koulukiusaaminen

Anonyymi

Opettajan kiusasi oppilaita vuosia eikä asialle tehty Jämsän Gradiassa mitään.
Surullisinta asiassa on ettei ko.opettajan kiusaamisen kohteena olleet omat oppilaat vaan oppilasryhmä, missä oli merkittävä määrä erityisoppilaita .Opettajan nimeämä luokan syntipukki on saanut syyt niskoilleen, vaikka ei ole ollut syyllinen. Oppilas totesi opettajan olevan sadisti, jonka paikka ei ole koulussa .Opettaja vähätteli oppilaiden osaamisen tasoa, kuulusteli vaativia opintoihin liittyviä opintokokonaisuuksia. Jotkut oppilaat ilmoittivat etteivät halua tulla kouluun kuuntelemaan vittuilua. Luokan mielestä eivät asiat muuttuneet vaikka luokan valvojan avustuksella tehtiin ilmoitus rehtorille. Kaikki muutkin viranhaltijan olivat tietoisia asiasta. Pojat uskalsivat tehdä ilmoituksen vasta viimeisellä luokalla. Opettaja oli tiettävästi saanut jonkinlaisen varoituksen toiminnastaan. Rehtori ei tehnyt asialle yhtään mitään, odotteli asian jotenkin hoituvat kuten Kummeli-ketsissä. Poliisin tutkiessa vastaanlaisia tapauksia korostuu rehtorin sekä viranhaltijoiden vastuu, sillä virkamiehinä heidän on puututtava tapauksiin. Sitä edellyttää muun muassa perusopetuslaki. Asiat varmaan hoituvat ihan itsestään

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täh?

• Anonyymi

Ennen opettajat kiusasivat lapsia.
      Nyt on osat vaihtuneet.Lapset kiusaavat opettajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe