Naisten "piirit"

Anonyymi

Seurakunnat ovat nykyään naisvaltaisia sukupuolijakaumaltaan.
Tälläinen ei ole Jumalan tahdon mukaista ja eikä tervehenkinen seurakunta.

"Te eksytte koska ette tunne kirjoituksia" koskee myös naisia sekä miehiä.
Ne jotka eivät tunne tai halua tuntea Raamattua (sen ohjeita ja kehoituksia) eivät voi elää ja toimia Jumalan tahdon mukaan.
Ne eksyttävät jopa valittujakin.

Nimim.
-lopettakaa naiset kapinointi Jumalan tahtoa vastaan-

48

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi te syntiset naiset ette saa miehiänne mukaan srk:n kokoukseen?

    • Olet sä uskomaton, jos sekin on naisten syy, että he menevät seurakunnan tilaisuuksiin, mutta miehet eivät.

      • Anonyymi

        Montako miestä sinulla on ollut?


      • Anonyymi

        Todennäköisesti useita.


    • >>> eivät tunne tai halua tuntea Raamattua
      >>> Ne eksyttävät jopa valittujakin

      Aikamoista ajatusten kujanjuoksua aloittajalta. Nämäkö, jotka eivät tunne Raamatun kirjoituksia, pystyvät eksyttämään jopa valitutkin? Tuskinpa. Mutta teoriassa, mitä se kertoo ns. valituista ja voidelluista, jotka ovat niin helposti vietävissä väärälle polulle? Makustellaan pikkasen ajatuksella.

      • Anonyymi

        Jumalan valitut tekivät ja toivottavasti tekevät Jumalan tahdon myös tänä päivänäkin.

        Raamattu puhuu Jumalan valituista esimerkkeinä paljon UT:ssa ja myös VT:ssä.

        Esim. Paavali oli
        1. Jumalan valittu
        2. Teki Jumalan tahdon mukaan
        3. Hänen kirjoituksensa ovat syntyneet Pyhästä Hengestä
        4. Uskoi ja toimi Jumalan TOTUUDEN hengessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan valitut tekivät ja toivottavasti tekevät Jumalan tahdon myös tänä päivänäkin.

        Raamattu puhuu Jumalan valituista esimerkkeinä paljon UT:ssa ja myös VT:ssä.

        Esim. Paavali oli
        1. Jumalan valittu
        2. Teki Jumalan tahdon mukaan
        3. Hänen kirjoituksensa ovat syntyneet Pyhästä Hengestä
        4. Uskoi ja toimi Jumalan TOTUUDEN hengessä

        Paavalilla, kuten kenellä tahansa ristiriitaisella ihmisellä, on ollut ongelmia omassa henkilökohtaisessa elämässä, mikä väistämättä heijastui hänen puheidensa ja kirjoitusten sisältöön.

        Välillä, synkkyyden keskellä, Paavali kirjoitti, että naisten on toteltava miehiä kaikessa kuin jumalia (Efes. 5:22-24 ). Toisaalta, valoisampina hetkinä, Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        Naisten Raamattu on syntynyt Iisebelin hengestä ja saatanasta.
        Akat ovat kovia tulkitsemaan.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Paavalilla, kuten kenellä tahansa ristiriitaisella ihmisellä, on ollut ongelmia omassa henkilökohtaisessa elämässä, mikä väistämättä heijastui hänen puheidensa ja kirjoitusten sisältöön.

        Välillä, synkkyyden keskellä, Paavali kirjoitti, että naisten on toteltava miehiä kaikessa kuin jumalia (Efes. 5:22-24 ). Toisaalta, valoisampina hetkinä, Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin.

        "Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin. "

        hah hah ah ja hahha

        eli MITÄ tätä KOKO asia-yhteys on?

        eikö se että MYÖS naiset voivat pelastaa sielunsa, joka on erilainen kuin Pyhä MIEHEN.

        eli pelastuksesta on kyse!

        Kyllä, Paavalilla ja "kaikilla" MIEHILLÄ on tämä ristiriita. LIHASSA!

        Room. 7:
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        Joten, kun tämä saa täyden täyttymyksen Jumalan Henki saa vallan ja sitten on vapaus.

        1. Kor. 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.

        Ensimmäinen, viheliäinen ihminen (viheliäinen AATAMI ei nainen)
        Tehdään ELÄVÄKSI HENGESSÄ.

        tehdäänkö nainen elväksi?
        ei.

        Joten, iloitkaa ja riemuitkaa, veljet, sillä "tämä päivä" on käsillä.

        ja Jumala tekee sen mitä ISILLE, on luvattu ja antaa PERINNÖN.
        ja tähän perintöö ei ole naisilla osuutta!

        Jos naiset jotain saavat, niin he saavat sen, oman lihallisen, isän, veljen tahi miehensä kautta!

        Toki pelastaa sielunsa, YKSIN Jeesuksen kautta, mutta perintöä ei ole eikä tule.

        1. Moos. 15:
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser."
        3 Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä".

        Joten, Abramin ORJA oli arvokaampi kuin oma vaimo!

        Gal. 3:16
        Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.

        15 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä.
        16 Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.
        17 Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi.
        18 Sillä jos perintö tulisi laista, niin se ei enää tulisikaan lupauksesta. Mutta Aabrahamille Jumala on sen lahjoittanut lupauksen kautta.

        LUPAUS ja PERINTÖ, miehille:

        Abramin SIEMELLE.
        voitte lukea sukujen "historiaa" esim Leena Palotien tutkimuksista

        Oikea ja alkuperäinen VOITTAMATON Vastavoima. jes 54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin. "

        hah hah ah ja hahha

        eli MITÄ tätä KOKO asia-yhteys on?

        eikö se että MYÖS naiset voivat pelastaa sielunsa, joka on erilainen kuin Pyhä MIEHEN.

        eli pelastuksesta on kyse!

        Kyllä, Paavalilla ja "kaikilla" MIEHILLÄ on tämä ristiriita. LIHASSA!

        Room. 7:
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        Joten, kun tämä saa täyden täyttymyksen Jumalan Henki saa vallan ja sitten on vapaus.

        1. Kor. 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.

        Ensimmäinen, viheliäinen ihminen (viheliäinen AATAMI ei nainen)
        Tehdään ELÄVÄKSI HENGESSÄ.

        tehdäänkö nainen elväksi?
        ei.

        Joten, iloitkaa ja riemuitkaa, veljet, sillä "tämä päivä" on käsillä.

        ja Jumala tekee sen mitä ISILLE, on luvattu ja antaa PERINNÖN.
        ja tähän perintöö ei ole naisilla osuutta!

        Jos naiset jotain saavat, niin he saavat sen, oman lihallisen, isän, veljen tahi miehensä kautta!

        Toki pelastaa sielunsa, YKSIN Jeesuksen kautta, mutta perintöä ei ole eikä tule.

        1. Moos. 15:
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser."
        3 Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä".

        Joten, Abramin ORJA oli arvokaampi kuin oma vaimo!

        Gal. 3:16
        Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.

        15 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä.
        16 Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.
        17 Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi.
        18 Sillä jos perintö tulisi laista, niin se ei enää tulisikaan lupauksesta. Mutta Aabrahamille Jumala on sen lahjoittanut lupauksen kautta.

        LUPAUS ja PERINTÖ, miehille:

        Abramin SIEMELLE.
        voitte lukea sukujen "historiaa" esim Leena Palotien tutkimuksista

        Oikea ja alkuperäinen VOITTAMATON Vastavoima. jes 54

        Kyllä, Paavalilla ja "kaikilla" MIEHILLÄ on tämä ristiriita. LIHASSA!

        Mitä sanoja, Jumala, Jeesus ja Paavali käyttää.

        keho/vartalo/ruumis = soma
        sielu/henkiset ominaisuudet = sarx

        Mikä on tämä soma&srax yhdistelmä?

        mitä, perimä, kertoo siitä?
        Tämä yhdistelmä on Abramin jälkeläinen eli MIES.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Paavalilla, kuten kenellä tahansa ristiriitaisella ihmisellä, on ollut ongelmia omassa henkilökohtaisessa elämässä, mikä väistämättä heijastui hänen puheidensa ja kirjoitusten sisältöön.

        Välillä, synkkyyden keskellä, Paavali kirjoitti, että naisten on toteltava miehiä kaikessa kuin jumalia (Efes. 5:22-24 ). Toisaalta, valoisampina hetkinä, Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin.

        nyt menee ihan pitkin penkinalusia selityksesi.

        Paavalilla ei ole mitään ristiriitaa naisten olemisest aseurakunnassa, ristririita on omassa päässäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt menee ihan pitkin penkinalusia selityksesi.

        Paavalilla ei ole mitään ristiriitaa naisten olemisest aseurakunnassa, ristririita on omassa päässäsi.

        >>> Paavalilla ei ole mitään ristiriitaa naisten olemisest aseurakunnassa, ristririita on omassa päässäsi.

        Eräät helluntalaiset ovat sitten mestareita vääristelemään toisten sanoja. Luepa uudestaan, mistä kirjoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Paavali oli sitä mieltä, että kaikki ovat tasavertaisia keskenään (Gal. 3:28). Ja hyvä niin. "

        hah hah ah ja hahha

        eli MITÄ tätä KOKO asia-yhteys on?

        eikö se että MYÖS naiset voivat pelastaa sielunsa, joka on erilainen kuin Pyhä MIEHEN.

        eli pelastuksesta on kyse!

        Kyllä, Paavalilla ja "kaikilla" MIEHILLÄ on tämä ristiriita. LIHASSA!

        Room. 7:
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        Joten, kun tämä saa täyden täyttymyksen Jumalan Henki saa vallan ja sitten on vapaus.

        1. Kor. 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.

        Ensimmäinen, viheliäinen ihminen (viheliäinen AATAMI ei nainen)
        Tehdään ELÄVÄKSI HENGESSÄ.

        tehdäänkö nainen elväksi?
        ei.

        Joten, iloitkaa ja riemuitkaa, veljet, sillä "tämä päivä" on käsillä.

        ja Jumala tekee sen mitä ISILLE, on luvattu ja antaa PERINNÖN.
        ja tähän perintöö ei ole naisilla osuutta!

        Jos naiset jotain saavat, niin he saavat sen, oman lihallisen, isän, veljen tahi miehensä kautta!

        Toki pelastaa sielunsa, YKSIN Jeesuksen kautta, mutta perintöä ei ole eikä tule.

        1. Moos. 15:
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser."
        3 Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä".

        Joten, Abramin ORJA oli arvokaampi kuin oma vaimo!

        Gal. 3:16
        Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.

        15 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä.
        16 Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.
        17 Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi.
        18 Sillä jos perintö tulisi laista, niin se ei enää tulisikaan lupauksesta. Mutta Aabrahamille Jumala on sen lahjoittanut lupauksen kautta.

        LUPAUS ja PERINTÖ, miehille:

        Abramin SIEMELLE.
        voitte lukea sukujen "historiaa" esim Leena Palotien tutkimuksista

        Oikea ja alkuperäinen VOITTAMATON Vastavoima. jes 54

        >>> hah hah ah ja hahha
        >>> eli MITÄ tätä KOKO asia-yhteys on?
        >>> eikö se että MYÖS naiset voivat pelastaa sielunsa, joka on erilainen kuin Pyhä MIEHEN.

        Totuus on se, että mies ja nainen ovat yhdenvertaisia Jumalan edessä myös tässä maallisessa elämässä. Paavali lopulta ymmärsi tämän, ehkä sinäkin teet joskus samoin.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> hah hah ah ja hahha
        >>> eli MITÄ tätä KOKO asia-yhteys on?
        >>> eikö se että MYÖS naiset voivat pelastaa sielunsa, joka on erilainen kuin Pyhä MIEHEN.

        Totuus on se, että mies ja nainen ovat yhdenvertaisia Jumalan edessä myös tässä maallisessa elämässä. Paavali lopulta ymmärsi tämän, ehkä sinäkin teet joskus samoin.

        hah hah ja hahah
        Ef. 5:24
        Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

        Miten seurakunta on alamainen Kristukselle?
        vai onko tasa-arvoinen?

        ei vaan ASEMAN perusteella alemmalla.
        ei kuitenkaan alistettu.

        alamainen ja alistettu ei ole sama asia.

        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        NAINEN ei ole ollut eikä IKNÄ tule tasa-arvoiseksi, Luoma kunnan Kruunun, Jumalan Kuvan kanssa, eli miehen.

        nainen ON AINA, oleva ja alamainen!
        AINA!

        "Paavali lopulta ymmärsi tämän, ehkä sinäkin teet joskus samoin. "
        hah hah hah ja hahha
        Ef. 5:24
        Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

        eikö tämä, (mitä suurimmalla todennäköisyydellä) ole Paavalin käsitys?

        siis vaimot / naiset ovat alamaisia!

