Kysykää mitä vain

Anonyymi

Kysykää mitä vain 14v tytöltä (ei oo pakko liittyä kehoon, en vaan tiennyt mihin laittaa tän).
Saa kysyä mitä vaan mutta en vastaa liian henkilökohtaisiin tai sellaisiin kysymyksiin mistä mun henkilöllisyyden saisi selville

13

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lempiasiasi?

      • En kuule ylläpidon itkun ja ulinan takaa


      • En mä pysty poistamaan viestejä, toi viestejä poistava algoritmi on aika mielivaltainen. Asiallisia viestejä poistuu aina, moderointi tuntuu satunnaiselta. Varmaan vain sattuma, en näe muuta selitystä.


    • Anonyymi

      Ootko hyvä koulussa? Ootko suudellu poikaa? Onko sulla sisaruksii?

      • Anonyymi

        Oon sillein aika keskiverto koulussa. En oo suudellut poikaa (enkä tyttöä). On sisaruksia (2)


    • Anonyymi

      Haluisits suudella tyttöä? Jos haluisit muttet oo, niin tekiskö mieli? Anna palaa :)

      • Anonyymi

        En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.

        Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!

        Onkohan tuota heteroseksuaalisuuttakin monen asteista? Minua ei ainakaan kiinnosta runkata kenenkään miehen kanssa, tuntuis aika ällöltä.
        Pidän itseäni 100% heterona. 16v jätkä oon.


    • Ei kannata silmämääräisesti annostella lakkaa ainakaan julkisella paikalla.

      • Anonyymi

        Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide

        Ei liity seksuaalisuuteen, mutta oot oikeessa, oon vitun kujalla ja varmaan vuoden sisällä kuollut


    • Anonyymi

      Ootko tuhma

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe