Olen käyttänyt tostrania 9kk. Karvoja kasvaa kaikkialla kasvot muuttuu ja partakin alkaa kasvaa, olen todella onnellinen, paitsi.... Ääni, ääni ei ole muuttunut oikeastaan yhtään. Ainoa ero on että ei mene enää korkealle, mutta kuulostaa ihan samalta. Kaikki tuntemani transäijät kuulostaa ihan cismiehiltä parin kuukauden testoilla olon jälkeen. En tajua, olo on kauhea, en soittele enää sukulaisille tai lässytä lemmikeille koska en halua kuulla ääntäni. Mistä voi johtua että muutosta ei tule? (Vielä yksi kysymys, tostranissa lukee että pitää levittää mahaan tai reisien väliin mutta apteekkari sanoi että myös käsivarsiin voin levittää. Kumpaa uskoa? Iho mahassa ja reisissä on todella ärtynyt joten helpottaisi jos voisi levittää myös käsivarsiin)
Testo ja ääni
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi ääni muuttua vasta 8 kk käytön jälkeen. Asuinkumppanini ei huomannut muutosta vuoteen, koska kuuli ääneni päivittäin ja tottui siihen.
- Anonyymi
Kunhan kaverit alkaa kyselemään että onko sinulla flunssa, niin tiedät että ääni on muuttumassa.
Voihan sitä myös auttaa vähän itsekin puhumalla tahallaan matalammalla äänellä. Moni johtavassa asemassa oleva cis-nainen käyttää tätä temppua hakeakseen arvovaltaa. - Anonyymi
Testogeeliä eli torstranin vastiketta neuvotaan ohjeissa laittamaan käsivarsiin ja hartioihin, näin olen myös tostrania käyttänyt (välillä joutuu vaihtamaan siihen kun testogeelin saatavuudesta ongelmia). Ei ole kädet pudonnut tai mitään muutakaan huolestuttavaa.
- Anonyymi
Noh, kahen viikon päästä on 1v testoilla ja ääni on edelleen sama. Menee toki matalemmalle kuin ennen eikä mene yhtä korkealle kuin ennen mutta ns. puheääni täysin sama. Töissä taas joku kommentoi kun moikkasin että "ai luulin et olit poika,sori". Dysforia on mieletön, voiko tässä tosiaan mennä näin kauan? Muuttuukohan ääni laisinkaan? Mielestäni tosi kummallista kun partakin kasvaa mutta ääni ei muutu, senhän pitäisi olla yksi niistä ensimmäisitä muutoksista. T:aloittaja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san91513Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu112865