Ei hajuakaan. Olin puntilla ottelun aikaan ja loput ajasta luin wikiä, esim. hyödyllistä tietoa tykkien ammuksista. Mikä ihmeen mörkö?
Ufo nähtiin loppuottelussa eilen?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mörkö löi sisään neljästi!
Lempäälän jäähallin nimi on muutettu Mörkö-areenaksi. Mörkökupit loppuvat kaupoista, Lempäälän nimi saatetaan muuttaa Mörköläksi (tosin epätodennäköistä), mörköpatsasta uumoillaan. Lempäälän joku alue tai kadunnimi muutetaan todennäköisesti.
Moneta on vastikään lyönyt kultaisen Suomen jääkiekkoilu 90-vuotta juhlamitalin. - Anonyymi
Itse olin paskalla siihen aikaan enkä huomannut mitään. Todennäköisesti tutkan sähkölaitteitten haamunäyttöjä ja muita elektroniikkahäitiöitä.
- Anonyymi
Itse ehdotan kärpästä. Toisekseen Raamatun mukaan ei ole mitään muuta elämää ja ihminen on luomakunnan herra. Nauttikaa Herran antimista mihin kuuluvat myös muodokkaat naiset. Herra on viisaasti sillä tavalla varmistanut ihmissuvun jatkumisen. Siten mehevien pyllyjen taputtelu on vain Herran tahdon mukaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ehdotan kärpästä. Toisekseen Raamatun mukaan ei ole mitään muuta elämää ja ihminen on luomakunnan herra. Nauttikaa Herran antimista mihin kuuluvat myös muodokkaat naiset. Herra on viisaasti sillä tavalla varmistanut ihmissuvun jatkumisen. Siten mehevien pyllyjen taputtelu on vain Herran tahdon mukaista.
Juuri näin. Jotka eivät ymmärrä kristinuskoa, tuo kuulostaa kummalliselta, mutta se ei ole provo vaan aivan totta. Raamatun mukaan luomakunta kohahtaa ihmisen ylösnousemuksesta, ihminen on luomakunnan kruunu ja sen herra. Eikä muuta elämää ole missään, herran kirkkaudessa ja kanssa tulemme olemaan. Luonnon sieluttaminen on pahin harhaoppi.
- Anonyymi
Sanotaan nyt tämäkin ääneen, totuuden pitää tulla julki. Avaruuden olennoista puhuminen on syöttö suoraan paholaisen lapaa. Ne vain johtavat aina vaan pahempiin harhaoppeihin! Herran nimessä! Sulkekaa tämä palsta! Tiede selittää 99% kaikki havainnot luonnollisiksi ja loppu on paholaisen harhautusta. Tähtitiede todistaa koko ajan ettei ole mitään elämän edellytyksiä muualla. Vettä on vain meillä ja kaikki muut planeetat ovat helvetin pätsejä! Sinne joutuvat valtaosa ihmiskunnasta kun eivät usko Jeesukseen!
- Anonyymi
SDP liittoutui Keskustan kanssa ja teki Suomesta helvetin. Ei tarvi enää pirun roudata meitä toisille planeetoille kiirastuleen paistumaan. Tuo Suomeen vaan ja tässä helvetissä on terveysvero, tilapäinen autovero ja kettujen katumaksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP liittoutui Keskustan kanssa ja teki Suomesta helvetin. Ei tarvi enää pirun roudata meitä toisille planeetoille kiirastuleen paistumaan. Tuo Suomeen vaan ja tässä helvetissä on terveysvero, tilapäinen autovero ja kettujen katumaksu.
Meikä, maajussin tytär, näkee uuden hallituksen eri näkökulmasta kuin sinä. Demarienkaan päämääränä ei ole autioittaa Suomen maaseutua kokonaan, sillä ruokahuolto tarvitaan, kun kansainvälinen kriisi iskee. Mistä luulet saapuvan ne avustuslaivat silloin? Onneksi vielä löytyy niitä, jotka jaksavat tehdä työtä kahden euron tuntipalkalla.
Toisaalta, moni isäntä tuntee olevansa vapaa katsellessaan omaa peltomaisemaansa ja omaa metsäänsä. Vaihtoehtona kun olisi asustaa betonikopissa näköalana toinen betonimöhkäle ja ehkä kituliaita pensaita kadun varrella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä, maajussin tytär, näkee uuden hallituksen eri näkökulmasta kuin sinä. Demarienkaan päämääränä ei ole autioittaa Suomen maaseutua kokonaan, sillä ruokahuolto tarvitaan, kun kansainvälinen kriisi iskee. Mistä luulet saapuvan ne avustuslaivat silloin? Onneksi vielä löytyy niitä, jotka jaksavat tehdä työtä kahden euron tuntipalkalla.
Toisaalta, moni isäntä tuntee olevansa vapaa katsellessaan omaa peltomaisemaansa ja omaa metsäänsä. Vaihtoehtona kun olisi asustaa betonikopissa näköalana toinen betonimöhkäle ja ehkä kituliaita pensaita kadun varrella.Jengi ajetaan kustannustehokkuuden vuoksi kaupunkien lähiöihin jolloin saadaan keskitettyä kaikki. Maaseutu autioituu ja vain kartanonherrat elävät rauhallisessa ja puhtaassa ympäristössä harrastellen viiriäisten metsästystä pehtoorien huolehtiessa viljelyksistä.
Jokaisella Suomen ökörikkaalla on kartanot ja suuret tilukset. Edesmennyt läheinen, huippuluokan kirvesmies, teki heille laitureita, aittoja ja kunnostustöitä. Suurin mulgero oli kuulema Ollila ja paras työnantaja yllättäen Nalle. Nalle jopa kävi kyselemässä työmiehiltä onko nälkä ja kävi hakemassa itse heille pizzaa. Ollila puolestaan ei edes havainnut työmiehiä vaan katsoi heidän lävitseen tervehtimättä ja jätti palkkoja maksamatta.
Itse haaveilen tässä josko jostakin löytyisi kohtuuhinnalla sellainen kunnostettava maatila, jonka valjastaisin eläimineen lähinnä harraste ja asuinkäyttöön ja tyttärelle oma heppa.
Olen duunin puolesta kierrellyt maatiloja jokusen sata. Suurin osa on sille elämälle omistautuneita hienoja idyllisiä tervehenkisiä perheitä, joilla on arvomaailma kohdallaan, eikä siellä makoilla heinä hampaissa tallin vintillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770