Kysykää mitä vain 14v tytöltä (ei oo pakko liittyä kehoon, en vaan tiennyt mihin laittaa tän).
Saa kysyä mitä vaan mutta en vastaa liian henkilökohtaisiin tai sellaisiin kysymyksiin mistä mun henkilöllisyyden saisi selville
Kysykää mitä vain
13
115
Vastaukset
Lempiasiasi?
En mä pysty poistamaan viestejä, toi viestejä poistava algoritmi on aika mielivaltainen. Asiallisia viestejä poistuu aina, moderointi tuntuu satunnaiselta. Varmaan vain sattuma, en näe muuta selitystä.
- Anonyymi
Ootko hyvä koulussa? Ootko suudellu poikaa? Onko sulla sisaruksii?
- Anonyymi
Oon sillein aika keskiverto koulussa. En oo suudellut poikaa (enkä tyttöä). On sisaruksia (2)
- Anonyymi
Haluisits suudella tyttöä? Jos haluisit muttet oo, niin tekiskö mieli? Anna palaa :)
- Anonyymi
En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.
Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!
Onkohan tuota heteroseksuaalisuuttakin monen asteista? Minua ei ainakaan kiinnosta runkata kenenkään miehen kanssa, tuntuis aika ällöltä.
Pidän itseäni 100% heterona. 16v jätkä oon.
Ei kannata silmämääräisesti annostella lakkaa ainakaan julkisella paikalla.
- Anonyymi
Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide
Ei liity seksuaalisuuteen, mutta oot oikeessa, oon vitun kujalla ja varmaan vuoden sisällä kuollut
- Anonyymi
Ootko tuhma
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429