APUA!!!!

minä täällä hei

Mulla on sellanen probleema että mä aina nolaan itteni jotenkin(tai kaverit tykkää että on noloa olla mun kanssa).Teen kaikkeni että he hyväksyisivät minut!Mua on aina kiusattu koska mua on niin helppo huijata(no,ehkä ei enää niin helppoa).Ja mä oon nin huono sanomaan vastaan kiusaajille:(
MÄ ITTE ALAN KÄYDÄ OMILLE HERMOILLENI!!!!

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla oli myös sama ongelma aikoinaan...mutta se loppui kuin tiili seinään...vähän luulen että he kyllästyvät siihen...tai että ei kannata reakoida mitenkään että heitä eivät kiinnosta että mokasit...mutta kannattaa opetella sanomaan "ei"
      voi tulla hyvin kalliiksi jos ei osaa...koska on semmoisia ystäviä jotka osaavat lainata rahaa tai muuta mutta eivät osaa maksaa takaisin.

• minähän se

Älä välitä mitä ne ajattelee, sellanen ajattelutapa, että "teen mitä vain, jotta ne hyväksyisivät mut" ei johda mihinkään. Jokaisella on lupa olla oman itsensä herra ja erilainen. Ne ei ole kuule paskan vertaa sun yläpuolellas. Muistan vieläkin ne yhet tyypit, jotka kuvitteli näin olevansa, noh, asiahan päätty siihen, etten enää jaksanu tehä asioita niiden pillin mukaan vaan sanoin ihan reilusti, etteipä paljolti kiinnosta ja en lähteny vaikka kuinka kinusi ties mihinkä lähtemään... Samassa koulussa on yksi noista tyypeistä, mutta erilaisissa kaveripiireissä liikutaan. Luojan kiitos. Ja nykyiset kaverit on mukavia, ei yritä muuttaa ketään vaan antaa jokaisen olla sellanen kuin on. Siis muista: kaveri ei ole kaveri, jos se yrittää muuttaa sua tai sun ajattelutapaasi. Piste.

• Auttaja

Saanko kysyä, miten te pysty vastustamaan,kiusaajaa? Et kerro, kiusaako hän sinua henkisesti vai fyysisesti.... Sillon voisin auttaa..

• Turhautunut

Mua kiusattiin eka luokalta.... ysille saakka...
      Siinä meni itsetunto ja kaikki... Nyt oon 24w... Enkä edelleenkään ole saanut elämää kuntoon... Olen kokeillut työelämää... Arkuuteni vuoksi siitä ei tullut mitään... Opiskelut meni päin p:tä... Nyt en tiedä mitä keksiä......

• minä täällä hei

Mua vaan ärsyttää se että ne ei voi istua mun vieressä koska läskit pursuu kun mä istun alas.(tai heti kun mä meen istuu niiden vieren ne vetää pulpetin kuemmas tai laittaa repun väliin)Ennen kun mä tiesin tän ihmettelin aina että miksi ne ei voi istua mun vieressä,sitten yhen kerran kysyin miksi ja ne vastas että ¨maha¨ pursuaa ulos äklösti ja ne on aina muutenkin niin tylyjä mua kohtaan.Alasteessa ne ei ikinä maininnut mitään tällaista!Alasteessa mä menin yhen kerran vaalle ja päätin laihduttaa,nyt kun olen mennyt alas 15 kg ne käyttäytyy ihan kun olisin mennyt ylös painossa!Sitten kun mä kysyin yhen kerran että oonks mä mennyt alas ne kyllä sano että mä oon mennyt aika paljon.MITÄ TÄÄ OIKEIN ON!!!!

• Ode
        minä täällä hei kirjoitti:

Mua vaan ärsyttää se että ne ei voi istua mun vieressä koska läskit pursuu kun mä istun alas.(tai heti kun mä meen istuu niiden vieren ne vetää pulpetin kuemmas tai laittaa repun väliin)Ennen kun mä tiesin tän ihmettelin aina että miksi ne ei voi istua mun vieressä,sitten yhen kerran kysyin miksi ja ne vastas että ¨maha¨ pursuaa ulos äklösti ja ne on aina muutenkin niin tylyjä mua kohtaan.Alasteessa ne ei ikinä maininnut mitään tällaista!Alasteessa mä menin yhen kerran vaalle ja päätin laihduttaa,nyt kun olen mennyt alas 15 kg ne käyttäytyy ihan kun olisin mennyt ylös painossa!Sitten kun mä kysyin yhen kerran että oonks mä mennyt alas ne kyllä sano että mä oon mennyt aika paljon.MITÄ TÄÄ OIKEIN ON!!!!

Surullista! Hyvät luokkakaverit ottaa muiden tunteet huomioon. Mikset keskustelisi sun terveydenhoitajan kanssa painosta sen sijaan, että vain kuuntelisit sun tovereita?

Tottakai on ihan luonnollista haluta muiden hyväksyntää. Toisaalta sen kiihkeä tavoittelu on sulle haitallista! Se vieraannuttaa sut itsestäsi, ja muut voi käyttää sua hyväkseen ja saada sut tekemään toisinaan vääriäkin asioita. Surullista kyllä, kenestäkään ei pidetä aina ja kaikkialla. Eikö silti olekin hienoa, että jotkut tykkää susta?

Johtuukohan se, että haluat kovasti miellyttää kaikkia siitä, ettet itse pidä itsestäsi? Tiedätkö: me kaikki ollaan erilaisia mutta silti yhtä arvokkaita. Jokaisella on vahvatkin puolensa. Samalla kun näet vaivaa muiden hyväksi, huolehdithan itsestäsikin, sillä sun elämä on yhtä tärkeä kuin kenen tahansa muun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3974
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2669
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2647
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2343
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2200
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1929
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1572
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1487
    Aihe