Heinäpoikana

Anonyymi

Nuorena poikana noin 16 kesäisenä ,menin heinätöihin naapuriin siellä isäntänä oli oikein hyväkroppainen 30v isäntä. Päivä alkoi aamukahveilla ja hilpeällä jutustelulla jonka lomassa emäntä ilmoitti iltapäivällä lähtevänsä kotiseudullaan käymään ja sanoi viipyvänsä yli yön. Minä ja isäntä lähdettiin pellolle heinää seivästämään.
Välillä pidettiin taukoa juotiin ja syötiin,aika rankkaa hommaa oli. Viimein isäntä ilmoitti että lopetetaan tältä päivältä . kävimme syömässä emännän laittamia ruokia.
Isäntä sanoi että mennään rantaan saunomaan että saadaan päivän hiet huuhdottua pois. Lämmiteltiin saunaa ja isäntä tarjosi olutta kiitin ja join vaikka en niin hirveesti tykänny vielä silloin. Kohta sauna oli valmis heitettin vaatteet pois ja pakko oli katsoa isännän timmiä vartaloa ja etenkin komeaa kullia. Otettin löylyt käytiin uimassa ja uudestaan löylyyn. Sitten isäntä sanoi että hän pesee minut kiltisti tottelin en uskaltanut vastaan sanoa. Kävin mahalleni penkille ja hän alkoi pestä minua pyllyn kohdalla hän viipyi aika kauan,sitten sanoi että käännäpä ittes selällesi. Sienellä levitti saippuaa koko kehoon kunnes tuli munien vuoro ,sanoi vaan että pestään nääkin kun kerran on aloitettu no mullahan alkoi seisomaan heti. Isäntä hieroi vaan kulliani ja se tuntui tosi ihanalle ja vielä ihanampaa oli tulossa kun hää otti suihin imi niin ihanasti että luulin olevani jossain toisessa maailmassa. Ei mennyt kauaa kun laukesin ja hää imi kaiken . Sitten oli mun vuoro pestä hänet ja sama kaava mutta Isännällä olikin paljon isompi kulli hyvä kun suuhun sopi, hänelle ei riittänyt pelkkä imu hän pani minua ja se ei ollut kiva kokemus sattui mutta samalla tuntui tosi hyvälle. Jonkin aikaa panettuaan hän äkkiä otti mua tukasta kiinni käänsi minut ympäri ja työnsi kullin suuhuni ja samalla laukesi suuhuni se oli eka kertani kun sain maistaa mälliä hyvää oli.
Sen jälkeen nautimme saunailloista niinkauan kuin heinätöitä riitti.

4

2370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuorena poikana syötiin. Välillä pidettiin taukoa ja juotiin. Kävin mahalleni penkille ja isäntä laukesi pyllyn kohdalla. Sitten juotiin olutta hirveesti ja hyvää oli. Sen jälkeen nautimme emännän pyllyn mälliä ja se ei ollut kiva kokemus. Ei mennyt kauaa kun juotiin, käytiin uimassa ja uudestaan juotiin. Lämmiteltiin saunaa ja juotiin niinkauan kuin heinätöitä riitti, aika rankkaa hommaa oli.

      • Anonyymi

        Näillä mennään 🤣


    • Anonyymi

      Mulla samantapainen kokemus 16v ollessani. Naapurin isäntä talkoo päivän jälkeen saunassa tykkäsi ottaa imua, siinä pesun jälkeen puhtoisena.

      Samalla itsekkin imaisin ensikertaa miehen kalua.

      Mies oli 68v mutta peevelin kestävää sorttia.

      Homma jatkui koko kesänajan. Tänä kesänä on uusinta nyt olen 18v.

      Ja hän 70v,jolloinka onkin juhlinta aika....

      Juhannus sauna odottaa, lupasin myös olla pariviikkoa lomalla samoissa maisemissa.


      Joten nautimme vielä täysin siemauksin.. Saunomisen ja muun mukavan kera.

      • Anonyymi

        Nykyinen seniori, silloin 15 v.
        Saunassa kunnon pesut. Olin 15 v. kun naapurimme mies tuli meille saunomaan, meillä oli maalla pihanperällä iso ulkosauna. Muut oli kaikki jo käyneet saunassa. Otimme vähän löylyjä ja Heikki sanoi, että pestäänkin tänään kunnolla. Vastasin myöntävästi, kun en vielä tajunnut mitä Heikki tarkoitti.
        Vähän ajan kuluttua alkoi pesuhommat ja minä pesin ensin hänet. Aluksi mahallaan ison saunan lauteilla ja minä seisoskelin jalkalauteella ja pesin hänet oikeasti ensin selkäpuolelta ja sitten mahapuolen. Kun mielestäni olin valmis Heikki sanoi etteihän tuo ollut mitään minäpä näytän. Aluksi selkäpuolen pesu tavanomaisesti saippualla ja pesusienellä ja ehkä vähän liian perusteellisesti pepun seutu ja siveli vähän sisäreisiä ja vakoakin. Käännypä selällesi, tein tietysti työtä käskettyä. Hän pesi minut vielä perusteellisemmin mahanpuolelta ja ennenkaikkea munien seudun. Otti varovasti pippelistä kiinni ja sanoi, että siirrän vähän sivuun reiden päältä toiselle, ehkä vähän jo liikutteli esinahkaani terskan yli kun tuntui niin todella hyvältä. En vieläkään hoksannut miten hyvää kohta olisi. Hän hoiti pesuhomman loppuhuuhtelua vaille valmiiksi niin että käsissä oli saippuaa kun huomasin, että hän pitää nyt kaluani pitempään kädessään ja liikuutelee esinahkaani edestakaisin. Ei puhuttu sanaakaan ja tuntui hyvälle. Hänen ei tarvinnnut edes kiihdyttää kättään kun jo tulin. Hän huuhteli minut ja sanoi: Nyt olet puhdas. Niin olin ja voipunut. Hetken päästä minä uusin Heikin pesuni ja tein hänelle saman. Kesti tosin kauan ennenkuin Heikki sai orgasmin. Ja olimme molemmat tyytyväisiä.
        "Pesimme" jatkossa toisemme harvakseltaan ehkä noin 10 kertaa. Minua alkoi sen jälkeen tytöt kiinnostamaan enemmän ja tämä mukava homma jäi toiseksi. Joskus vuosien jälkeen harmitti, ettei tehty enemmän. Heikki oli silloin vähän yli 30. Nyt jo yläilmoissa ja minä 72. Onpa kuitenkin mukava muistella ja hoidella omakätisesti näitä novelleja lukiessa.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe