Kaikkien aikojen meluisin ja ruostuvin auto

Anonyymi

63

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vain 1/5 toyotasta oli pintaruosteessa, ruostuvin auto oli jälleen skoda joista 4 viidestä oli jo ruosteessa, onhan skoda ovctavia meluisin auto jonka TM on koskaan mitannut.

      • kyllä se näin on. skoda ruostuu hyvin nopeasti ja skodat ovat meluisia autoja, senhän voi kuka tahansa kokeilla koeajolla, tai vaikka skoda taksissa jos sellaisen enää löytää, taksimiehet luopuvat skodista niiden heikon mekaanisen kestävyyden ja epäluotettavuuden takia.


      • Anonyymi

        Ossholistipentti taas vauhdissa. Mistä olet mölli kotoisin?


      • Anonyymi

        Voi kun surkeita yrityksiä, mutta kerrotaan sinullekin varmuuden vuoksi miten tuo arvostelu menee.
        Paras on 5/5 ja huonoin 0/5. Toyota on keskimäärin 2/5, eli todella surkea. Skoda 4/5 joka taas on todella hyvää tasoa.


      • Anonyymi

        Skoda Octavia on hintaluokkansa mieluisin auto mikä on koskaan testattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Octavia on hintaluokkansa mieluisin auto mikä on koskaan testattu!

        Joo no skoda on sentään halpa.


      • Anonyymi

        Toyota on meluisa, ruostuvainen eikä edes kovin luotettava.


      • Anonyymi

        Vain lahkokainen voi rakastaa maksalaatikkoalumiinia.


    • Anonyymi

      "Tässä on Tekniikan Maailman meluisin koskaan mittaama auto"

      Aika rohkeita väitteitä heittelet kun tekniikan maailma on kuitenkin ilmestynyt jo vuodesta 1953.

      Uskallan epäillä että 50/60-lukujen taitteen eurooppalaiset pikkuautot eivät ihan hiljaisia olleet.

      • Anonyymi

        Ei taidettu melumittauksia tehdä tuohon aikaan uuno.


      • Anonyymi

        Eikä joku 60-luku muutenkaan oikein liity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä joku 60-luku muutenkaan oikein liity

        No useimmat tojotistit ovat syntyneet 60-luvun alussa tai aikaisemmin.


    • Anonyymi

      Toyota on todella surkea ruostuja ja melua riittää.

      • Anonyymi

        Ja keskimääräistä epäluotettavampikin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja keskimääräistä epäluotettavampikin vielä.

        Siinä on taas muutama ykkössija tohjolle.


    • Anonyymi

      Aygo on todistettavasti lähi historian meluisin ja ruostuvin auto. Tästä on ollut juttua ennenkin.

      • Anonyymi

        Ja Yaris tulee hyvänä kakkosena.


      • Anonyymi

        Auris kiistattomasti kolmos paikalla ollen oman luokkansa meluisin ja ruostuvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auris kiistattomasti kolmos paikalla ollen oman luokkansa meluisin ja ruostuvin.

        mutta skoda octavia on edelleen melun ja ruostumisen osalta ylitse muiden, niin huonoa autoa ei ole kukaan muu autonvalmistaja osannut tehdä kuin skoda, tuo automaailman irvikuvanakin tunnettu merkki.


      • Anonyymi

        Mutta kun tojota sittenkin on vielä meluisampi ja huono ajaa ...


      • Anonyymi
        ZKODA kirjoitti:

        mutta skoda octavia on edelleen melun ja ruostumisen osalta ylitse muiden, niin huonoa autoa ei ole kukaan muu autonvalmistaja osannut tehdä kuin skoda, tuo automaailman irvikuvanakin tunnettu merkki.

        Sulla on nyt todistamisen taakka harteillasi, sillä juttusi on taas kerran pelkkää valetta.
        Joka kerta yrität vääntää Toyotan ongelmia muille. Skoda on sellainen menestystarina jota Toyota voi vain unelmoida ja yrittää ottaa mallia.
        Kuten sinäkin tiedät, niin Skoda on suosituin yritysauto ja se kertoo sen totuuden, että se on mukava, hiljainen, suorituskykyinen ja taloudellinen paketti.


      • Anonyymi

        Muiden ongelmat eivät poista Toyotan ongelmia.


      • Anonyymi

        Terot eivät tuota mitenkään saa päähänsä.


    • Anonyymi

      Kerrankin Toyo päässyt paalulle. Yleensä ollut se testien jumbo. No voihan asian näinkin hoitaa jotta paalupaikka saavutetaan. Hiukan on vain kyseenalaisia nämä pari suuvutusta mutta jos Tojotistit niistä tykkää niin mikäpä siinä.
      No jos oikein töitä asian eteen tekevät niin saattaa seuraava malli olla vieläkin meluisampi ja voisivat kokoonpanolinjalla hitsata korin jo valmiiksi ruostuneesta pellistä.

      • Anonyymi

        On useampia paaluja eri autoilun saroilla. Paras ruostumaan, kovin sisämelu jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On useampia paaluja eri autoilun saroilla. Paras ruostumaan, kovin sisämelu jne.

        Ei ole kummoinen ajettavakaan. Pienet penkit kuinka ollakaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kummoinen ajettavakaan. Pienet penkit kuinka ollakaan jne.

        Tehty aasialaisille, aasialaisiin olosuhteisiin.


