Hei. Olen 25v mies. Olen valmistunut vuosia sitte ajoneuvoasentajaksi. Aloitin työt suuressa autofirmassa ja olin siellä noin 3vuotta. Viihdyin siellä mielestäni hyvin koska työporukka oli saakelin hyvä! Mutta jatkuvasti sieläkin joka aamu/päivä mietti kuinka paskaa tämä on ja kumpa voisin tehdä vain itselleni töitä/olla työtön. Vaihdoin työpaikkaa paremman palkan perässä 5 kuukautta sitten. Samat ajatukset edelleen sekä en vain jaksa koko päivää!! Jalat ja kaikki aivan tohjona! Muutaman kuukauden kuluttua jäin kuitenkin sairaslomalle sydänoireiden vuoksi. Aorttaläpässä rakennevikaa sekä vuotoa. Lääkäri ei suoraan kieltänyt työntekoa muttei suositellut. Työterveyslääkäri olisi jatkanut sairaslomaa. Tein päätöksen ja irtisanoudun koska ei olisi ollut varaa jäädä kelan sairauspåivärahalle. Aloitin taas uudessa paikassa että saan kunnon palkkaa taas! Ja sydänlääkäri tosiaan ei työntekoa ehdottomasti kieltänyt. Nyt kuitenkin TAAAS jopa ensimmäisen päivän jälkeen samat ajatukset! Ei kiinnosta ei huvita ei jaksa ym ym... sinnittelen kuitenkin vain ja ainoastaan sen takia että saan rahaa. Kuinka kauan tämmöstä pitää jaksaa?!?!?! Tämmöisiä ajatuksia ei kuitenkaan ole kun ns pimeinä hommina olen korjaillut tuttujen autoja. En vain uskalla laittaa omaa firmaa pystyyn ja en edes tiedä onko mahdollista koska minulla ei ole luottotietoja.(nuorena olin tyhmä). en siis velkaannu enään. Kaikki välineet minulla periaatteessa siihen olisi. Nosturi, halli, erikoistyökaluja ym ym. Auttakaa ennenkuin romahdan tuonne sängynpohjalle enkä sieltä kovin helpolla nouse!!
Työ/t eivät kiinnosta/ en jaksa.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057