Halusin katosa yhtä sarjaa netistä mutta sitä pystyi katsomaan vaan USAn katsojat. No sittenhän minä latasin jonjun "Fake GBS" sovelluksen, hetken siinä sen kanssa tappelin että sain toimimaan ja kävin katsomassa Snäppi kartasta missä olen ja olin USAssa. Sitten menin nettisivulle ja yritin katsoa ohjelmaa, mutta eihän se toiminut. Ajattelin että en jaksakkaan katsoa ohjelmaa joten mitenhän saan gbs jutun takaisin oikein. Noh siinä sitten tulikin se ongelma. En saanut enää sijaintiani oikein ja nyt snäppi karttta näyttää että olen jossain Amerikassa ja en halua sitä. Auttakaa kiitos?!!!!
Gbs meni sekaisin
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694979KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893891- 1943764
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783339Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503009- 252014
- 241991
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991437