    • Anonyymi

      Tämä on tojon näkemys menestyksestä. Muille se olisi tappio.

      • Anonyymi

        Paras melussa ja ruosteessa. Luotettavuus alle keskiverron.


    • Anonyymi

      Noh.mikässe lapsia närästää.
      Ajakaa te niillä premiumeilla vaan,eiköhän me tojokuskit itse tiedetä kuin auto ruostuu ja meluaa.

      • Anonyymi

        Tiedättekö, no sitten ole melko tyhmiä kun samalla rahamäärällä saisi kunnollisiakin autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö, no sitten ole melko tyhmiä kun samalla rahamäärällä saisi kunnollisiakin autoja.

        Käytetyt tohjot ne vasta on ylihintaisia Suomessa. Lahkolaisuuteen verrattavaa käytöstä tojofanaatikoilla.


      • Anonyymi

        Alle 65-vuotiaat ovat lapsia sitten kaikki varmaankin?


    • Anonyymi

      Ruostuva, meluisa ja epämukava. Se on Toyota.

      Masokisteille.

      • Anonyymi

        Niitä tuntuu vielä riittävän Suomessa. Vaan kuinka kauan?


      • Anonyymi

        Toyotan ostajista puolet 65-vuotiaita tai vanhempia. Tojomyyjällä paniikkikohtaus päällä.


    • Anonyymi

      Auton kuuluu ruostua juntti.

      • Anonyymi

        Vain junttiauton kuuluu ruostua juntti.


      • Anonyymi

        Ei auton kuulu ruostua. Toyotan kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auton kuulu ruostua. Toyotan kuuluu.

        Toyotan valmistusfilosofiaan kuuluu mm. melu ja ruoste.


    • Anonyymi

      Toyota myös keskimääräistä epäluotettavampi J.D. Powerin laajassa tutkimuksessa.

      • Anonyymi

        Mitä uudempi tojo, sen heikompi on laatu..


      • Anonyymi

        Vähintään pysyvät samassa, eli ei ruostesuojausta, ei äänieristystä jne.


      • Anonyymi

        Eikä ajo-ominaisuuksia. mukavuutta tai suorituskykyä, ei siis mitään järkevää miksi joku voi tuollaisia ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ajo-ominaisuuksia. mukavuutta tai suorituskykyä, ei siis mitään järkevää miksi joku voi tuollaisia ostaa.

        Lahkolaiset eivät toimi järkeen perustuen.


    • Anonyymi

      Pari ykkössijaa taas Toyotalle. Onnea tojokääkille.

      • Anonyymi

        Kääkkälavetin ostajista puolet yli 65-vuotiaita. Auringonlaskun automerkki.


      • Anonyymi

        Siksi epätoivoinen tojomyyjä huseeraa täällä haukkuen muita merkkejä.


    • Anonyymi

      Oma Corollani aikanaan vaikutti ensin alkuun hyvältä kärryltä. Mitä nyt ohjaus oli vähän hutero ja kabiinissa oli kova melu. Mutta sitten ensimäisessä katsastuksessa tuli totaalinen hylky ruosteen vuoksi. Katsastusmies totesi vaan, että olis pitänyt heti uutena viedä suojaukseen, kun niissä ei tehtaalta lähtiessä ole mitään ruostesuojaa. Ei ole minulla sen jälkeen ollut Tojotaa.

      • Anonyymi

        Vihdoinkin asiaa tojotasta.


      • Anonyymi

        Lahkolaiset eivät kuitenkaan pääse eroon näistä ongelmista, sinä olit onnekas.


    • Anonyymi

      Jännä juttu kuinka sitkeän tyhmä Toyotasedät ovat. Eivät usko ja myönnä selviä faktoja. Desibelimittariin ei uskota, valokuvia ei uskota, viranomaisten tutkimuksia ei uskota, vertailutestejä ei uskota ja huippuna, omia silmiä ei uskota, omia tuntemuksia ei myönnetä jne....
      Järkyttävää, mutta itsensä pettäminen ja sokea usko, ei kiesus mitä ryhmää.

      • Anonyymi

        Juu, ja kaikki muut merkit ovat ihan huonoja, vaikka niistä sedillä ei ole kokemusta.


    • Anonyymi

      Näissä toyota on ollut mestari lukuisina vuosina peräjälkeen. Melkoista ylivoimaa.

      • Anonyymi

        Ruosteen ja melun ylivoimaa, jihuu mikä menestystarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruosteen ja melun ylivoimaa, jihuu mikä menestystarina.

        Teroille tämäkin on varmasti jonkinlainen voitto.


    • Anonyymi

      Uuden neliveto-Priuksen rengasmelua moitittiin (TM) kovaksi jo 195/65-15 kitkarenkaillakin. Taitaa olla ennätys yli 20000 euron autoissa.

      • Anonyymi

        Toyotan ennätykset ovat usein melko kyseenalaisia.


    • Anonyymi

      On se surkeaa ettei rahallakaan saa kunnollista Toyotaa.

      • Anonyymi

        No Toyotan käsitys kunnollisuudesta on melu- ja ruostekuninkuus.


      • Anonyymi

        Kampiakseli pyörii ja kori ruostuu.


    • Anonyymi

      Aikuinen mies ei kehtaisi ajaa Yariksella valoisa aikana, on niin naurettavan näköinen koirankoppi.

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä kehtaisi, mutta viimeinen niitti on huono ajettavuus ja sisämelu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe