Tällä viikolla tuli gmail-viesti Google LCC:ltä, viestissä kerrottiin, etten käytä virallista gmailia ja kehotettiin vaihtamaan siihen.
No, en ymmärrä tämän viestin jujua. Sillä kun siitä viestissä olleesta linkistä lähdin vaihtamaan ja latamaan sitä ilmeisesti virallista gmailia, niin ei siinä kyllä mitään näyttänyt tapahtuvan.
Liittyykö tämä nyt siihen, että USA rupesi saartamaan Huaweita ja siinä yhteydessä Google lopetti päivitysten jakamisen Huawein vehkeisiin. Mutta toisaala mulla ei kyllä Huawei ole kuin puhelin, tabletti on eri firmalta.
Ihan erikseen tietysti voi - vaikkei tämä mainittu Googlen lähettämä viesti kauppasaartoasiaan liittyisikään - niin voi kysyä, että mitenkähän laillista se nyt olisi, että kuluttajat joutuisivat kärsimään USAn ja kiinalaisille vakoilleen Huawein keskinäisestä sodasta, jos menee siihen, että sähköposti- ja muut Googlen tarjoamat palvelut eivät tietyissä puhelinmalleissa toimisi? Googlellahan siis on muitakin palveluita kuin sähköposti.
Android tabletti ja puhelin gmail
Anonyymi
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
Avasit linkin. Ensimmäinen ja riittävän iso virhe.
Minulla ei ole älypuhelinta, joten joku muu jatkaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201