Haluaisitko sinä

Anonyymi-ap

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?

68

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt tarpeeksi. Tämä riittää, kiitos vain. Mikäli sulla on vielä tai vihdoin jotain sanottavaa, voit kertoa.

• Anonyymi

Ja oot vaan hiljaa. Miksi vaivautuisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oot vaan hiljaa. Miksi vaivautuisin?

Ei tarvi, ei se mitään muuta. Näen sinut nyt selkeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi, ei se mitään muuta. Näen sinut nyt selkeästi.

Mitenniin? Sivusta

• Anonyymi

Tietysti haluaisin. Mietin, et riittääkö tämä hänelle. Tämän mä voin hänelle antaa, enempää en voi ilman, että selvitämme välit.

• Anonyymi

Lisäys: Mulle "tämä" ei ole palsta, vaan meidän välit kasvokkain.

• Anonyymi

Ei taida olla mitään välejä selkiytyviksi

• Anonyymi

Mies luikki pakoon.

• Anonyymi

Nainen ei koskaan luikkinut edes lähelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei koskaan luikkinut edes lähelle.

Ja täällä sä taas huutelet mun perään .
        Odotin viime viikon loppuun vielä viestiä tai
        Puhelua sulta .
        Mutta olin vain valheen arvoinen sinulle mies
        En mitää muuta
        Vaikka sepustit ummet ja lammet .
        Enää en odota
        Etkö sä voi ottaa yhteyttä mitenkään
        Koska jouduit estolistaa temppusi vuoksi
        En unohda ikinä mitä teit .
        Minullakin on oikeus vittuuntua ja loukkaantua
        Ja uhriutua ja pahaan mieleen
        Ei vain tuollaisella pallilisella prinsessalla
        Sulla oli aikaa kyllä toimia mutta et selvästi tahdo muuta kun pysykkin kaukana ja erossa!
        Naiselta

• Anonyymi

Haluaisin, että selviäisi. Munkin aivot poksahtaa kohta.

• Anonyymi

Mitä sitten sen jälkeen...

• Anonyymi

Noooh, hätäkö tässä valamiissa muailmassa 🙂

• Anonyymi

Kuinka olemattomat välit voisi selkiytyä

• Anonyymi
        UUSI

🤣

• Anonyymi
        UUSI

Silloinhan ne tietty onkin seesteisiä.

• Anonyymi

Tämä tilanne ei riitä. Ikävä on ja todellakin haluan että välimme selviytyy.

Naiselta 🌹

• Anonyymi

Jos näen hänet joskus vielä oikeassa elämässä, on mahdollisuuksia selkenemisille. (En kirjoittele palstalla enää juurikaan. Täällä ei selkene mikään, enkä tahdo jaksaa tämän paikan negatiivista energiaa enää ollenkaan. Keskityn mieluummin harrastuksiin.)

• Anonyymi

Välimme ovat selkeät. Jos myös hän ei halua välejämme läheisemmiksi niin tämä riittää.

• Anonyymi

Toivottavasti mies pyytäisi syömään ja haluaisi muutenkin treffata.. :/
      Tietää mis arkena oon. Vink.

• Anonyymi

No mitäs luulet. Tietenkin haluan selvittää aivan kaiken. Haluan aloittaa yhteisen elämän hänen kanssaan.

• Anonyymi

Toivon, vaan en pyydä, en tiedä missä kuljen itsekkään, arveksi vain ihollesi jään... laulaa Hector ja tähän on tyytyminen.

• Anonyymi

Mikä ongelma väleissä on? Sellaiset ne on kun toinen on halunnut.

• Anonyymi

En oikeastaan ja oikeastaan joo.

• Anonyymi

Kyllä ne selkis jo.

• Anonyymi

Eihän ne välttämättä koskaan selviä. Mut nykyinen tilanne on miljoona kertaa parempi kuin se, mitä ajattelin välien olevan vielä 3 kk sitten. Joten mä oon supertyytyväinen tähän, kaveruuteen, jossa on pinnan alla jotain muuta.

n->m

• Anonyymi

Minä haluan hänet selkeästi viereeni, selkeästi olemaan onnellinen ja selkeästi rakastaa.

• Anonyymi

Voi, miten kauniisti sanottu <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, miten kauniisti sanottu <3

Kiitos sinulle..

