muistan vielä maalaisliiton vaalimainoksen, kuvassa oli Raamattu ja sanat Tähän turvaa maalaisliitto.
Mutta nyt kun a-studiossa haastateltiin Teuvo Hakkaraista ja Mauri Pekkarista,
Mauri suorastaan suuttui kun Hakkarainen sanoi,
että ainakin hän tulee puolustamaan Suomen Kristillisiä arvoja lähi-idästä tulevia Kristinuskoa vastustavia voimia vastaan.
Pekkarinen suuttui.
Joten nimen muutoksen myötä kepusta tuli kepuli puolue.
vaalimainos kuvassa oli Raamattu ja sanat Tähän turvaa maalaisliitto.
4
188
Vastaukset 4
- Anonyymi
Voi kun jännää onneksi teukka saadaan suomen rajojen ulkopuolelle linnunpönttöjä väsäämään.. Tervemenoa vaan
- Anonyymi
Ja Teuvon sijalle eduskuntaan nousee. Toimi Kankaanniemi.
- Anonyymi
Jos kokoajan Teukkaa haukutaan niin voi ne nauraa paljon enemmän peruukki-Pekkariselle kun se astuu lentokoneesta Brysselissä. Toivottavasti Junkkeri ottaisi välistä Pekkarisen hiuskuontalon pöyhittäväkseen ja vetäisi pehkon pois päästä. Siinä sitä olisi Pekkariselle selitettävää, osaisikohan laittaa vitsiksi. Maanantai-illan ohjelmassa Pekkarisella oli tosi pahan näköinen keltainen peruukki tuli mieleen Jukolan 7-veljestä.
Ohjelmassa hieman säälitti Teukka kun sillä on niin huono ulosanti kun toiset ovat sellaisia puheautomaatteja. - Anonyymi
Kyllä kansanmies Teuvo pärjää sielläkin.
KR 1933/38 - 38 Jaakobin kirje: 2:23
ja niin toteutui Raamatun sana:
"Aabraham uskoi Jumalaa,
ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi",
ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi.
Meitähän Teuvo nyt puolustaa ja myös edustaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398