        Voittamaton Vastavoima. jes. 54


    • Anonyymi

      Se veli, sisar ja heidän äitinsä jotka eivät toimi Jumalan tahdon mukaan
      - eivät usko Raamattuun (korkeintaan
      korvasyyhyisesti)
      - joutuvat kadotukseen
      - eivät ole Jeesuksen omia sisaria ja veljiä

      Mark. 3:35
      Sillä joka tekee Jumalan tahdon, se on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

    • Anonyymi

      "Seurakunnat ovat nykyään naisvaltaisia sukupuolijakaumaltaan.
      Tälläinen ei ole Jumalan tahdon mukaista ja eikä tervehenkinen seurakunta."

      Tästä, aiheesta. olen lyhytkäisesti teille kirjoittanut, ja

      Fil. 3:
      1 Sitten vielä, veljeni, iloitkaa Herrassa! Samoista asioista teille kirjoittaminen ei minua kyllästytä, ja teille se on turvaksi.

      VELJET, eli miehet:

      Itselleni on joskus, "tuskastuttaa" samoista asioista teille kirjoittaa, mutta
      MIEHET ja VELJET:

      Jumalan seurakunnassa, ei ole ollut eikä tule olemaan naisia!
      Lue Mitä ja miten Jumala määrittelee seurakunnan!

      tästä on Mooses, paljon puhunut ja niitä paikkoja laitan esille, kun on tarvis!

      Joh. 5:46
      Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

      Joten
      4. Moos. 31:16
      Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.

      Joos. 22:17
      Eikö meille jo riitä Peorin vuoksi tehty rikos, josta emme ole päässeet puhdistumaan vielä tänäkään päivänä ja josta rangaistus kohtasi Herran seurakuntaa?

      3. Moos. 4:13
      Ja jos koko Israelin seurakunta erehdyksestä tekee rikkomuksen ja seurakunta ei siitä tiedä ja he rikkomalla jotakuta Herran käskyä vastaan ovat tehneet sellaista, mitä ei saa tehdä, ja niin joutuneet vikapäiksi,

      4. Moos. 16:22
      Mutta he lankesivat kasvoillensa ja sanoivat: "Oi Jumala, sinä Jumala, jonka vallassa on kaiken lihan henki: jos yksi mies rikkoo, vihastutko silloin koko seurakuntaan?"

      4. Moos. 18:1
      Ja Herra sanoi Aaronille: "Sinun ja sinun poikiesi, isäsi suvun sinun kanssasi, on kannettava pyhäkköä vastaan tehdyt rikkomukset; samoin sinun ja poikiesi sinun kanssasi on kannettava pappeutta vastaan tehdyt rikkomukset.

      Nyt, MISSÄ JUMALA kostaa naisille, seurakuntaa vastaan tehdyt synnit ja rikkomukset?

      vai saavatko naiset vapaasti rikkoa ja tehdä syntiä?

      Joten Jumalan SEURAKUNNASSA EI OLE NAISIA.

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima
      Voittamaton Vastavoima jes 54

      • Anonyymi

        Mitä Jumala tarkoitti seurakuntaviroista onko ne naisten vai miesten tehtäviä?
        Ainakin Jeesuksen ydinjoukko 12 opetuslasta/apostolia olivat Herran kutsumia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Jumala tarkoitti seurakuntaviroista onko ne naisten vai miesten tehtäviä?
        Ainakin Jeesuksen ydinjoukko 12 opetuslasta/apostolia olivat Herran kutsumia miehiä.

        JUMALA, Jeesus, tahi Apostilit, eivät IKINÄ ole valinnut ja voidellut:

        YHTÄÄN NAISTA, seurakunnan palvelukseen!

        ei yhden yhtä!

        Jos löydät Raamusta paikan laita se esille!


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      "Henki
      28.5.2019 9:21"

      " Nämäkö, jotka eivät tunne Raamatun kirjoituksia, pystyvät eksyttämään jopa valitutkin? "

      Voitko ystävällisesti, kertoa ja selittää, mitä Bileam teki ja ketkä olivat tekijöitä sekä ketkä olivat "uhreja" eli kohteita!

      Millä tavalla. Valitut eksyivät Mooseksen aikana?

