LapinMaria sai uskon näöllään

Anonyymi

Kun kuului ns lukijalaisiin, jotka perustivat uskonsa yksinomaan Raamatun lukemiseen.

Vl-uskossa on nyt vallalla käsitys että vain korvin kuultu evankeliumi (lue, vl-mantra) pelastaa.

Nyt onkin vl-uskossa paha valuvirhe joka on jäänyt huomaamatta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukijaisia on ollut 4 eri suuntausta Laestadiuksen aikoina.

      • Anonyymi

        Wikipedian mukaan viisi. Lukijalaisuus viittaa ikävästi Raamatunl lukemiseen ja alkaa johtaa vellun epäilysten poluille. Eikö historiaa voitaisi manipuleerata tuoltakin osin?

        Kuulijalaisuus tukisi vl-valhetta paljon paremmin?


    • Ei se nyt ihan niinkään ole. Lukijaisliikkeeseen kuulunut Noran pappi Per Brandell päästi Lapin Marian epäilyksistään.

      • Anonyymi

        Teidän uskomuksenne on taikauskoa.


      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi

        Eipä tullut vastausta tuohonkaan.


    • Anonyymi

      Raamatun lukeminen tuo hallitsemisongelman SRK,lle
      Raamatusta totuuden löytävä on vapaa SRK orjuudesta.

      KR 1933/-38
      Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Joh. 7:7 Teitä ei maailma voi vihata, mutta minua se vihaa, sillä minä todistan siitä, että sen teot ovat pahat.

      Room. 6:18 ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!

      Room. 8:2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

      Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

    • Anonyymi

      Luukkaan evankeliumi:
      10:23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette

    • Anonyymi

      Jesaja
      42:6 Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut,
      olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi,

      42:7 avaamaan sokeat silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankihuoneesta

      Avaa myös sokeat vl-silmät!

    • Anonyymi

      Oliko hyvänäköinen vai hyvännäköinen?

    • SRKvanhoillislestadiolaisuus on ihmisten keksimä höpöuskonto. Kaikki uskonnot ovat höpöuskontoja.

      • Anonyymi

        Entäs se hvetti, onko sekin höpöhelvetti?


    • Anonyymi

      Lars Leevi oli ensimmäinen Taivaaseen päässyt uskovainen. Ennen Lars Leevin aikoja ei syntejä saanut Jeesuksen nimessä ja veressä anteeksi.
      Tämän hetkisten laskelmien mukaan Taivaassa on 357 967 uskovaista. Eli hyvin on tilaa.
      Kannattaa kuitenkin kiiruhtaa sen parannuksen teossa. Parhaat Taivaspaikat viedään käsistä.

    • Anonyymi

      Unissasaarnaja Maria Åkerblom, mistä päin lienee?

      • Anonyymi

        Sielunvihollinen puhuu horrossaarnaajien kautta.


    • Anonyymi

      Eihän Maria- ressu, isoisosisosioisoäitini osannut edes lukea.

    • Anonyymi

      kaikkien kristittyjen hengellisenä esikuvana. Merkittävin Mariaa ylistävä luterilainen kirjoitus on Martti Lutherin selitys Marian kiitosvirteen (Magnificat; Luuk. 1:46–55), jossa Luther ylistää Mariaa kristillisen uskon esikuvana. Myös luterilainen kirkko tunnustautuu vanhaan kristilliseen uskoon, jonka mukaan Maria on sekä Jumalansynnyttäjä että ikuinen neitsyt (lat. semper virgo). Neitsyt Marian asema tunnustettiin kirkkoa sitovaksi jo ensimmäisissä ekumeenisissa kirkolliskokouksissa.

      niten neitsyt synnyttää ? täyttyy olla ihme johon on vaikea uskoa
      4

      Gal.4;4 Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, 5

      lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan.

      Maria on sekä Jumalansynnyttäjä että ikuinen neitsyt
      Minä olen nähnyt kun hieho poikii onko nää keinosiemmetyt näitä ikusia neitsyitä
      Kaikki aloitukset poistetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe