Minulla on paineilmakompressori ja alasäiliöllä (1 ltr) varustettu ruisku. Aion maalata vanhan aitan hirsiseinät ulkopuolelta kesämökillä. En ole aikaisemmin maalannut ruiskulla. 1. Mistä tietää että maali on ohennettu sopivaksi? (Oletan ettei ohentamatta ala toimia) 2. Hyviä neuvoja ruiskumaalauksesta? Ulkonakin hengityssuojain? Seinä on niin sokkeloinen ja karhea/karkea ettei pensseli maalauksella tule kunnollista.
Vastaukset 3
- Anonyymi
öljymaali tulee läpi, vesiohenteinen ei.. yläsäiliö parempi, vaikka säiliö pieni onkin.. ohennus on riittävä, kun ruisku toimii.
- Anonyymi
Aivan väärä peli aitan maalaukseen on ruisku. Siveltimellä hiertäen parempi tulos.
- Anonyymi
Suorastaan hauska aloitus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 102913
- 98876
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52661Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen33620Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5531- 46525
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42485- 54478
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17456- 45447