Vaihdan ens vuonna kokonaan luokkaa ja koulua.

Anonyymi

En eri paikkakunnalle ole menossa, mutta kuitenkin. Mua on kiusattu täs yhes luokassa, ja tällästä. Ja muutenkin vissii Oon jotenkin tosi hyvä, pärjävä, tm et ne päätti vissii lopulta, et saan vaihtaa. Siis tää tuntuu vitsiltä itsestä, ku tänään se tuleva opettaja ilmoitti. V***u mä Oon odottanut koko stanan vuoden, että mä pääsen vaihtaa luokkaa ja koulua. Mä Oon todella helpottunut, et saisin ehkä kavereita kun kuin se, et Oon kiusaajan ja p*skanpuhujien kanssa samassa luokassa ja koulussa. Kiitos!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan ens ja sitä seuraavaa vuotta innolla.

T. Aloittaja

• Anonyymi

Onks kellää muulla täst kokemuksii? Miltä tuntui?

T. Aloittaja

• Anonyymi

Vastauksia edelleenkään?????????

T. Aloittaja

• Mitä vastauksia haluat? Elämä on kärsimystä ja kaikilla on ongelmansa.

• Anonyymi

Siis haloo, kokemuksia!

• Onnea uuteen kouluun!

Koeta aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ja muista, että kaveruus on aina kahden kauppa. Kun kerran olet hyvä ja pärjäävä, niin kannattaa erityisesti koettaa varmistaa, ettei vaikuta ärsyttävältä muita alaspäin katsovalta snobilta.

Muutoinkin matalan profiilin pitäminen saavutustensa suhteen - ainakin alkuun - ei välttämättä ole huono juttu, koska valitettavasti kateus saa monesti aikaan niitä kiusaamisongelmia.

Mutta vietä kiva kesäloma ensin!

• Anonyymi

En oo ollu kateellinen, tms kellekkään. Vaan tosi hyvä tyyppi, kuten olen luonteeltakin.

Ps. Kiitos silti kommentistasi, koska tuon yhden kommentti on khan tyhmä jos sanon rehellisen oman mpn siitä.

T. Aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

En oo ollu kateellinen, tms kellekkään. Vaan tosi hyvä tyyppi, kuten olen luonteeltakin.

Ps. Kiitos silti kommentistasi, koska tuon yhden kommentti on khan tyhmä jos sanon rehellisen oman mpn siitä.

T. Aloittaja

Tarkoitinkin sitä, että jos olet hyvä koulussa ja muutenkin se ns. hyvä tyyppi, niin jotkut muut saattavat olla kateellisia sinulle ja se kateus saattaa sitten ilmetä esimerkiksi juuri kiusaamisena.

Ja ole hyvä.

• Anonyymi

Ok, kitos vielä krt:n.

• Anonyymi

Hei katos perkele, oon samassa tilanteessa :;D

• Anonyymi

Ai, kiva. Asuks säki varsinais-suomes siis vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241