Onko täällä paljon porukkaa joka on hulluna iittalan astioihin/laseihin? Mä aloitin lasien keräämisen pari vuotta sitten ja "perheeseeni" kuuluu jo: kartio harmaa/kirkas, pieniä/isoa lasei, vernaa, hotcool, 2 kaadinta jne. Nyt ois hankinnassa origo kulho beige..=)
Keräättekö iittalaa?
4
2860
Vastaukset
- luna
minä kans kerään iittalaa.on tapio,ultima thulea,pallas,kartio,aurora,kolibri,mondo-laseja.sitten on aallon maljakoita 12kpl,wirkkalan ja sarpanevan maljakoita ja kynttilänjalkoja..alkaa vaan tila loppuun:)
- myös
2x aalto-malja
18x kivi-tuikku
6x kartio-lasit
snapsilaseja
mariskooli
=) vasta pääsemässä vauhtiin- Nellu
Pitääkö sitä nyt kaikkia mahdollisia malleja hamstrata. Kaapit täyttää hirveä sekametelisoppa. Luulisi, että pari eri sarjaa riittää.
Minulla esim. Teema-astiasto arkikäytössä ja "pyhäastiastona" Ego-astiasto.
Lasit tietysti Kartio sekä aterimet Elegia. - morsian-07
Nellu kirjoitti:
Pitääkö sitä nyt kaikkia mahdollisia malleja hamstrata. Kaapit täyttää hirveä sekametelisoppa. Luulisi, että pari eri sarjaa riittää.
Minulla esim. Teema-astiasto arkikäytössä ja "pyhäastiastona" Ego-astiasto.
Lasit tietysti Kartio sekä aterimet Elegia.Näin tänään ensimmäistä kertaa Ego -sarjan kahvikupit! Oli mielestäni aivan ihana. Tässä vähän niinku mietiskelen, että mitä astiastoa sitä alkaisi keräilemään jatkossa käytettäväksi, kun on häätkin (ja lahjatoiveet) tulollaan... Oon ajatellut Iittalan Teema astiastoa valkoisena arkikäyttöön (ja osin vieraskäyttöönkin ruoka-astiaston osalta), mutta ihastuin tuohon Ego kahvikuppiin. Ne voisi tulla juhlapöytään laitettavaksi, sopisivat varmaankin myös Teema astioiden kanssa yhteen, kun olisivat vielä kaikki valkoisia...
Onko tietoa, onko Egoa myös muita kuin kahvikuppia ja asettia? Ja te, joilla on Ego ollut käytössä, kestääkö ne kahvat käytössä? Vai menevätkö heti astianpesukoneessa kilahtaen rikki?
Toivottavasti joku vielä tähänkin keskusteluun vastaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722961
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2112172Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152171Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4791887Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511643En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981113- 831008
- 9973
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113899- 65814