Olen rakennuttanut muutama vuosi sitten "avaimet käteen" talopaketin joten hyvässä muistissa paljon koko hoito kaikkine maksuineen maksaa ilman tonttia.
Nyt lähistölle rakennetaan paljon uusi paritaloyhtiöitä nykytrendin mukaisesti valinnaiselle vuokratontille. Hintavertailua kun tekee niin 150 neliöisen omakotitalon saa samaan hintaan rakennetettua itselleen ( ilman tontin kuluja ) kuin grynderien kautta 90-100 neliöisen paritalon vuokratontille. Aika hyvää katetta siis grynderi rakentajat ottavat, "avaimet käteen" projektissakin maksetaan jo talofirman katteet. Eli hieman omaa vaivaa ja tekemistä niin säästää aika isot summat.
Toki vertailukelpoinen laskelma vain jos onnistuu vuokratontin saamaan omakotitalolleen, itse toki rakennutin omalle.
Uusien paritalojen hinnat vuokratontilla
Anonyymi
8
482
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Vuokratonttitönöä en ikinä osta7s. Siinä kun auto on valtiolle lypsylehmä, on vuokratontti lypsylehmä kunnalle.
- Anonyymi00004
"Olen rakennuttanut muutama vuosi sitten "avaimet käteen" talopaketin joten hyvässä muistissa paljon koko hoito kaikkine maksuineen maksaa ilman tonttia."
Toisin sanoen sinä et ymmärrä mitään rakentamisen kustannuksista.- Anonyymi00007
Onko itse rakentaminen aina halvin tie?
- Anonyymi00008
Paritalo on kirosana.
- Anonyymi00009
Suoraan zaatanasta!!
- Anonyymi00010
Suoraan zaatanasta!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3182509
- 271604
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791487Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1681465- 48987
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa263841Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 56610
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46531- 39531