Testo ja ääni

Anonyymi

Olen käyttänyt tostrania 9kk. Karvoja kasvaa kaikkialla kasvot muuttuu ja partakin alkaa kasvaa, olen todella onnellinen, paitsi.... Ääni, ääni ei ole muuttunut oikeastaan yhtään. Ainoa ero on että ei mene enää korkealle, mutta kuulostaa ihan samalta. Kaikki tuntemani transäijät kuulostaa ihan cismiehiltä parin kuukauden testoilla olon jälkeen. En tajua, olo on kauhea, en soittele enää sukulaisille tai lässytä lemmikeille koska en halua kuulla ääntäni. Mistä voi johtua että muutosta ei tule? (Vielä yksi kysymys, tostranissa lukee että pitää levittää mahaan tai reisien väliin mutta apteekkari sanoi että myös käsivarsiin voin levittää. Kumpaa uskoa? Iho mahassa ja reisissä on todella ärtynyt joten helpottaisi jos voisi levittää myös käsivarsiin)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla alkoi ääni muuttua vasta 8 kk käytön jälkeen. Asuinkumppanini ei huomannut muutosta vuoteen, koska kuuli ääneni päivittäin ja tottui siihen.

    • Anonyymi

      Kunhan kaverit alkaa kyselemään että onko sinulla flunssa, niin tiedät että ääni on muuttumassa.
      Voihan sitä myös auttaa vähän itsekin puhumalla tahallaan matalammalla äänellä. Moni johtavassa asemassa oleva cis-nainen käyttää tätä temppua hakeakseen arvovaltaa.

    • Anonyymi

      Testogeeliä eli torstranin vastiketta neuvotaan ohjeissa laittamaan käsivarsiin ja hartioihin, näin olen myös tostrania käyttänyt (välillä joutuu vaihtamaan siihen kun testogeelin saatavuudesta ongelmia). Ei ole kädet pudonnut tai mitään muutakaan huolestuttavaa.

    • Anonyymi

      Noh, kahen viikon päästä on 1v testoilla ja ääni on edelleen sama. Menee toki matalemmalle kuin ennen eikä mene yhtä korkealle kuin ennen mutta ns. puheääni täysin sama. Töissä taas joku kommentoi kun moikkasin että "ai luulin et olit poika,sori". Dysforia on mieletön, voiko tässä tosiaan mennä näin kauan? Muuttuukohan ääni laisinkaan? Mielestäni tosi kummallista kun partakin kasvaa mutta ääni ei muutu, senhän pitäisi olla yksi niistä ensimmäisitä muutoksista. T:aloittaja

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe