En eri paikkakunnalle ole menossa, mutta kuitenkin. Mua on kiusattu täs yhes luokassa, ja tällästä. Ja muutenkin vissii Oon jotenkin tosi hyvä, pärjävä, tm et ne päätti vissii lopulta, et saan vaihtaa. Siis tää tuntuu vitsiltä itsestä, ku tänään se tuleva opettaja ilmoitti. V***u mä Oon odottanut koko stanan vuoden, että mä pääsen vaihtaa luokkaa ja koulua. Mä Oon todella helpottunut, et saisin ehkä kavereita kun kuin se, et Oon kiusaajan ja p*skanpuhujien kanssa samassa luokassa ja koulussa. Kiitos!
Vaihdan ens vuonna kokonaan luokkaa ja koulua.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan ens ja sitä seuraavaa vuotta innolla.
T. Aloittaja - Anonyymi
Onks kellää muulla täst kokemuksii? Miltä tuntui?
T. Aloittaja - Anonyymi
Vastauksia edelleenkään?????????
T. Aloittaja Mitä vastauksia haluat? Elämä on kärsimystä ja kaikilla on ongelmansa.
- Anonyymi
Siis haloo, kokemuksia!
Onnea uuteen kouluun!
Koeta aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ja muista, että kaveruus on aina kahden kauppa. Kun kerran olet hyvä ja pärjäävä, niin kannattaa erityisesti koettaa varmistaa, ettei vaikuta ärsyttävältä muita alaspäin katsovalta snobilta.
Muutoinkin matalan profiilin pitäminen saavutustensa suhteen - ainakin alkuun - ei välttämättä ole huono juttu, koska valitettavasti kateus saa monesti aikaan niitä kiusaamisongelmia.
Mutta vietä kiva kesäloma ensin!- Anonyymi
En oo ollu kateellinen, tms kellekkään. Vaan tosi hyvä tyyppi, kuten olen luonteeltakin.
Ps. Kiitos silti kommentistasi, koska tuon yhden kommentti on khan tyhmä jos sanon rehellisen oman mpn siitä.
T. Aloittaja Anonyymi kirjoitti:
En oo ollu kateellinen, tms kellekkään. Vaan tosi hyvä tyyppi, kuten olen luonteeltakin.
Ps. Kiitos silti kommentistasi, koska tuon yhden kommentti on khan tyhmä jos sanon rehellisen oman mpn siitä.
T. AloittajaTarkoitinkin sitä, että jos olet hyvä koulussa ja muutenkin se ns. hyvä tyyppi, niin jotkut muut saattavat olla kateellisia sinulle ja se kateus saattaa sitten ilmetä esimerkiksi juuri kiusaamisena.
Ja ole hyvä.- Anonyymi
Ok, kitos vielä krt:n.
- Anonyymi
Hei katos perkele, oon samassa tilanteessa :;D
- Anonyymi
Ai, kiva. Asuks säki varsinais-suomes siis vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373393- 1592467
- 1431907
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141561Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401339Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2651208Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2241156Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681112- 801103
- 841055