koulukiusaaminen

Anonyymi

Opettajan kiusasi oppilaita vuosia eikä asialle tehty Jämsän Gradiassa mitään.
Surullisinta asiassa on ettei ko.opettajan kiusaamisen kohteena olleet omat oppilaat vaan oppilasryhmä, missä oli merkittävä määrä erityisoppilaita .Opettajan nimeämä luokan syntipukki on saanut syyt niskoilleen, vaikka ei ole ollut syyllinen. Oppilas totesi opettajan olevan sadisti, jonka paikka ei ole koulussa .Opettaja vähätteli oppilaiden osaamisen tasoa, kuulusteli vaativia opintoihin liittyviä opintokokonaisuuksia. Jotkut oppilaat ilmoittivat etteivät halua tulla kouluun kuuntelemaan vittuilua. Luokan mielestä eivät asiat muuttuneet vaikka luokan valvojan avustuksella tehtiin ilmoitus rehtorille. Kaikki muutkin viranhaltijan olivat tietoisia asiasta. Pojat uskalsivat tehdä ilmoituksen vasta viimeisellä luokalla. Opettaja oli tiettävästi saanut jonkinlaisen varoituksen toiminnastaan. Rehtori ei tehnyt asialle yhtään mitään, odotteli asian jotenkin hoituvat kuten Kummeli-ketsissä. Poliisin tutkiessa vastaanlaisia tapauksia korostuu rehtorin sekä viranhaltijoiden vastuu, sillä virkamiehinä heidän on puututtava tapauksiin. Sitä edellyttää muun muassa perusopetuslaki. Asiat varmaan hoituvat ihan itsestään

2

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täh?

    • Anonyymi

      Ennen opettajat kiusasivat lapsia.
      Nyt on osat vaihtuneet.Lapset kiusaavat opettajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe