Olen rakennuttanut muutama vuosi sitten "avaimet käteen" talopaketin joten hyvässä muistissa paljon koko hoito kaikkine maksuineen maksaa ilman tonttia.
Nyt lähistölle rakennetaan paljon uusi paritaloyhtiöitä nykytrendin mukaisesti valinnaiselle vuokratontille. Hintavertailua kun tekee niin 150 neliöisen omakotitalon saa samaan hintaan rakennetettua itselleen ( ilman tontin kuluja ) kuin grynderien kautta 90-100 neliöisen paritalon vuokratontille. Aika hyvää katetta siis grynderi rakentajat ottavat, "avaimet käteen" projektissakin maksetaan jo talofirman katteet. Eli hieman omaa vaivaa ja tekemistä niin säästää aika isot summat.
Toki vertailukelpoinen laskelma vain jos onnistuu vuokratontin saamaan omakotitalolleen, itse toki rakennutin omalle.
Uusien paritalojen hinnat vuokratontilla
Anonyymi
8
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Vuokratonttitönöä en ikinä osta7s. Siinä kun auto on valtiolle lypsylehmä, on vuokratontti lypsylehmä kunnalle.
- Anonyymi00004
"Olen rakennuttanut muutama vuosi sitten "avaimet käteen" talopaketin joten hyvässä muistissa paljon koko hoito kaikkine maksuineen maksaa ilman tonttia."
Toisin sanoen sinä et ymmärrä mitään rakentamisen kustannuksista.- Anonyymi00007
Onko itse rakentaminen aina halvin tie?
- Anonyymi00008
Paritalo on kirosana.
- Anonyymi00009
Suoraan zaatanasta!!
- Anonyymi00010
Suoraan zaatanasta!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941216Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne113791Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613