    • Anonyymi

      "Henki
      28.5.2019 9:21"

      "Mutta teoriassa, mitä se kertoo ns. valituista ja voidelluista, jotka ovat niin helposti vietävissä väärälle polulle? Makustellaan pikkasen ajatuksella. "

      Makustellaan vain, JOS USKALLAT!
      Olen 99,99% varma ettet uskalla muuta kuin puskista huudella!

      "Mutta teoriassa, mitä se kertoo ns. "

      READ MORE: vapaa suomennos: LUE LISÄÄ

      Jordan Peterson: “There was plenty of motivation to take me out. It just didn't work" | British GQ
      https://www.youtube.com/watch?v=yZYQpge1W5s

      READ MORE!

      videolla, kohdassa, 11 sekuntia alusta, tuli tyrmäävä isku ja tarkastele, naisen kulmakarvoja sekä ilmettä (viitaus, kasvot ovat paljastavat ihmisen sekä mikroilmeet !)

      eli 6-0 jo ennen "pelin" alkua.

      Joten parhanin, "henki",

      Olen varma ettet uskalla edes kouluja käymättömän Vastavoiman kanssa makustella!

      "Mutta teoriassa, mitä se kertoo ns. "
      eli miehet ovat sitä ja miehet ovat tätä!
      hah hah hah ja hhahah

      "jotka ovat niin helposti vietävissä väärälle polulle? "

      Mikä on tämä väärä polku ja mitä se merkitsee, valituille ja voidelluilla:
      "valituista ja voidelluista"

      aj toki muistat ETTEI NAISTA OLE IKINÄ VALITTU EIKÄ VOIDELTU, seurakunnan mihinkään tehtävää !

      No, saiko KOKO seurakunta vitsauksen siitä että naiset VIETTELIVÄT, valitut MIEHET epäuskoon ja uskottomuuteen ja tottelemattomuuteen.

      4. Moos. 25:8
      ja seurasi tuota Israelin miestä makuusuojaan ja lävisti heidät molemmat, Israelin miehen ja sen naisen, vatsan kohdalta. Silloin taukosi israelilaisilta vitsaus.

      4. Moos. 25: KOKO LUKU!

      Luku 26:
      1 Tämän vitsauksen jälkeen Herra puhui Moosekselle ja Eleasarille, pappi Aaronin pojalle, sanoen:
      2 "Laskekaa koko israelilaisten seurakunnan väkiluku, kaksikymmenvuotiset ja sitä vanhemmat, perhekunnittain, kaikki Israelin sotakelpoiset miehet".

      4. Moos. 31:16
      Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.

      Joten Vitsaus kohtasi MIEHIÄ eli seurakuntaa, naisten irstauden tähdän!

      Kuten Ilmestyskirja kertoo!

      Joten vielä tahdot makustella!

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

      VOITTAMATON Vastavoima, jes 54

      • Arvoisa V-Vastavoima,

        Jokainen ymmärtää asiat oman kasvatuksensa ja sivistyksensä puitteissa. Turha ja äänekäs huutelusi kertoo vain siitä, että olet palstahäirikkö, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Arvoisa V-Vastavoima,

        Jokainen ymmärtää asiat oman kasvatuksensa ja sivistyksensä puitteissa. Turha ja äänekäs huutelusi kertoo vain siitä, että olet palstahäirikkö, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan.

        Vai, niin
        Onko NAINEN, esim:

        Leena Palotie, sinun mielestäsi, oppinut, saanut hyvän kasvatuksen sekä sivistyksen?

        Miten on, ymmärsikö Professori asiat, oikein?
        Jos ymmärsi, kelpaako se sinulle?

        VOITTAMATON Vastavoima!


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Arvoisa V-Vastavoima,

        Jokainen ymmärtää asiat oman kasvatuksensa ja sivistyksensä puitteissa. Turha ja äänekäs huutelusi kertoo vain siitä, että olet palstahäirikkö, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan.

        "Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan. "

        Kuten sanoin, et voi mitään vastava:
        OLEN VOITTAMATON VASTAVOIMA!
        jes 54


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan. "

        Kuten sanoin, et voi mitään vastava:
        OLEN VOITTAMATON VASTAVOIMA!
        jes 54

        >>> Kuten sanoin, et voi mitään vastava: OLEN VOITTAMATON VASTAVOIMA!

