Mikä Korpelassa mättää

Anonyymi

Mitä sähkö Korpelassa tapahtuu...asiasta on puhuttu vuosia ja aina samaan henkilöön liittyen. Eikö asialle voida tehdä mitään? Jos joku ei selvästikään hallitse hommaansa, valitaan toinen tilalle.

19

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tämä poistetaan kun saman voi lukea Keskipohjanmaa-lehdestä. Päissään ollaan töissä, nostetaan väärin perustein palkkaa, tehdään työaikana töitä muille yrityksille. Nuo syyt oli lueteltu sanomalehdessä mutta täältä poistetaan.

    • Anonyymi

      No tehdäänhän kaupungillakin omia töitä ja hoidetaan yksityisasiat työaikana. Sehän on tätä päivää. Mikä ettei muuallakin kamnuksessa

    • Anonyymi

      Ei se ihme jos hallitus ei tiedä mättäämisestä kun toimihenkilöitä kielletty puhumasta hallitukselle muuta kuin yhtä kautta.
      Hallitusta voideltu euroopan ym. matkoilla ja maakunta maksaa viulut.
      Kokkolan energia saanut miljoonia ja useita hyviä valmiiksi koulutettuja työntekijöitä.
      Korpelasta loppuu osaajat kun itsenäiseen työhön ja päätöksen tekoon pystyvät henkilöt hakeutuvat pois.
      Kaikkeen pitänyt kysyä lupa ja selvityksiä antaa eli ei luoteta.

    • Anonyymi

      Nyt kun asia on julkinen, olisi hyvä aika tehdä johtopäätökset ja vaihtaa työpaikkaa.

    • Anonyymi

      Kateus ja politiikka.Haluvat myydä sen tutulle.

    • Anonyymi

      Nyt alkaa tilanne selvitä. Muutama alkoholisti hoitoon, rattijuoppoja ja parikymmentä naista konttorissa niin soppa oli valmis.

      • Anonyymi

        Kaivatte vain johdot maahan ja museoitte padolla olevat rakennukset sekä puratte sen hyödyttömän sata vuotta vanhan padon josta saadaan muutama kilowatti vuorokaudessa. Ulkoistatte laskutuksen ja irtisanotte itsenne niin tilanne on hallinnassa.


    • Anonyymi

      Siitä padosta on kyllä meille jokivarren asukkaille enemmän haittaa kuin hyötyä ja on aina ollut niin.

      • Anonyymi

        Näiden pienien voimaloiden merkitys on tosiaan pieni sähköntuotannon kokonaisuuden kannalta. Lestijokikin voitaisiin ottaa virkistys- ja kalastuskäyttöön. Hyödyttäisi kaikkia joenvarren kuntia enemmän kuin nyt.


      • Anonyymi

        Myllylän pojat hiljaa. Tuo laulu on laulettu loppuun.

        Ei ne siimanliottajat lisäänny yhtään. Oma lehmä vain ojassa.


    • Anonyymi

      Työntekijät ajelevat omia ajojaan firman autoilla ja pöllivät tarvikkeita omiin töihinsä.

      • Anonyymi

        Noinhan toimitaan muissakin yhtiöissä, kaukolämpö, kaupunki. Miksei korpelassakin.


      • Anonyymi

        Ja noilla perusteilla oikeutat väärinkäytöt ja rosvoamiset sekä hälytysrahojen kalastelun?


      • Anonyymi

        Suurin rosvo on ihan muu kuin rivimies.


      • Anonyymi

        Ai konttorieukko joka homma miehensä firmalle urakoita. Vaikka sitten vesivahingon tekemällä.


    • Anonyymi

      Näin on...huipulla tuulee.

    • Anonyymi

      Oliko vanhuksilla rahastava kommentti kepupoliitikosta jollekin liikaa?

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe