Eli semmosta ku mun 125cc bse minicrossi ku käynnistää pystyy vähä kaasutella ja pysyy käynnissä jonku puol minuuttii mut sit booaa siihe saakka et sammuu. Nyt ei edes halua kunnolla käynnistyä. Sitte myös tuo kaasarista tuleva letku mikä yleensä pudottaa turhat bensat pois jos kaasari on täynnä, mutta mulla ei tiputa mitään siitä letkusta vaikka jättää bensahanan auki. Bensaa näyttää ainakin menevän kaasariin. Mikä ois vikana?
125 cc bse ei toimi kunnolla
Anonyymi
2
448
Vastaukset
Meillä sama juttu.
- Kyseessä X-Motos 125 cc
Ei ota kierroksia kunnolla, vaan käy aivan kuin olisi ryyppy päällä koko ajan....
Ei tiputa bensaa, öljyä eikä mitään muuta.
Kaasari ja suuttimet on putsattu.- Anonyymi
Onko tarpeeksi imua sylinterissä kun tuollain röpöttääpi jos kaasuttaja on kunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805