Äänekosken teulisuuskylässä epärehellinen autokorjaamo. Teullisuuskadun päässä!!
Epärehellinen korjaamo.
15
955
Vastaukset
- Anonyymi
Sano joku vihje, mikä? kun olisi tarvetta.
- Anonyymi
Mene nesteelle siellä se selviää tuokin asia
- Anonyymi
Itse olen kyseistä korjaamoa käyttänyt ja aina olen kuitin saanut matkaan vaikka en ole sitä pyytänyt. Että millä tavalla epärehellinen?
- Anonyymi
Katsos kun joillain on tylsää niin pitää se aihe jostain repiä
- Anonyymi
Kyseinen korjaamo teki vianorille hitsaus työt. En usko että pimeä/epärehellinen yritys pystyisi toimimaan ison ketjun kanssa jos näin olisi. Ja oman kokemuksen mukaan työn jälki ollut todella hyvää ja hinnoittelu todella kohtuullinen. Onhan asentajat karskin näköisiä tatuoituja parrakkaita isoja ukkoja mutta todella mukavia ja kohteliaita.
- Anonyymi
Tämä korjaamoko myös laittaa käytettyjä varaosia uusina.
- Anonyymi
Tähän sen verran aina ovat kysyneet että onko ok käyttää autopurkaamolta hankittua osaa. Elikkä jäänyt asiakkaan päätettäväksi. Itse olen vaihdattanut umpiot jotka purkaamolla ja hienosti toimii. Ja alapallo nivelistä sain kopion alkuperäisestä kuitista. Minun mielestä hyvä että osia osataan kierrättää miksi ostaa uutta jos saa hyväkuntoisen osan paljon halvemmalla kuin uuden.
- Anonyymi
Uutinen olisi, jos Äänekoskella olisi jotain rehellistä.
- Anonyymi
Missäs sitten ON rehellistä?
- Anonyymi
Suosittelen kyseistä korjaamoa hinnat todella hyvät . Ja asiakaspalvelu on hyvää minulta kävivät lukemassa vikakoodit omassa pihassa
- Anonyymi
Otti kilven ylös ja lasku tulee kotia, 20e toimitusmaksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otti kilven ylös ja lasku tulee kotia, 20e toimitusmaksu
Ok auto,huoltohinta netissä ilmoitetusta ylittyi lähes 300 € tiskillä maksettaessa.Ei ylimääräisiä osia,ainoastaan öljyt työt.IHMETTELEN ja manaan vieläkin !!!
- Anonyymi
Mulla olis volvossa hitsaamista ja katsastus lähenee, mihin kannattaisi viedä, kalliiseen pajaan suolahteen en vie vanhaa autoa.
- Anonyymi
Vara valita, muutama "paja" löytyy ja hinnat ei lompakkoa rasita, työn jälkeen setelit katoaa vikkelästi taskuun.
- Anonyymi
Monesti asiakkaana ollut ja aina homma toiminut. Kuitti saatu ym. Mikä tekee epärehellisen???
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760