Olen jo 20 vee enkä vielä ole ikinä harrastanut seksiä, olenko liian vanha? Mulla ei ole edes ollut poikaystävää kertaakaan... Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Liian vanha neitsyt?
20
3669
Vastaukset
- neitsyt-82
Et ole liian vanha neitsyt. Itsekin olen "jo" 19 v ja täytän parin kuukauden päästä 20 v ja olen "vielä" neitsyt. Ensimmäisen poikaystävänkin sain vasta 19-vuotiaana! Ja ollaan seurusteltu nyt 4 kuukautta. En minä ainakaan koe että olisi vielä aika "menettää" neitsyyttäni... Poikaystäväni on melko kokenut ja katuu sitä ettei ollut odottanut minua...
- Matti
Oikea aika harrastaa seksiä on silloin kun tuntee olevansa siihen itse valmis ja pystyy ottamaan vastuun omista touhuistaan jos jotain tapahtuu. Ympäristön painostuksen takia niihin hommiin ei pidä ryhtyä, vaikka monet teinit niin valitettavasti tekevätkin. Mitä tuohon "oikean" odottamiseen tulee, niin ei kyllä kuulu minun periaatteisiini. En oikein usko tuota väitettäsi siitä, että poikaystäväsi katuisi edellisiä seksikokemuksiaan. Taitaa sanoa niin vain sinun mieliksesi. Tai sitten edelliset kokemukset on ollut huonoja. Ei sen kumppanin tarvitse mikään suuri rakkaus olla. Jos molemmat ovat mielestään valmiita ja kumpikin haluaa, miksi ei silloin saisi seksiä harrastaa? Hauskaa ja nautinnollista touhuahan se on, kunhan muistaa vastuunsa ja huolehtii ehkäisystä yms. En minä ainakaan tunne mitään menettäneeni vaikka olenkin useamman naisen kanssa maannut. Ei neitsyydestä ole mitään haittaa ja kunnioitan kyllä niitä jotka ovat päättäneet itseään "säästää", mutta ei se neitsyys ole mikään ihmeellinen aarre, jota täytyisi säästää sille oikealle.
- Kokenut
Neitsyet. Ajatelkaa sydämellänne.
- Miracles
Et ole liian vanha... itsekin olen vielä neitsyt vaikka täytänkin 19 tänä vuonna. En katso että se olisi ongelma, ainakaan minulle.
- Piru
Mäkin olen 20 vuotias, ja vielä neitsyt. Enkä tosiaankaan koe olevani vielä liian vanha. Nyt kun olen löytänyt "sen oikean", olen todella iloinen, etten mennyt joskus nuorempana antamaan heti ensimmäiselle ehdokkaalle!
Olihan se varsinkin nuorempana vaikeaa, kun kaikki kaverit olivat jo menettäneet neitsyytensä, ja ihmettelivät, että miksi minä vaan pysyttelen neitsyenä. Nykyään suurin osa kavereista kuitenkin katuu, että neitsyys meni kännissä jollekkin puolitutulle.
Odottele vaan ihan rauhassa, että kohdalle osuu sellainen mies, joka todella ansaitsee sinut. Seksiä ei kannata harrastaa vain sen takia, että haluaa neitsyydestään eroon. - Johanna
Ei veikkosten sun tartte niistä asioista perustaa!
Harrastat seksiä sitten ku oot valmis ja löytänyt
"Mr.Oikean"! Mä oon 21wee ja edelleenkin neitsyt.
Kun olin siinä 13 ikävuoden pakeilla mun täti oli 35wee ja vieläkin neitsyt! Mulla ainakaan ei oo mitään kiirettä! Eikä hoppu ole mun poikaystävälläkään! - saruli
ole liian vanha neitsyt!!! Minä olisin halunnut säilyttää neitsyyteni pitkälle.... itse asiassa olin suunitelut että vasta kun löydän sellaisen jokna kanssa menen varmasti naimisiin.... Mutta niin siinä sitten kävi, että 15-vuotiaana menetin neitsyyteni... Minusta se oli kyllä liian aikaista, mutta sille ei voi nyt mitään!!!! En kuitenkaan kadu sitä tällä hetkellä, koska poikaystäväni on edelleen sama ! Nyt olen 17, eli olen seurustellut yli puolitoista vuotta!!! Ja menee hyvin!!! Toivon että tämä juttu kestää, etten joudu katumaan!!! olsin halunnut vielä odottaa, mutta siinä vaan kävi niin, kun olin niin rakastunut!