        Kommenttisi toi mieleeni Napoleonin. Hänkin oli kooltaan pieni hento mies, joka kärsi vakavasta megalomaniasta tai kansanomaisemmin suuruusharhaluulosta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suuruusharha


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Kuten sanoin, et voi mitään vastava: OLEN VOITTAMATON VASTAVOIMA!

        Kommenttisi toi mieleeni Napoleonin. Hänkin oli kooltaan pieni hento mies, joka kärsi vakavasta megalomaniasta tai kansanomaisemmin suuruusharhaluulosta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suuruusharha

        hah hah hhah ja hahh
        Ap. t. 26:24
        Mutta kun hän näin puolustautui, sanoi Festus suurella äänellä: "Sinä olet hullu, Paavali, suuri oppi hulluttaa sinut".

        ja kun et kykene sanoihini mitään sano menet henkilöön kiinni ja turhaa!

        vaikka olen Jumalan Hullu ja pieni, se on JUMALAN voima minussa.
        Mitä heikompi olen sitä voimakkaampi on Jumala minussa!

        hah hah'
        et pysty MITÄÄN sanoilleni eli
        OLEN VOITTAMATON!
        Voittamaton Vastavoima


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Kuten sanoin, et voi mitään vastava: OLEN VOITTAMATON VASTAVOIMA!

        Kommenttisi toi mieleeni Napoleonin. Hänkin oli kooltaan pieni hento mies, joka kärsi vakavasta megalomaniasta tai kansanomaisemmin suuruusharhaluulosta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suuruusharha

        Voittamaton!

        https://www.suomisanakirja.fi/voittamaton

        Jota ei ole voitettu
        jota ei voi voittaa.
        Esimerkiksi: Voittamaton armeija, linnoitus.
        ylipääsemätön, ylivoimainen
        vastustamaton.

        voittamaton
        ylikäymätön, ylitsepääsemätön, lyömätön.

        hah hah hah ja hahah
        Jumala ja VOITTAMATON Vastavoima nauraa.
        ps 2
        Voittamaton Vastavoima Jes 54


      • Anonyymi kirjoitti:

        hah hah hhah ja hahh
        Ap. t. 26:24
        Mutta kun hän näin puolustautui, sanoi Festus suurella äänellä: "Sinä olet hullu, Paavali, suuri oppi hulluttaa sinut".

        ja kun et kykene sanoihini mitään sano menet henkilöön kiinni ja turhaa!

        vaikka olen Jumalan Hullu ja pieni, se on JUMALAN voima minussa.
        Mitä heikompi olen sitä voimakkaampi on Jumala minussa!

        hah hah'
        et pysty MITÄÄN sanoilleni eli
        OLEN VOITTAMATON!
        Voittamaton Vastavoima

        Taisi totuus ottaa jälleen kerran kipeetä. Vedäpä vastavoima henkeä välillä, niin elämä alkaa hymyillä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Taisi totuus ottaa jälleen kerran kipeetä. Vedäpä vastavoima henkeä välillä, niin elämä alkaa hymyillä.

        ei vaan Totuus eli Jumala on Lääke kaikkiin vaivoihin!
        ei tee kipeää vaan Tätä Totuus vapauttaa kaikesta!

        Ylivoimainen, Voittamaton Vastavoima!

        Miten on,
        onko Leena oikeassa?


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Taisi totuus ottaa jälleen kerran kipeetä. Vedäpä vastavoima henkeä välillä, niin elämä alkaa hymyillä.

        joo, teen ja juon kahvia.

        Vastustamaton, Voittamaton, Ylivoimainen Vastavoima! jes 54


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Arvoisa V-Vastavoima,

        Jokainen ymmärtää asiat oman kasvatuksensa ja sivistyksensä puitteissa. Turha ja äänekäs huutelusi kertoo vain siitä, että olet palstahäirikkö, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Siksi on parempi, että käytämme tahoillamme ajan johonkin järkevämpään ja konkreettisempaan.

        Vastavoima on bannattu kaikilta keskustelupalstoilta aggressiivisuutensa ja maanisuutensa vuoksi. Naiset ovat aina olleet hänen hampaissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastavoima on bannattu kaikilta keskustelupalstoilta aggressiivisuutensa ja maanisuutensa vuoksi. Naiset ovat aina olleet hänen hampaissaan.

        ja naiset ovat suurin paha lopun aikana!
        joten sama se.
        Voittamaton Vastavoima. Jes 54

        Paavali poistui, "aina" kivisateen saattelemana, pois ja kulki voitosta voittoon!

