Haluasin sanoa sinulle yhdenasian

Anonyymi

Haluasin niin kertoa sulle yhden asian vielä, olisipa joku keino vielä yksi asia sanoa

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita linnun mukaan viesti 🐦

• Anonyymi

Ei pysty, se jää munimaan matkalle :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty, se jää munimaan matkalle :(

Eikä jää, jos minulle olisi viestiä tuomassa. :)

• Anonyymi

Saanko veikata? Ei tarvitse veikkailla, tiedossa on. Negatiivistä, mitäpä muutakaan. Kylmän ihmisen mieli on kylmä, vailla rakkautta, siitä ei pääse mihinkään.

• Anonyymi

Minäkin haluaisin sanoa J -naiselle että rakastan häntä. Ainut nainen jonka edessä voisin polvistua.

• Anonyymi

Kuka J nainen? Laitanko sulle tänään viestiä puhelimeen?

• Anonyymi

Jos olisit hän, tiedän kyllä. Olen rakastanut häntä koko ikäni, minä muistan. Hän on ainut mies jolle voisin sanoa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän, tiedän kyllä. Olen rakastanut häntä koko ikäni, minä muistan. Hän on ainut mies jolle voisin sanoa kyllä.

Kyllä.

• Anonyymi

Kerro ennenkuin lähdet pois.

• Anonyymi

Soitto, viesti, kirje. Keinoja on olemassa jos on todellista halua.

• Anonyymi

Olen kökkö vai kenties kiva? Olen ruma vai kenties kaunis? Olen fiksu vai kenties tyhmä? Olen rakas vai kenties inhokki? Niin, mitä halusit kertoa.

• Tuossa kun kirjauduin sisään näin taas melkein 300 asiaa eli kommenttia jotka olisi saanut jäädä kirjoittamatta. En oikein jaksa ymmärtää miksi palsta on mennyt näin ikäväksi että vieraita ihmisiä pitää piikitellä. Eli en tarvi yhtään lisää.

• Anonyymi

Samaa oon miettinyt. Täällä oli vuosia sitten ihan mukava käydä ja kirjoitella. Nykyään tulee vaan paha mieli 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa oon miettinyt. Täällä oli vuosia sitten ihan mukava käydä ja kirjoitella. Nykyään tulee vaan paha mieli 😔

Yhdyn teihin. Palsta on mennyt kuin joksikin peli ja leikkipaikaksi. Ei enää yhtään keslustelua.

• Anonyymi

Kerro hänelle.
      T. J-nainen.

• Anonyymi

Hän tietää sen.

• Anonyymi

Tää on ikävä-palsta. Todella ikävä! You know what I mean...

• Anonyymi

Joo todella ikäviä ihmisiä täällä ikävää että ihmiset ovat vihaa täynnä

• Anonyymi

Kerro ja sit voit painua Vittuun!

• Anonyymi

Saisipa painautua sen naisen vittuun.

• Anonyymi

Onko sulla oikeasti noin ikävä?!

• Anonyymi

Lähetä viesti.

• Anonyymi

Niin. En tiedä tilannetta.

• Anonyymi

Niin pullopostina laittaa merelle tai järvelle pyörimään niin joku sen sitten vastaanottaa kuitenkin.

• Anonyymi

Laita pulloposti menemään ja 4300 asiaakin heti kerralla viestiin -> merelle pullo menemään vastaanottajalle, ja sitten oma puhelinnumero niin vastaanottaja soittaa kun saa sellaisen.

• Anonyymi

No en laita. Turha toivo. :)

• Anonyymi

Toivo on muutenkin turha nimenäkään kokonaan tässä valtiossa ;()

• Anonyymi

Tulisi "monipullo-viesti", minne päätyykin sitten olisi yllätys.
      - Monia lähettäjiä ja monia viestejä.

• Anonyymi

Kannattaa aina puhua "suu puhtaaksi" eli kaikki asiat kerralla, jotta ei jää epäselvyyksiä.

• Anonyymi

Voi myös käyttää hammasharjaa ja älypassia ;)

• Anonyymi

Mitä olen erästä miestä nyt oppinut tuntemaan, en taida haluta tietää, mitä hänellä voisi olla asiaa. Kun menee luotto menee kaikki muukin kuin vesi altaasta suoraan viemäriin. Jotenkin tuntuu pahalta tiedostaa tuo tosiasia.

• Anonyymi

Lähetä kirje. Laita kuoren sisälle pari tonttua rahaa niin voidaan neuvotella jatkosta.

Niin ja hammastikkuja. Laita semmoseen A4 kokoiseen kuoreen. Sitten voisit laittaa kismet levyn ja jotain pientä kivaa niinku kultakoruja. Vaatelahjakortti lisäksi, muotiliikkeeseen. Kampaamoon parin sadan lahjakortti. Neuvotellaan lisää, kun saan rakkauskirjeesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5098
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      62
      3012
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2910
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2821
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      18
      1597
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1516
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1221
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1110
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      215
      981
    Aihe