- don
itsekin olen 20 vuotta ja kokematon kyllä kai se siitä ajan myötä
- opera
Mä olen 18 ja vieläkin neitsyt. Ehdokkaita on ja olis ollut kyllä, mutta en ole/ ole ollut niistä kiinnostunu..
Mulla ei ole mitään vakaumusta tän takana! Ei vaan ole tullut vastaan sellasta, jolle haluaisin neitsyyteni menettää..- Hiuli-hei!
hö
- ha
täytän kohta 19 enkä oo koskaan edes seurustellu tytön kans.
- OLE!!!
Mä täytin just 25v ja oon vielä vuosia neitsyt!!!
- impi
Ei kait se ole siitä iästä kiinni!! Kun tuntee että on valmis ja haluaa. Joku 13-vuotias voi olla paljon valmiimpi kuin toinen 17-vuotias. Itse olen 18- vuotias neitsyt ja voin sanoa, että halut on kovat...he-heee!! Tiedän, että olen tarpeeksi kypsä huolehtimaan ehkäisystä, enkä halua menettää neitsyyttäni vaan siksi että kaikki kaverini ovat sen jo tehneet. Suurin syy on se, että haluaisin olla toista ihmistä lähempänä kuin koskaan olen ollut ja tuntea miehen kosketuksen...No mutta ongelmana on se että sitä miestä ei ole löytynyt-yrityksistä huolimatta!! Ja lisäksi haluaisin olla jo hieman kokenut KUN se oikea osuu sitten kohdalle. En tod. aio jäädä odottelemaan nelikymppiseksi asti vain siksi että säästäisin itseäni tulevalle aviomiehelle. Mieshän pitäisi mua ihan luuserina- ja taitaisin senkin miehen siitä syystä menettää-vai mitä???
- ihmettelevä
Miksi te teette neitsyyden menettämisestä niin suuren jutun. Ajatelkaapa nyt mistä koko neitsyys ihanne on syntynyt. Neitsyyttä on pitänyt varjella jotta miehet ovat saaneet käyttää valtaansa meitä naisia kohtaan. Se joka on saanut neitsyeeltä on saanut mainetta ja kunniaa. Annattake te miesten jatkaa tätä naisten alistamista???
- hööööhh
APUA MITÄ MÄ TEEN oon 14 w ja neitsyt enkää oo ees suudellu poikaa ;(
- ...
hööööhh kirjoitti:
APUA MITÄ MÄ TEEN oon 14 w ja neitsyt enkää oo ees suudellu poikaa ;(
7 vuotta vanhan aiheen nostaminen on parasta mitä voit tuossa kauhistuttavassa tilanteessa tehdä.
- höööhh
... kirjoitti:
7 vuotta vanhan aiheen nostaminen on parasta mitä voit tuossa kauhistuttavassa tilanteessa tehdä.
kiitos :) niin mustakin se oli älykästä
- siiis hahhaa
höööhh kirjoitti:
kiitos :) niin mustakin se oli älykästä
Nauran sulle! XD Ite oon ykstoista vee ja sain eilen ekan kerran pimppiä!! Mut sillä tytöllä oli joku tauti ku siitä tuli limaa :-( !!111 xD
- Ärtynyt
Et ole mitään liian vanha (sellaista ei olekaan tässä tapauksessa).
Itse täyttelen pian 20.v eikä mua huoleta tää "neityys" yhtään. Yhtään poikaystävää ei oo ollu enkä ole huolissani siitäkään. Ei se murhetimalla mitenkään parane, päin vastoin.
Tää meidän typerä yhteiskunta vaan on tehnyt "neitsyydestä" niin hemmetin ison jutun et siitä saa asianosainen ihottumaan jo tahtomattaankin. Mun kaverit joilla on netisyydet jo heitetty ja poikaystävien kanssa muhinoidaan kaiken aikaan pitävät minua suoraansanottuna vähempi arvoisena (tai siltä ainakin joka kerta tuntuu kun seksistä ja poikaystävistä keskustellaan) että se tässä oikeastaan enää vittuttaa. - Anonyymi
Mä oon 35-vuotias sinkkumies ja neitsyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302722Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031784Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161774- 171394
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681219- 241215
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431118Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751085- 31988
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90962