Muita joita ihmetyttää? Kahden vuoden kunnostustyöt ja vain tämä onnettomuuspaikka on korjattu metrin nurmikkoalueella. Edelleen todella nopeita paikkoja minimaalisella turva-alueella ja ilman soraa. Ilmeisesti aina on tehtävä minimi ja korjaukset vasta sitten kun vahinko on jo tapahtunut. Harmi kun ei saatu kerralla kuntoon.
Vantaan rata
17
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ainut ja oikee ratkaisu tähän on joustava verkkoaita kallioleikkauksen ja radan väliin, 1-1,5 m kalliosta isti. Pikku sora-alue ja keinonurmi, sama mitä Italiassa käytetään. Mahdollisesti lisäksi vielä ilmalla patjat vaarallisimpiin paikkoihin. Toivottavasti radantarkastajat hoitavat oman vastuunsa tästä korjausprojektista.
Eihän leikitä enää lasten turvallisuudelle, eihän. - Anonyymi
Kävin siellä viime viikonloppuna, On tehty hieno aita ja sen edessä rengaspatterit.
Jos ajaa pattereihin, auton perä radalla, jos poukkaa pattereista takaisin radalle täysi kaaos. Eli se kohta ei ole oikeastaan muuttunut mihinkään.
kukahan uskaltaa vetää nimensä papereihin?- Anonyymi
tämän vuoden mm-näyttämöllä on kyllä ihan samat ongelmat. jo pelkästään pääsuora on vaarallinen puhumattakaan sillasta. läpi menee tarkastuksista kunnes jotain ikävää sattuu.
- Anonyymi
Ootko käynyt katsomassa viime vuoden jälkeen?
- Anonyymi
Välissä sora-alue ja asfaltti pattereihin asti puuttuu edelliseen verrattuna. Radalle haetaan ymmärtääkseni CIK hyväksyntää, sen vaatimukset siis esittää ja hyväksyy CIK radantarkastaja, turha meidän on päätä tällä vaivata.
- Anonyymi
Mikäli aita on tehty oikein ja joustavaksi, ei kaipaa mitään rengaspattereita enää, koettakaahan nyt kysyä joltain asiasta jotain ymmärtävältä. Kun kartin eturengas osuu Rengaspatteriin sehän imasee koko auton.
- Anonyymi
Aitahan on ihan hyvä mutta sinkoaa kyllä auton takas radalle ehkä vielä tehokkaammin kuin rengaspatteri.
- Anonyymi
Nyt vaan käsi pystyyn ja tekemään itse omaa rataa , ja kättä taskuun laskujen hoitamiseen . Kun osaatte arvostella osaatte myös tehdä !
- Anonyymi
Sama raha sama vaiva. Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty ja päinvastoin.
- Anonyymi
Onneksi meillä on cik ja sen säännöt. Eiköhän kaikki ole tehty sääntökirjan mukaan?
Turha kitistä.- Anonyymi
onko niitä sääntökirjoja monta erilaista? tulkitaanko sääntöjä erilailla? jokin taho radan hyväksyi käyttöön ja jokin taho sen pisti käyttökieltoon JJ:N kolarin jälkeen...mikä radassa muuttui näiden tapahtumien välillä? oliko onnettomuus radan syytä? suurin syyllinen tähän kaaosmaiseen farssiin on keimolan kerho, jolla ei homma vaan toimi, pelkkää politikointia ja oman edun tavoittelua, oliko vankilassa istuva ex-kaupunginjohtajakin kerholaisia?? koko ratahanke on alusta asti ryssitty ihan huolella, millä ihmeellä uudesta radasta edes saadaan noin huono, saavutus sekin...mikä ihmeen kuvio oli radan henkilökunnan vaihto? järjettömyyden huippu!!!
- Anonyymi
CIK in säännöissä on menty yli aidasta ja vielä siitä matalimmasta kohtaa. Radan suomitarkastaja/ Keimolan rataa pyörittävä ratayhtiö ei nyt kyllä ole ollut ajantasalla. Leikittiin lasten ja muiden terveydellä.
Istuu sitten jokin vankilassa tai ei, niin rata on jokatapauksessa hieno ja toimiva, kunhan turvallisuusasiat saadaan kuntoon. Pääkaupunkiseutu tarvitsee tämmöstä harrastusaluetta ehdottomasti.
Se tapa millä koko hanke on toteutettu, ei juurikaan käytetty kaupungin euroja, siitä myös hatunnosto puuhahenkilöille.- Anonyymi
mikä tapa? ei ole kaupungin euroja?? no, juu ei...tavallaan ei, sillä veronmaksajien rahoja ne ovat, mutta vantaan kaupunki on radan maksanut ja rakentanut...siitäkö laatu tai sen puute johtuu?? ei ole käytetty asiantuntijoita suunnittelussa , toteutuksessa eikä nyt ongelmien tultua ilmi, ilmeisesti korjauksissakaan...varikkoalueen sähköt ovat tukesin kurssimateriaalissa osiossa: "näinkin väärin voidaan tehdä", asvaltointi tai paremminkin asvaltin alla olevat perustustyöt täysin ala-arvoisia...uudessa radassa lähes ajokelvottomia painumia ja patteja, tilaa radalle olisi ollut käyttää, mutta se on puristettu helvetin pieneen tilaan, jolloin turva-alueet ovat naurettavia ja muurattu rengasvalleilla ympäri...varsinaisia auton tuhoojia...koko rata on ihan susi, vain varikkoalueen koko on hyvä...viisi kertaa vaan turhan iso suomen kuljettajamäärille...
- Anonyymi
Vantaan kaupunki käsittääkseni päätti radan sijoituspaikan alueelle. Se maksimoi tilankäytön, mutta turvallisuusvaatimuksista radan sijoittajilla ei ollut käsitystä. Toisaalta joka maksaa laskut tekee myös päätökset. Ja tietenkin vastaa päätöksistä. Keimolan kerho ei siinä ole ollut päättäjänä.
- Anonyymi
Kukaan ei maksimoinut tilan käyttöä. Radan olis mahtunu rakentamaan vaikka 10 metriä enemmän kahviolle päin eli poispäin kalliosta.
- Anonyymi
tämä
- Anonyymi
Rata on hyvä. et ole tainnut itse käydä. me ollaan käyty ajamassa keimola cuppia siellä ja se on super makea! mä oon tosi nopea siellä ja rataennätykset menee uusiksi melkein joka ajolla, ei toki minulla mutta meidän luokan taso on niin kova.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396