        Kuka on OSOITTANUT, väitteeni tyhjäksi, Jumalan Sanalla?

        tuo tämä mies tah nainen esiin ja ihmettelen!

        joten, odotan mielenkiinnolla sitä päivää ja päivä, kun Jumala vastaa minulle!
        odotatteko myös te?
        Voittamaton Vastavoima. Jes 54


    • Anonyymi

      JUMALA SIUNASI MIEHEN ALUN (pojan) EVÄÄT.
      - Miksi naisilla tai tytöillä ei ollut eväitä mukana?

      Luuk. 9:13
      Mutta hän sanoi heille: "Antakaa te heille syödä". Niin he sanoivat: "Meillä ei ole enempää kuin viisi leipää ja kaksi kalaa, ellemme lähde ostamaan ruokaa kaikelle tälle kansalle".
      Luuk. 9:16
      Niin hän otti ne viisi leipää ja kaksi kalaa, katsoi ylös taivaaseen ja siunasi ne ja mursi ja antoi opetuslapsilleen kansan eteen pantaviksi.

      • Anonyymi

        Lääkkeet jääneet ilmeisesti ottamatta. Palstan meno alkaa muistuttaa psykiatrisen sairaalan osastoa.


    • Anonyymi

      Rikkavilja ja hyvä vilja kasvavat yhdessä elonkorjuuseen saakka.

    • Anonyymi

      "Henki
      28.5.2019 9:21"

      "Mutta teoriassa, mitä se kertoo ns. valituista ja voidelluista, jotka ovat niin helposti vietävissä väärälle polulle? Makustellaan pikkasen ajatuksella. "

      Nyt, jos uskot Jumalaa tahi et, sillä ei ole väliä, niin:

      eikö naisen, "naiselliset ominaisuudet", olleet se, mikä sai miehet uskottomuuteen?

      Nyt jos se ominaisuus ja ominaisuudet mitkä naisella on:
      POISTETAAN Jumalan toimesta:
      Niin
      Mitä NAISELLE jää jäljelle?

      sillä:
      Jes. 4:1
      Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".

      "Sinä päivänä" mihin tämä viittaus viittaa?

      ja kun tämä päivä tulee, naisilla ei ole ENÄÄ, sitä "naisellista ominaisuutta" millä vietellä miehiä!

      eli se mikä nyt on kalleinta naisille, tulee häviämään!

      onko tämä maku mieleesi?

      "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla,"
      mihin tämä jae, lause viittaa?

      seksiä ei ole enää!
      mutta
      SUURI HÄPEÄ NAISILLA, ilman viettelyksen voimaa!

      "Sinä päivänä" on Voitto tullut Jumalalta, valituille ja voidelluille, MIEHILLE!

      "poista meidän häpeämme"."
      ja NAISET, "rukoilevat" voimattomina, miesten jaloissa:
      "poista meidän häpeämme". !

      Oikea ja Aluperäinen Vastavoima.
      Voittamaton Vastavoima jes 54

      2. Moos. 6:8
      Ja minä johdatan teidät siihen maahan, jonka minä olen kättä kohottaen luvannut antaa Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille; ja sen minä annan teille omaksi. Minä olen Herra.'


      Eli Pelastukseen!
      "maahan, siihen maahan, joka vuotaa maitoa ja mettä.'

      tästä on hyvä maistella ja makustella!

      Ps. 34:8
      (34:9) Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se MIES, joka häneen turvaa!

    • Anonyymi

      Hes. 23:29
      Ja he kohtelevat sinua vihamielisesti, ottavat kaiken vaivannäkösi ja jättävät sinut alastomaksi ja paljaaksi; ja sinun haureellinen häpysi ja iljettävyytesi ja haureutesi paljastuu.

      Ilm. 17:16
      Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

      Alussa, Jumala puki vaatteet, sekä miehen että naisen päälle, että:

      ei tuntisi häpeää ja olisi ALASTON.

      Nyt ilmestyskirja sanoo,
      että;
      Mikä lie, peto, niin sen takana olevat VALLAT ja VOIMAT, eivät kestä naisten ylimielisyyttä ja tulos on:
      "riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi "

      eli se SUOJA minkä Jumala antoi myös naiselle tulee POISTUMAAN, itse perkeleen takia kun paha ei kestä tämmöistä "jumalattomuutta"

      kuinka pahaa se on jos paha itse ei kestä naisten pahuutta!

      Joten, naisilta POISTETAAN se mikä on "naisellisuutta!"
      eli heidän, mukamas, voimansa!

      joten lisää kahvia.
      Voittamaton Vastavoima, jes 54

      • Anonyymi

        Mikä jumala se pukee nykyajan naiset legginseihin ja miehiä vetäviin asusteisiin jopa helluntaipiireissä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jumala ei suvaitse epäjumalan palvelijoita seurakuntaa eikä edes sen tiloihin!

        ja puhdistus alkaa tästä!


    • Anonyymi

      Kaiken takana on nainen sanoi vanhan polven helluntai seurakunnan johtaja varoittaakseen uusia kykyjä.
      Show meinigillä saarnaillaan....

    • Anonyymi

      Naisten olisi syytä herätä ja katsoa Raamatusta mikä on Jumalan tahto.
      Kyllä näitä uskonnollisia naisia riittää ja monessa hengessä.

      Kenestä ihmisestä Jeesus ajoi pois 7 riivaajahenkeä, oliko se mies vai nainen?

      • Anonyymi

        No kukas se ensin lankesi, pettyi omaan kylkiluuhunsa, murhasi sen jälkeen veljensä? Ja syytti kaikesta heikompaansa lopun historiaa?

        Tyypillistä mieheyttä, ettei osata olla edes veljiä, mutta naista osataan kyllä haukkua. Vittu mitä pelkuriressukoita ollaan.


    • Anonyymi

      Monesa seurakunnassa nämä ns. naistenpiirit tarkoittavat käytännössä yhden naisen veivaamaa naisten valtapiiriä profetoimalla heille sitä ja tätä tarpeen mukaan.

      näin on nähty ja koettu, ja heikot veivattavat ovat haltioissaan ties mistä syystä.

      sitten lähdetään erilaisille retkille, on syys, on patikkaa, on Israelmatkaa on ruskamatkaa ja joka paikassa toteutuu samat häpeningit ja valtapiirit.

    • Anonyymi

      Miehet ovat niin hukassa muissakin asioissa tässä ajassa, että kenties tämä kuvastelee sitäkin. Sen lisäksi, että meiningit eivät "puhuttele" ja muuta sellaista. Vastauksia etsitään toinen toistaan näköalattomammista suunnista, ennemmin kuin mistään henkisistä syventymisistä. Ennemmin kaikki tunteminen ja ajatteleminenkin on jotain pelottavaa ja torjuttavaa kuin toteutettavaa. Ne voi siis jättää naisille, ilmeisesti.

      Naisia yksilöinä ei voi tällaisesta syyllistää. Institutionaaliset, yhteisölliset päätöksenteot ja niiden suunnat ovat toinen asia.

      Ehkä miehiä ei tarpeeksi kuulla - toisaalta vaikea se on kuullakaan, jos eivät halua kasvaa ja kurottaa sen vertaa, että keskustelisivat kuin kypsät puolensa edustajat ainakin.

      Säälittävää ja masentavaa on meidän nykymiesten yleiset menot ja suunnat suurimmilta osin. Valitettava totuus.

      • Anonyymi

        Jalkaa polkeva nainen sihisee kuin käärme vihaten miehiä kun kaikki miehet eivät suostu hänen hyväksikäytön kohteiksi.
        Raamatussa varoitetaan tälläisistä naisista joiden yksi tunnusmerkki on katkeruus miehiä kohtaan.
        Totuutta he eivät kestä.

        >>>Säälittävää ja masentavaa on meidän nykymiesten yleiset menot ja suunnat suurimmilta osin. Valitettava totuus.<<<

        Jaahas... Se totuus tuli vihdoinkin auktoriteettiä janoavan naisen suusta.
        Unohdit mainita että miehet ovat naisten vihaajia.

        Totuus on että Ev.lutissa papeissa on puolet naisia ja tulos sen mukainen.


    • Anonyymi

      Sano auktoriteetti naiselle että Iisebelin henki on Iisebelistä lähtöisin.
      Reaktiot ovat uskomattomat ja arvaamattomat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3624
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      100
      2554
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      236
      2366
    4. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      343
      1977
    5. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      222
      1807
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1495
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1459
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      20
      1389
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      98
      1386
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      137
      1315
    Aihe