Maskun kalustetalo antaa asiakkaalleen oikein palautussakkoa, jos asiakas palauttaa sopimattoman tuotteen takaisin liikkeeseen! Luit oikein: SAKKOA!! Niin paljon he asiakasta arvostavat. Omakohtainen kokemukseni on: en avaa enää Maskun kalustetalon ovea! Se on ala-arvoinen liike. Siellä harjoitetaan agressiivistä myyntiä. Hinnat vedetään hihasta. Milloin on -40 %, milloin -50-70 % alennusta!! Liikkeet ovat epäsiistejä ja tuotteet rumasti esillä. Suurin osa myytävistä tuotteista on hinta-laatusuhteeltaan ala-arvoisia. Asiakkaan parasta ei ajatella, koska tyytyväisyystakuuta ei ole. Toisin on esim. Askossa ja Ikeassa; he haluavat, että asiakas on tuotteeseen tyytyväinen ja hänelle jää kaupasta hyvä mieli. Sellaisessa liikkeessä minäkin aion jatkossa asioida. :)
RISUJA MASKUN KALUSTETALOLLE
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, sähän et taida itse olla Maskun palkkalistoilla. Sitähän sä koitat kertoa?
- Anonyymi
Onneks en ole! Asiakas voi "äänestää jaloillaan". On huonekaluliikkeitä mistä valita.
- Anonyymi
10 prosentin palautus sakko
- Anonyymi
Alennukset täyttä huijausta.
- Anonyymi
Varokaa myös hinnoittelua.
Erikseen ostettuna
sänky 375€
sijauspatja 75€
Yhteensä 450€
Mutta, samassa taulussa missä sängyn hinta on alapuolella ns. valmiit hinnat erilaisten sijauspatjojen kanssa. Ja ylempi paketti, jonka erikseen saat 450€:lla maksaakin yhdessä "pakettina" 545€.
Kuluttajan höynäyttämistä pakettihinnoittelulla.
SUOSITUS VÄLTTÄÄ LIIKETTÄ KAIKIN TAVOIN!!!- Anonyymi
Mulla kesti 55pv patjojen tulla 60km
- Anonyymi
Ostin patjat kokkolasta kesti 55 pv tulla kävi helsingissä asti vaikka vaikka oli tulossa kauvavalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199