Kysykää mitä vain 14v tytöltä (ei oo pakko liittyä kehoon, en vaan tiennyt mihin laittaa tän).
Saa kysyä mitä vaan mutta en vastaa liian henkilökohtaisiin tai sellaisiin kysymyksiin mistä mun henkilöllisyyden saisi selville
Kysykää mitä vain
13
65
Vastaukset
Lempiasiasi?
En mä pysty poistamaan viestejä, toi viestejä poistava algoritmi on aika mielivaltainen. Asiallisia viestejä poistuu aina, moderointi tuntuu satunnaiselta. Varmaan vain sattuma, en näe muuta selitystä.
- Anonyymi
Ootko hyvä koulussa? Ootko suudellu poikaa? Onko sulla sisaruksii?
- Anonyymi
Oon sillein aika keskiverto koulussa. En oo suudellut poikaa (enkä tyttöä). On sisaruksia (2)
- Anonyymi
Haluisits suudella tyttöä? Jos haluisit muttet oo, niin tekiskö mieli? Anna palaa :)
- Anonyymi
En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi, oon hetero (ainakin koen niin tällä hetkellä) mutta en tietenkään sulje tyttöystävän mahdollisuutta pois tulevaisuudessa. Aika nuori kun vielä olen niin on paljon kokematta.
Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ite oon äijä ja sama juttu sikäli, että haluun kokea kaikenlaista elämässä ja tää on yksi niistä asioista - tavallaan. Mua ei kiinnosta suudella toista äijää tai olla muutenkaan fyysisesti kontaktissa (seksimielessä), mutta olis ihan kiinnostavaa esim runkata jonkun toisen miehen kanssa - ihan sen kokemuksen takia. Jos luokittelisin itteni, niin bi-curious. Kuten sanoit, niin muakin vastakkainen sukupuoli kiinnostaa tällä hetkellä paljon enemmän. Silti haluisin kokeilla. Miksei!
Onkohan tuota heteroseksuaalisuuttakin monen asteista? Minua ei ainakaan kiinnosta runkata kenenkään miehen kanssa, tuntuis aika ällöltä.
Pidän itseäni 100% heterona. 16v jätkä oon.
Ei kannata silmämääräisesti annostella lakkaa ainakaan julkisella paikalla.
- Anonyymi
Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa elämää. Jos oman seksuaalisuutensa (tai muiden) käsittelemiseksi tarvitsee sekoittaa päänsä, sanoisin että ollaan vähän kujalla. Mutta se on vain mun mielipilde. Eiku mielipide
Ei liity seksuaalisuuteen, mutta oot oikeessa, oon vitun kujalla ja varmaan vuoden sisällä kuollut
- Anonyymi
Ootko tuhma
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436