• Anonyymi

Mielestäni ei voi käyttää sanaa "meitä".
      Koska ei ole mitään meitä on vain kaksi toisilleen vierasta ihmistä.
      Minulla on monia syitä, että miksi en halua tulla lähellesi jos pystyn sen välttämään.
      On tapahtunut liian paljon asioita, jotka ovat loukanneet syvästi minua.
      Nro 1. En pidä sinun kirjoittelusta täällä palstalla, kirjoituksesi ovat jotenkin syvältä.
      Nro 2. En hyväksy sellaista näkökantaa, että asiat ja ongelmat ratkeaisivat sängyn kautta. Tämä on asia jossa sinun tulee kunnioittaa toista ihmistä sata prosenttisesti.
      Olemme kaksi täysin vierasta ihmistä ja sinun kiinnostus itseeni, minkä en usko perustuvan totuuteen tai liioin sen olevan aitoa ja puhdasta.
      Mitään yhteistä samankaltaisuutta sinulla ja minulla ei ole.
      On vain väärinkäsityksiä ja suuria virheitä.
      Minä en ole liioin sellainen hyväntekijä, että pystyisin ketään toista ihmistä pelastamaan suosta tai jonkinlaisesta vaikeasta tilanteesta.
      Omassa elämässäni on aivan riittävästi työnsarkaa minulle loppuelämän ajalle.
      Olen myös tunne ihminen ja useimmat asiat tapahtuu tältä pohjalta, järjen kanssa kaikilla tapahtumilla ei ole niinkään tekemistä.
      En ole liioin kiinnostunut varatuista miehistä / toisten naisten aviomiehistä.
      Enkä ole suhteessa kenenkään miehen kanssa nyt enkä ole ollut moniin vuosiin.
      Toivottovasti tämä vastaukseni auttaa ymmärtämään, että en ole palstalla ollut kaipauksen vuoksi enkä ikävöi ketään täällä.

• Anonyymi

Kirjoitin anteeksipyynnön toiseen ketjuun. Välien selkeämistä toivon.

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi pyydetään irl eikä missään ketjussa.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään sinusta.
      Kuin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

Ei meidän väleissä ole minun mielestäni mitään kismaa. Mutta molemmat ovat varattuja, asumme kaukana toisistamme eikä ole kohta enää mitään yhteistä "projektia", minkä takia nähdä, niin en tiedä, mitä väleille voisi tehdä, että ne säilyisivät. Olen ymmärtänyt, ettei hän halua olla kaverini. En myöskään halua sotkea hänen muita ihmissuhteitaan. Enkä niistä ole oikein ajan tasallakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tottakai haluaisin selkeyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Halusin niin joskus tällekin edes sen täydellisen lopun. Olen nyt oppinut kantapään kautta, että jotkut runot eivät vaan rimmaa, ja joillakin tarinoilla ei ole selkeää alkua, keskikohtaa ja loppua. Elämässä on kyse tietämättömyydestä, muutoksen pakollisuudesta, hetken hyödyntämisestä tietämättä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mielikuvitusta ruokkii monitulkintaisuus. Tullut siihen tulokseen, että ainoat totuudet, joilla on merkitystä, ovat ne, joita en ymmärrä enkä edes voi ymmärtää. Kaikki mikä on mystistä, monitulkintaista, selittämätöntä. Mikä ei sovi tarinaan, millä ei ole tarinaa. Vain välkähdys hämärässä, ei valoa pimeyteen. Erittelemättömiä tunteita kuten haikeus.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin kuvattu!

Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Tämä riittää. Täällä on joku niin taitava narsisti kirjoittelemassa että saanut nostettua kaikki minun epävarmuudet ja pelot esiin mitä liittyy häneen ja meihin. Tietää millä satuttaa minua eniten. En halua tuntea sellaista enää.

• Anonyymi
        UUSI

Saman kokenut täällä. Vihaan sitä, miten epävarmaksi tämä palsta on mut tehnyt.
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saman kokenut täällä. Vihaan sitä, miten epävarmaksi tämä palsta on mut tehnyt.
        Naiselta

Kaikkien olisi hyvä ymmärtää, ettei mikään kirjoitus tällaisella palstalla liity omaan tilanteeseen millään lailla.

• Anonyymi
        UUSI

Etkö todella?
        Kauhuako minä vain aiheutinkin.
        Muista ens kerralla valita vähemmän jännitystä
        Ja enempi tylsää ja tavallista elämää
        Et herkkä pääsi kestää sen
        Minun läsnäoloni oli liikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö todella?
        Kauhuako minä vain aiheutinkin.
        Muista ens kerralla valita vähemmän jännitystä
        Ja enempi tylsää ja tavallista elämää
        Et herkkä pääsi kestää sen
        Minun läsnäoloni oli liikaa

Jep.Sä se oot niin ymmärtäväinen ihminen onneksi etkä yhtään syyllistävä ja aliarvioiva. 😳

• Anonyymi
      UUSI

Minun puolestani voidaan aivan hyvin säilyttää arvoitukselllisuus. Olkaamme jatkodsakin anteliaan tulkinnanvaraisia toisillemme. Sillä pahinta mitä voi vaatia olisi kaikenkattava selonteko. On tehtävä oikeutta sekä lihalle että hengelle. Epäselvyys ulottuu kuitenkin vain tiettyyn pisteeseen asti.

• Anonyymi
        UUSI

Maailma on vaikeaselkoinen ja sekava paikka. Täytyy hyväksyä ettei selkoa ole eikä tule vaikka toivoisi. Silleen jättäminen on ilmava ja ok vaihtoehto ja toimintatapa. Ja ei ku eteenpäin, sanon minä lumessa.

• Anonyymi
        UUSI

Tätä samaa olen ajatellut jo pitkään. Kaikenlaiset selvittävät ja setvivät someviestit tai sähköpostit pilaisivat vain kaiken.
        Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Kauhun hälytysjärjestelmä on seurannut mukanani aina seuraavaa katastrofia varten. Olen sopeutunut epäonnen elämään, ja ehtinyt tulla kekseliääksikin. Ajan mittaan alkanut huomata vastahakoisesti miten asiat järjestyivät jopa tappion julistamiseni jälkeen. Epämukava totuus piilee kasvoillani paljastamassa itserangaistuksen ja oletuksieni syvyyden. Takana on paljon asioiden voittamista ärsyttäen sillä lähinnä itseäni. Silti iloakin, huolimatta yrityksistä olla onneton. Elämän ihmeitä joihin on kuitenkin pelännyt luottaa, joista ei ole tiennyt miten nauttisi, olisi kiitollinen, ilman syyllisyyttä. Kun ei ole halunnut voittaa eikä liioin hävitä. Epävarmuus kiehtoo yhä ja intohimon löytää toivon ja epätoivon väleistä.

• Anonyymi
      UUSI

Parempi kätkeytyä varjelemaan aarrettaan. Sielu on liian kallis mnetettäväksi.

• Anonyymi
      UUSI

minä odottelin jotain elokuaa Peikko 2 milloin tulee jään sisältä löyy hirviö.

• Anonyymi
      UUSI

Koska en ollut hänen manipuloitavissa, sain jäädä pois hänen elämästään. Olen oma erillinen yksilö, henkiolento, joka on kulkenut pitkän ja raskaan tien. En ole johdateltavissa ja muokattavissa kenenkään mieleiseksi, vaan itseäni varten. Kyllä minulla on annettavaa jollekin toisellekin, joka arvoni ymmärtää.

Sain aikaiseksi hätäännystä ja epätoivoa, joka näkyi hänen silmistään. En suostunut hänen kontrolliinsa. Niinpä hänen oli jätettävä minut kokonaan taaksensa. Se taas tiesi töitä. Piti löytää uusi uhri, joka sopeutuu ja pysyy kontrollissa. En tiedä kuinka monta yritystä on ollut minun jälkeeni. Hän jonka näin, oli ainakin laitettu ruotuun. Niin surullista. Mutta minä olen vapaa ja tiedän jo, minkä takia kohtasimme toisemme. Hän osoitti minulle minun varjoni, josta alkoi eheytymisen matkani. Tosin pitkällisen kärsimyksen jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Haluaisin, mutta en todellisuudessa tahtoisi tutustua. Näin on hyvä. Reaalitodellisuudessa on oikeat ihmiset ja tämä on todellisuus, joka edustaa kaikkea, mikä ei koskaan toimisi arjessa 😄

• Anonyymi
      UUSI

Eipä ole enää mitään selvitettävää. Vuosien hiljaisuus kyllä kertoo tarvittavan.

• Anonyymi
        UUSI

Olisit avannut suusi sitten. Voit kyllä tehdä niin edelleen.

• Anonyymi
      UUSI

H miehen kainaloon haluaisin käpertyä.

• Anonyymi
      UUSI

Keneltä tämä...?

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin tehdä kaiken puolestasi ja säästää sinua, ettet väsy. Huolehdin sinusta. Mutta en tiedä, miten voit enkä voi kysyä, koska en usko sinun haluavan avautua minulle tai luottavan minuun tai haluavan olla tekemisissä. Joten olen kitunut aika paljon takiasi. Nyt ymmärrän että turha huoli ei auta ketään.
      Sivusta kuin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

En halua.

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle lie tuo aloitus..
      Itse mies yli 60
      Kyllä minulle kelpaisi että välimme selkeäksi.

• Anonyymi
      UUSI

Nykyisten välien kannalla olen. Etäiset, mutta kohteliaat! Turha vatvominen ja välien setviminen saattaisivat olla käänne huonompaan suuntaan ja se olisi harmillista.

• Anonyymi
      UUSI

Voi jukra...ei mitään tunnisteita...?

• Anonyymi
      UUSI

Ihan vtun sama.
      Anteeksi kaikille.

• Anonyymi
        UUSI

Sua vtuttaa kans.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sua vtuttaa kans.

Joo, mistä arvasit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mistä arvasit.

Kirjoitin vaan kun kirjoitit tänne samaan aikaan. Inhottava olo.

• Anonyymi
      UUSI

Mietin just, et miten pitkälle tää voi mennä ilman, et puhutaan. Halailuun, suuteluun vai jopa pidemmälle? Et vaan kävellään toisen luokse, halataan ja jatketaan matkaa, sanomatta mitään. 😅🤪🤔

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä idea 😂😂😘 T. Mykkä 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea 😂😂😘 T. Mykkä 🤭

Toisaalta haluun kuulla sun ihanaa ääntäkin ❤️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      132
      3494
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      40
      2886
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      9
      2803
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      104
      2704
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      107
      1782
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      76
      1539
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      3
      1495
    8. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1315
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1310
    10. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      382
      1145
    Aihe