Millainen säätiö on työpaikkana? Entäpä kuntouttavan työtoiminnan paikkana? Minkälaista porukkaa siellä on?
Millainen on Kokkotyösäätiö?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
se on tarkoitettu pitkäaikaistyöttömille kehareille....
- Anonyymi
Se on ihan hyvä paikkana, jos haluaa kuntoutua työelämään ja ei ole voimavaroja vielä vapaille työmarkkinoille. Porukkaa on laidasta laitaan ja eri syistä sinne päätynyt.
Aina parempi vaihtoehto sinne on mennä, kuin kotona istua päivästä toiseen. - Anonyymi
Hyvät lounasedut.
- Anonyymi
Itse olen sellaisen kuvan saanut että on ihan hyvä ja tarpeellinen paikka heille jotka ovat pitkään olleet ilman työ paikkaa tms. toimintaa.
- Anonyymi
Huono ja palkka surkea
- Anonyymi
Itse olen palkkatuella kokkotyö-säätiöllä, aiemmin kuntouttavalla työtuella. On hyvä paikka jos haluaa jotain tehdä muutaku maata kotona ja olla sossu pummina. Monella erinlaisella sopimuksella sinne pääsee
- Anonyymi
Suurin osa syrjäytyneitä ja alkoholisteja.
- Anonyymi
Suurin osa kokkolalaisista.
- Anonyymi
Onko siellä kameroita ja salaa kuvataan...
- Anonyymi
Jos salaa kuvaavat niin mistä sitä silloin tietää?
- Anonyymi
OIkeampi kuvaus kokkotyösäätiöstä olisi: Työttömien ja syrjäytyneiden päivätoiminta/puuhastelukeskus. Minään työpaikkana siitä ei kannata puhua, koska oikeaa palkkaakaan siellä ei makseta. Palkka ei ole se 9e/päivä työmarkkinatuki/peruspäiväraha, minkä siellä olosta saa, jota kukaan terveesti itse ajatteleva tuskin viitsii ruveta kiistämään. Kuntouttavana työtoiminnan paikkana jonkin aikaa voi olla ok, jos löytyy lähellekään sellainen työ/puuhastelu, joka itselle sopii ja josta kohtuullisestikaan pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIkeampi kuvaus kokkotyösäätiöstä olisi: Työttömien ja syrjäytyneiden päivätoiminta/puuhastelukeskus. Minään työpaikkana siitä ei kannata puhua, koska oikeaa palkkaakaan siellä ei makseta. Palkka ei ole se 9e/päivä työmarkkinatuki/peruspäiväraha, minkä siellä olosta saa, jota kukaan terveesti itse ajatteleva tuskin viitsii ruveta kiistämään. Kuntouttavana työtoiminnan paikkana jonkin aikaa voi olla ok, jos löytyy lähellekään sellainen työ/puuhastelu, joka itselle sopii ja josta kohtuullisestikaan pitää.
Niin sulla on sieltä vissiin sitte kokemusta?
- Anonyymi
Jos pääset sinne palkkatuella niin ihan oikeaa palkkaa siellä kyllä maksetaan..
- Anonyymi
Niin JOS pääsee, moni sinne painostettu ei ole päässyt palkkatuelle, vaan tuolle aiemmin mainitsemalleni ja monien jo siellä olleiden saamalle 9e/pvä työmarkkinatuki/peruspäiväraha. Huomattavasti harvempia sinne on työllistynyt palkkatuellakaan.
- Anonyymi
Ai puhutte siis siitä PakkoTyöSäätiöstä? 👍😄 Nimi kertonee kaiken.
- Anonyymi
Mitenkähän nyt Kokko-työllä kun on IT-neuvottelut, potkitaanko pihalle vähäisetkin palkkatyöntekijät, pelkät kuntoutujat jätetään painamaan hommia
- Anonyymi
Vähäiset? Kokkolan yksikössä on 29 palkallista työntekijää. Palvelu ja laatupäälliköistä voi aloittaa yt:t
- Anonyymi
Hallinnolliset kulut tulevat kaatamaan säätiön,kuten suuret vuokrat.Muutenkaan voittoja tuovia yksiköitä ei taida olla kuin pesula,sielläkin laitteisto on lahoamassa käsiin.
Hankerahoitukset ovat myöskin kivenalla,myös luovi taitaa tuoda talolle jonkin verran rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705036
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413468
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 412168
- 452100
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078