LapinMaria sai uskon näöllään

Anonyymi

Kun kuului ns lukijalaisiin, jotka perustivat uskonsa yksinomaan Raamatun lukemiseen.

Vl-uskossa on nyt vallalla käsitys että vain korvin kuultu evankeliumi (lue, vl-mantra) pelastaa.

Nyt onkin vl-uskossa paha valuvirhe joka on jäänyt huomaamatta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukijaisia on ollut 4 eri suuntausta Laestadiuksen aikoina.

      • Anonyymi

        Wikipedian mukaan viisi. Lukijalaisuus viittaa ikävästi Raamatunl lukemiseen ja alkaa johtaa vellun epäilysten poluille. Eikö historiaa voitaisi manipuleerata tuoltakin osin?

        Kuulijalaisuus tukisi vl-valhetta paljon paremmin?


    • Ei se nyt ihan niinkään ole. Lukijaisliikkeeseen kuulunut Noran pappi Per Brandell päästi Lapin Marian epäilyksistään.

      • Anonyymi

        Teidän uskomuksenne on taikauskoa.


      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi

        Eipä tullut vastausta tuohonkaan.


    • Anonyymi

      Raamatun lukeminen tuo hallitsemisongelman SRK,lle
      Raamatusta totuuden löytävä on vapaa SRK orjuudesta.

      KR 1933/-38
      Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Joh. 7:7 Teitä ei maailma voi vihata, mutta minua se vihaa, sillä minä todistan siitä, että sen teot ovat pahat.

      Room. 6:18 ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!

      Room. 8:2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

      Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

    • Anonyymi

      Luukkaan evankeliumi:
      10:23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette

    • Anonyymi

      Jesaja
      42:6 Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut,
      olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi,

      42:7 avaamaan sokeat silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankihuoneesta

      Avaa myös sokeat vl-silmät!

    • Anonyymi

      Oliko hyvänäköinen vai hyvännäköinen?

    • SRKvanhoillislestadiolaisuus on ihmisten keksimä höpöuskonto. Kaikki uskonnot ovat höpöuskontoja.

      • Anonyymi

        Entäs se hvetti, onko sekin höpöhelvetti?


    • Anonyymi

      Lars Leevi oli ensimmäinen Taivaaseen päässyt uskovainen. Ennen Lars Leevin aikoja ei syntejä saanut Jeesuksen nimessä ja veressä anteeksi.
      Tämän hetkisten laskelmien mukaan Taivaassa on 357 967 uskovaista. Eli hyvin on tilaa.
      Kannattaa kuitenkin kiiruhtaa sen parannuksen teossa. Parhaat Taivaspaikat viedään käsistä.

    • Anonyymi

      Unissasaarnaja Maria Åkerblom, mistä päin lienee?

      • Anonyymi

        Sielunvihollinen puhuu horrossaarnaajien kautta.


    • Anonyymi

      Eihän Maria- ressu, isoisosisosioisoäitini osannut edes lukea.

    • Anonyymi

      kaikkien kristittyjen hengellisenä esikuvana. Merkittävin Mariaa ylistävä luterilainen kirjoitus on Martti Lutherin selitys Marian kiitosvirteen (Magnificat; Luuk. 1:46–55), jossa Luther ylistää Mariaa kristillisen uskon esikuvana. Myös luterilainen kirkko tunnustautuu vanhaan kristilliseen uskoon, jonka mukaan Maria on sekä Jumalansynnyttäjä että ikuinen neitsyt (lat. semper virgo). Neitsyt Marian asema tunnustettiin kirkkoa sitovaksi jo ensimmäisissä ekumeenisissa kirkolliskokouksissa.

      niten neitsyt synnyttää ? täyttyy olla ihme johon on vaikea uskoa
      4

      Gal.4;4 Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, 5

      lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan.

      Maria on sekä Jumalansynnyttäjä että ikuinen neitsyt
      Minä olen nähnyt kun hieho poikii onko nää keinosiemmetyt näitä ikusia neitsyitä
      Kaikki aloitukset poistetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe