Itse olen jo pidemmän aikaa haaveillut polyamorisesta suhteesta, jonka muodostaisivat 2 bi miestä ja yksi (tai kaksi naista). Onko kellään kokemusta moisesta? Voiko sellainen toimia? Itse haavailen elämänmittaisesta polysuhteesta, en mistään "kokeilusta". Itseäni eivät innosta lyhytaikaiset suhteet eikä seksi ilman vahvoja tunnesiteitä. Haaveilen myös lspsista. Miten ne sopisivat tuollaiseen kuvioon?
polyamoria ja biseksuaalisuus
Anonyymi
1
292
Vastaukset
Itselläni on ollut vuosia "haussa" polysuhteet. Ei tunnu löytyvän miestä/miehiä jotka ymmärtäisivät ja hyväksysivät tämän. Mono immesiä on ollut, mutta aina loppunut sitten siihen kun ihastun/rakastun toiseenkin.
Mustasukkaisuus ja tunteiden hallinta tuntuu olevan monelle vaikeaa. Toki en rajoita suhteissani aikuisten määrää, mutta olisin tyytyväinen jos löytäsin parisuhteeseen ymmärtäväisen immeisen. Oli sitten kyseessä mitä sukupuolta hyvänsä.
S24 sähköpostista tavoittaa jos tahtoo :)
-Turhautunut etsijä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265