi. Mitä kieltä mahtanee siellä käytäväkeskusteluissa käyttää, ja kuinka yhteydenpito sujuu muihin meppeihin!
Edes kotimaisiin.
No, Toimi Kankaanniemi tulee hänen tilalleen eduskuntaan. Tervetuloa vain.
Hurmioituminen jälkijunassa!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Simultaanitulkkaus on EU:ssa kaikilla kielillä.
Napit korvaan vaan ja suomeksi tulee puheet parlamentissa.
Sen ulkopuolella voi olla onnetonta.Käytäväkeskustelut jäävät melko lyhyeksi, jollei tulkki kulje vierellä. Verkostoituminen ja ystävyyssuhteet jäävät pubitasolle, jollei kielitaitoa löydy.
Kyllä peruskoulun oppimäärään kuulu 3-6 luokkaan asti englannin kielen opiskelu. Emmehän tiedä tiedä onko mikään estänyt harjaannuttamasta kielitaitoaan lisää. Nythän paljon riippuu kielikorvastakin, miten nopeasti kukin omaksuu kielen. katsellaan ja ihmetellään, kestääkö ensinnäkin raittiuslupaus, mikä lie kaikkein tärkeintä moisella luonteella!
Hakkarainen on siinä iässä, ettei peruskoulua vielä ollut, kansakoulu ja oppikoulu.
- Anonyymi
Wanha ei enää innostu kuin politiikasta. Jäi jääkiekkokin Hakkaraisen jalkoihon,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163