Testo ja ääni

Anonyymi

Olen käyttänyt tostrania 9kk. Karvoja kasvaa kaikkialla kasvot muuttuu ja partakin alkaa kasvaa, olen todella onnellinen, paitsi.... Ääni, ääni ei ole muuttunut oikeastaan yhtään. Ainoa ero on että ei mene enää korkealle, mutta kuulostaa ihan samalta. Kaikki tuntemani transäijät kuulostaa ihan cismiehiltä parin kuukauden testoilla olon jälkeen. En tajua, olo on kauhea, en soittele enää sukulaisille tai lässytä lemmikeille koska en halua kuulla ääntäni. Mistä voi johtua että muutosta ei tule? (Vielä yksi kysymys, tostranissa lukee että pitää levittää mahaan tai reisien väliin mutta apteekkari sanoi että myös käsivarsiin voin levittää. Kumpaa uskoa? Iho mahassa ja reisissä on todella ärtynyt joten helpottaisi jos voisi levittää myös käsivarsiin)

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla alkoi ääni muuttua vasta 8 kk käytön jälkeen. Asuinkumppanini ei huomannut muutosta vuoteen, koska kuuli ääneni päivittäin ja tottui siihen.

• Anonyymi

Kunhan kaverit alkaa kyselemään että onko sinulla flunssa, niin tiedät että ääni on muuttumassa.
      Voihan sitä myös auttaa vähän itsekin puhumalla tahallaan matalammalla äänellä. Moni johtavassa asemassa oleva cis-nainen käyttää tätä temppua hakeakseen arvovaltaa.

• Anonyymi

Testogeeliä eli torstranin vastiketta neuvotaan ohjeissa laittamaan käsivarsiin ja hartioihin, näin olen myös tostrania käyttänyt (välillä joutuu vaihtamaan siihen kun testogeelin saatavuudesta ongelmia). Ei ole kädet pudonnut tai mitään muutakaan huolestuttavaa.

• Anonyymi

Noh, kahen viikon päästä on 1v testoilla ja ääni on edelleen sama. Menee toki matalemmalle kuin ennen eikä mene yhtä korkealle kuin ennen mutta ns. puheääni täysin sama. Töissä taas joku kommentoi kun moikkasin että "ai luulin et olit poika,sori". Dysforia on mieletön, voiko tässä tosiaan mennä näin kauan? Muuttuukohan ääni laisinkaan? Mielestäni tosi kummallista kun partakin kasvaa mutta ääni ei muutu, senhän pitäisi olla yksi niistä ensimmäisitä muutoksista. T:aloittaja

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6634
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2740
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2408
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1943
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1660
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1498
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1482
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1442
    Aihe