Aihe

Kysykää mitä vain

Anonyymi

Kysykää mitä vain 14v tytöltä (ei oo pakko liittyä kehoon, en vaan tiennyt mihin laittaa tän).
Saa kysyä mitä vaan mutta en vastaa liian henkilökohtaisiin tai sellaisiin kysymyksiin mistä mun henkilöllisyyden saisi selville

13

<50

Vastaukset

• Lempiasiasi?

• En kuule ylläpidon itkun ja ulinan takaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

En mä pysty poistamaan viestejä, toi viestejä poistava algoritmi on aika mielivaltainen. Asiallisia viestejä poistuu aina, moderointi tuntuu satunnaiselta. Varmaan vain sattuma, en näe muuta selitystä.

• Ootko hyvä koulussa? Ootko suudellu poikaa? Onko sulla sisaruksii?

• Oon sillein aika keskiverto koulussa. En oo suudellut poikaa (enkä tyttöä). On sisaruksia (2)

• Haluisits suudella tyttöä? Jos haluisit muttet oo, niin tekiskö mieli? Anna palaa :)

• En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.

• Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.

Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!

Onkohan tuota heteroseksuaalisuuttakin monen asteista? Minua ei ainakaan kiinnosta runkata kenenkään miehen kanssa, tuntuis aika ällöltä.
        Pidän itseäni 100% heterona. 16v jätkä oon.

• Ei kannata silmämääräisesti annostella lakkaa ainakaan julkisella paikalla.

• Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide

• Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide

Ei liity seksuaalisuuteen, mutta oot oikeessa, oon vitun kujalla ja varmaan vuoden sisällä kuollut

• Ootko tuhma

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25511
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16386
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15137
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12780
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      42
      2049