Pöllumehe Kaubamaja

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia Virossa toimivasta Pöllumehe Kaubamaja tavaratalosta?
Onko asiallinen liike? On tarkoitus tilata traktorin osia, mutta vaativat maksun etukäteen. En ole aikaisemmis asioinut ko. liikkeen kanssa.

13

5768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät taida myydä anonyymeille.

    • Tervehdys!
      Juuri viime yönä aivan vahingossa löysin netistä tämän Pöllumehe kaubamajan. Vanhaan ammattimoottorisahaan kun osia tarvitsin.
      Hinnat aivan hirveitä Suomessa ja Saamessa , jos ja kun tavaraa löytynee...
      Pöllumehestä löytyi näköjään,joten tilasin ja maksoin ennakkoon.Sieltä tuli vahvistus muutaman tunnin kuluttua aamupäivällä ,että maksu on vastaanotettu.
      Tavara tullee kotiportaille asti kuriirikuljetuksena kilpailukykyiseen hintaan.
      Ja taitaa se laatukin olla ihan ok.
      Maksu melkein kuin mikä tahansa lasku.Vain jotain RF-tunnusta oli pankki vailla.
      Pistin sitten tuon viitenumeron viestisarakkeeseen ( en täyttänyt viitenumerokohtaa olleskaan ) selitteellä ja that´s it.
      Ja näköjään toimi tähän asti.
      Pistän viestiä jatkosta,kuhan kerkiän siihen asti...
      Hyvät Jussit! Sano.

    • Anonyymi

      Minä tilasin traktorin osia viime kesänä ja olivat ihan asiallisia ja tulivat nopeasti. Tämä Kaubamaja ottaa Tsekistä esim. Zetorin osat (en muista Tsekkiläisen firman nimeä), josta myös HC Petersen Suomessa myös ottaa ko. traktorin osat, Hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa! Tiedän, että joku on onnistunut tilaamaan myös Tsekistä Zetorin osia ja ovat vielä edullisempia, kuin Kaubamajassa, koska siinäkin poistuu yksi välikäsi! Kaubamaja on mielestäni ihan asiallinen liike ja hyvin toimi myös sähköpostilla keskustelu Suomeksi!

    • Anonyymi

      Kävin liikkeessä . Siellä on tiskin takana suomea puhuva , hyvin asiallinen mies . Otti mun tiedot ja teki mulle tilin . Ostin tavarat ilman alv:ia . Hintataso monessa hyvin edullinen ja varaosavarasto laaja . Täysin luotettava liike . Sain vinkin kaverilta joka ostaa kaikki suodattimet ja muun tarvittavan täältä ja hinta niissä on erittäin edullinen suomeen nähden .
      Muutenkin mulla on käsitys että tämä venäläisten rikollisten ja pummien vaikutus maasta on poistettu . Myöskään maahantunkeutuvaa arabisakkia ei ole ollenkaan . Asioin mielelläni maassa ja tässä liikkeessä .

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa tuo maamiehen tavaratalo(BM kaubamaja). edullinen ja laadukas tuotevalikoima. Suosittelen.tilannut monta kertaa.

    • Anonyymi

      olen tilannut varaosia .tulee nopeasti ja edullisesti.suosittelen

      • Anonyymi

        ...eikä tarvitse rahoittaa tyttöhallituksen hölmöilyjä....


    • Anonyymi

      Olen tilannut useamman kerran, hyvin toimii. Ottivat jopa yhden osan listoilleen kun sitä ei ennestään ollut

    • Anonyymi

      Hyvä tavara ja rehti kauppa on tosi maltilliset hinnat reilu puolet halvempi kun ikh ja alvin vähentäät suoraan hinnasta, virossa alv 20%

    • Anonyymi

      Myyvätkö Viru Valgeeta kanssa?

    • Anonyymi

      Avasin VAT numerolla tilin. Oli hiukan hankala jotekin se ja sivustoilla on tosi huonosti infoa osista. Pitää tehdä paljon töitä kun yritää päätellä onko osa sopiva. Hinnat aika ok. vaikuttaa olevan, ei enää voi halvaksi haukkua, mutta on paljon halvempaa tietysti kuin Suomessa.

      Kuriositeettinä pitää sanoa, että 30-70% usein säästää kun jaksaa etäostaa ja niinsanotusti kilpailuttaa. Zetor osat on Slovakiassa kaikkein halvimpia. Suomessa vaihtomoottori Z7001 on luokkaa n 4500 EUR ja Slovakiassa se on 1500 EUR. Matkaa Travemyndestä tuli muutamasata kilometriä. Tehtiin pidennetty viikonloppureissu ja oltiin perillä yötä hotellissa. Lautta oli menopaluu joku 400 EUR tila-auton kanssa + 2 ihmistä. Hotelli oli muutaman kympin, mutta ne menee virkistäytymisen momentille kun yhdistää huvin ja hyödyn. Lisäksi saa sillai koko roskan verovähennyksiin. Eli ihan hyvä päiväpalkka tuosta lomareissusta jäi. Jos tonni menikin, niin 2,5 tonnia säästyi, eli tuli tienattua. Trukkiin (Desta) hain moottorin. Nyt tilasin parilla sataa huolto-osia Kaubamajasta ja katsoin piruuttani, miten sitä on kommentoitu.

      Se siitä

    • Anonyymi

      ..niinpä niin , jostain pitää matujen ja muiden elättien KELA-korvauksiin rahat repiä .. ja yksikonsti on verottaa , verottaa ja verottaa kaikkea nuppineulasta nosturiin ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe