Toijalassa on halvemmat asunnot kuin muualla, mutta paremmat palvelut kuin monessa muussa pikkukaupungissa. Isännöitsijä sanoi, että vielä tulee asuntojen hinnat nousemaan muita enemmän sitten kun alkavat nousta. ABC aseman viereen on ilmestynyt ihana pellavapaikka.
Vastaukset 8
Aloittajan kirjoitus käännettynä selkokielelle: Eihän tämä asuntoni Toijalassa mene kaupaksi edes ilmaiseksi, niin nyt pitää keksiä valhe jolla saa jonkun tämän huolimaan riesakseen!
- Anonyymi
Missä muualla on yhtä hyvät yhteydet useihin kaupunkeihin ja moottoritie vieressä kuin Toijalassa? Olen ihmetellyt Akaan halpoja asuntojen hintoja.
- Anonyymi
Minä olen myös ihmetellyt Toijalan halpoja hintoja. Aiemmin edellisen kaupunginjohtajan aikana yrittäjäystävä valitti, että ei ole tarpeeksi yrittäjäystävällistä. Nyt ovat panostaneet asiaan.
- Anonyymi
Toijalan läheisyydessä on myös Riisikkalan kylä. Erinomainen paikka asua, tonteillakin kova kysyntä, kaavoitus hieman hidasta, mikä on harmillinen juttu.
- Anonyymi
Eiköhän nuo laita,laita kaupunkien/kylien aika ole ohi!
Polttoaineen hinta nousee ja asuntojen laskee. Nuoret muuttavat kaupunkiin koulujen ja töiden perässä- Anonyymi
Isommat kaupungit säteilevät langattomien laitteiden antennien kanssa niin, että niissä on kohta monilla vaikea asua. Lapset oireilevat ja vanhemmilla päänsärkyä.
- Anonyymi
Suomen korkein verotus kunta puolella ja silti tien varret hoitamatta.
- Anonyymi
Asuin aikoinani ja sain myytyä lopulta omani, palvelut haettava Valkeakoskelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961807Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2661222Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66953Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.182911Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah251793- 61788
- 47787
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64768- 48749
- 93732
- 159692
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76672- 42666
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on71636Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50633Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal197622Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24586- 31578
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki25539Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26538