Onko vartaloni huono?

Olen erittäin epävarma vartalostani. Olen vain 163cm pitkä ja hoikka nuori nainen. Minulta löytyy tissit (pienessä koossa) ja pyöreä pylly. Juoksijan pitkät jalat on mutta muuten olen pätkä.
No mikä tässä sitten mättää?
Vihaan tissejäni. Ne ovat pienet ja olemattomat ja niistä saa juuri ja juuri kiinni. Tissejäni en ole paljaana miehelle koskaan näyttänyt, enkä tiedä kehtaanko edes koskaan. Onko mielestänne kroppani surkea ja pidättekö enemmän muodokkaista naisista?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkät sääret muutoin lyhyehköllä naisella ainakin kuulostaa hyvältä. Kompaktit rinnatkin ovat ihan jees.

    • Kunhan on hyvää seuraa eikä tuomitse tekemisiäni mulle on aivan sama miltä toinen näyttää. Moni sanoo näin vaan periaatteesta tai epätoivosta, mutta sanon ihan rehellisesti. Oon sen verran jo elänyt ja kokenut asioita, ettei tollanen pikkujuttu kiinnosta vittuakaan.

    • Vähän mutkia suoraksi vetäen: Osa miehistä fanittaa tissejä, osa peppuja - ja osa tietysti molempia.

      Älä suotta vihaa kehoasi, ei siinä kuulosta olevan mitään vikaa. En haluaisi esineellistää sinua, mutta kyllä vartalosi on varmasti "haluttava" suurimmalle osalle miehistä.

      Ihminen ei tietenkään voi itse valita, että mistä toisen ominaisuuksista ne kiksit lähtee, mutta käsittääkseni suurin osa ihmisistä pistää edelleen enemmän painoa siihen henkiseen matchiin, kuin fyysiseen täydellisyyteen.

    • Anonyymi

      No ite oon vasta 16v mut olin lähes koko yläasteen ajan ihastunut yhteen tyttöön, joka oli kohtalaisen '' lauta''. Mutta kun olin ihastunut hänen luonteeseen tosi voimakkaasti nii en koskaa ajatellut hänen kehostaan mitään negatiivista. Pidin häntä itseasiassa ihan täydellisenä. Tosi hän oli luonteelta sellainen että en usko että tulee koskaan enää elämässäni vastaan niin kivaa ja ihanaa tyttöä. En osaa sanoa kun vaan omasta puolesta, mutta ei ne tisut todellakaan ole sellanen asia mitä tytössä kattoisin ekana. Mutta rehellisesti sanottuna Takamukseen tulee helposti kiinnitettyä aika paljon huomiota, mut en sen ''lautamaisuuden'' takia kyllä ketään ole sulkemassa pois. Se vaa on aika isoa plussaa jos se on hyvä. Tunnen itseni itseasiassa vähän hävyttömäksi jos tulee katottuu naisissa tälläsiä asioita paljon. Tosin sehän vain kuuluu biologiaa ja on täysin normaalia, mutta silti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe