MILTÄ TUNTUU.

Anonyymi

Kun et kerkiä sillä hienolla toyota camrylla edes skoda octavia 1,5 kerro miltä tuntuu pyöriä skodan jaloissa...

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvältä tuntuu.

      • Anonyymi

        Sama täällä, mun tuli jo !


    • Anonyymi

      Toyotan omistajana olen jo vuosia sitten tottunut muiden nöyryytykseen ja itken itseni uneen päivittäin ja vakuuttelen itselleni, että Toyotani on hyvä auto kun kerran myyjäkin niin kehui ja naapurillakin on samanlainen.

    • Anonyymi

      Sitä kun tuota ikää rupee tulemaan lisää niin ei tarvi enää nuita liikennevalolähtöjä tehdä.
      En ole toyotalla vielä myöhästyny mistään.

      • Anonyymi

        Juu, kun on aikaa eläkkeellä, niin voi tukkia liikennettä ja täristä ratissa ihan niin kauan kuin haluaa. Selityksiä ja vielä huonompia selityksiä Toyotasedillä.
        Vähän sama kuin sanoisi että halpa makkara on riittävä laadukasta ravintoa kaiken ikäisille läpi elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kun on aikaa eläkkeellä, niin voi tukkia liikennettä ja täristä ratissa ihan niin kauan kuin haluaa. Selityksiä ja vielä huonompia selityksiä Toyotasedillä.
        Vähän sama kuin sanoisi että halpa makkara on riittävä laadukasta ravintoa kaiken ikäisille läpi elämän.

        No en ole vielä eläkkeelle päässyt.toki ikää vasta 41v
        Täällä on kyllä tullut selväksi että nämä skodamiehet ovat sivistymätöntä porukkaa.
        Heti ollaan haukkumassa ja vähättelemässä toisten asioita.
        Sitä vois käyttäytyä kunnolla ja kommentoida asiallisesti näitä asioita.


    • Anonyymi

      Ei yleinen liikenne ole mikään kilpa-ajo. Sitä vaan ei skodahomppelit ymmärrä.

    • Anonyymi

      Vain köyhillä skodisteilla on kiire.

      • Anonyymi

        Onhanse skodisteulla kiire kun se rotisko nitisee ja natisee niin pitää äkkiä päästä perille ettei hermot mee


    • Anonyymi

      Skoda on laadultaan aivan täyttä kuraa. 120-mallissa kansipahvi on todella arka, joten se kannattaa tarkistaa ennen ostoa. Heiluri taka-akselisto tekee skodasta todella vaarallisen äkillisessä väistössä; pyörä taittuu alle ja auto pyörähtää tai suuremmmissa nopeuksissa saattaa kääntyä jopa katollensa.

      Lisäksi se ryssähaju on siinä jo uutena todella voimakas jo uutena ja haju vain pahenee vanhetessaan.

      Ennen ostoa kannattaa tarkastaa konelan tarjonta Polonezin ja 125P:n osalta, niissä voi saada rahalle paremman vastineen

    • Jep jep. 1.5 ”murhamoottori”

    • Anonyymi

      Onko mitään järkeä myydä autoa jossa on, 218 hv 8,3 180km 150 hv kyykytää 100 -0 .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Kuka ostaa näitä ämpärimuovista tehtyjä tuhnuja ostaa.Tuulipukukansa.

    • Anonyymi

      Näitä kun lukee niin köy selväksi ettei mun ongelmat ole oikeasti vakavia. Tässä maassa on porukkaa jotka kyntävät syvällä.
      Voimaa.

      • Anonyymi

        Suon ilomielin Skodisteille ilon kiihdytellä liikennevaloissa ja vertailla lupauksia auton kiihtyvyyksistä :)

        Omassa perhemallin Toyotassa on ihan riittävästi voimaa. Joku kerta kesässä maantiellä ohituksessa voisi olla lisää tehoa. Toisaalta mielenkiintoisempiakin asioita on, kuten vaikka jäätelön valinta ;)


    • Anonyymi

      Ja kerkee ottaa siellä kaupungissa jalankulkijatkin paremmin huomioon kun ei kaasupohjassa vinguta menemään.
      Mutta eihän kaikki sitä ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ei nämä uudet skodat ole enää skotia. Ennen oli paremmin.

      Aito skodisti 120 L

    • Anonyymi

      Tämä 120 L oli hieno auto siitä paremmaksi pistettiin 130 LX lyksuksella. Jämäkkää menoa kuppipenkeissä.

      • Anonyymi

        Miltä teistä tuntuu kun toyota avensis 10,0 skoda octavia 1,5 9,9 kyykytää valoissa 2,0 avensiksen. Harmitaako kerro kokemuksia.haaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä teistä tuntuu kun toyota avensis 10,0 skoda octavia 1,5 9,9 kyykytää valoissa 2,0 avensiksen. Harmitaako kerro kokemuksia.haaaaaa

        No itseasiassa ei juurikaan harmita.
        Empä juurikaa muista että milloin oisin viimeksi kiihdyttänyt paikaltaanlähtiessä kaasupohjassa sataseen.
        Olisko 20v sitten.


      • Anonyymi

        skoda octavia 1,0 9,9 1,5 8,3 toyota avensis 10,0 Ette kerkiä edes teidän mielestä mopomootorille,tuntuu harmitavan kun täälä koko ajan näitä harmituksia selitellään. Onhan toyotalla 1,2 mutta ei oma valmiste,silloin asia usein unohtuu.BMW


    • Anonyymi

      Veikö kissa kielen ajetavuus huonompi kun skodassa mootorit huonommat eli skodalle testi voitot 100-0.haaaaaaaa

      • Anonyymi

        Kerro tero miltä tuntuuuuuuuuuuu.haaaaaaaaaaaaa


    • Anonyymi

      MILTÄ TUNTUU skeidaisti kiihdytellä kylpyammeellasi? Kulkeeko hyvin? Kiusataanko lapsiasi? Kiehtooko skodaklubin kokoontumisajot?

      • Anonyymi

        Kerro miten paljon harmitaa kun sinun avensiksen ohi menee 1,0 skoda octavia,kerro ei kerrota muille toyota kiihytelijöille.haaaaaaaaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten paljon harmitaa kun sinun avensiksen ohi menee 1,0 skoda octavia,kerro ei kerrota muille toyota kiihytelijöille.haaaaaaaaaaaaaaa

        Harmittaa niin vietävästi.olen käynyt tästä asiasta psykiatrin vastaanotolla.
        Hän kertois skodistien olevan isomahaisia miehistä tykkääviä alfauroksia joilla tarve näyttää muille miehille kuinka skoda kiihtyy.
        Tällä herätetään huomiota tuleviin kumppaneihin.
        Pysyn tojossa ja kiihdyttelen hissukseen niin jospa sais olla heiltä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa niin vietävästi.olen käynyt tästä asiasta psykiatrin vastaanotolla.
        Hän kertois skodistien olevan isomahaisia miehistä tykkääviä alfauroksia joilla tarve näyttää muille miehille kuinka skoda kiihtyy.
        Tällä herätetään huomiota tuleviin kumppaneihin.
        Pysyn tojossa ja kiihdyttelen hissukseen niin jospa sais olla heiltä rauhassa.

        Kerro miltä tuntuu pyöriä skodan jaloissa Tykki toyota camryllä 218 hv 8,3s skoda octavia 1,5 150hv8,1 s ja tojo tero pyörii rata tykki camryllä tehotomamman octavian jaloissa kerro harmitaako


    • Anonyymi

      miltähän tuntuu lisäillä skodien moottoreihin öljyä markettien ja motonettien pysäköintialueilla.... :D on se aina huvittava näky :D uusia skodia hinausautojen lavalla päivittäin, kyllä meidän perhe saa päivittäin hyvät naurut kuinka huonon autovalinnan ihmiset ovat skodiensa kanssa tehneet :D

    • Anonyymi

      Sillä ei ole mulle koskaan ollut mitään merkitystä miten nopeasti minäkin. Auto lähtee valoista.

      Eis e hyödytä mitään koska kuitenkin olen mun 1.6 koneisella autollani mikä ei ole Toyota eikä skoda sen nopesti kiihdyttävän perässä eikä silläkään ole mulle mitään merkitystä olenko vai en. Tähän asti ainaki olen lopulta ollut perässä toki turvavälin pidän aina ja jos nopeampi auto hidastelee niin ohitan. Yli rajoitusten ajavia ei ole edes tarpeen ohittaa. Joskus motarilla ajelen perässä ja sinne 190knh asti pysyn auton kuin auton perässä ja harvoin kuissn jaaa motarilla 190 tai yli eli Suomessa riittäisi jos autot kulkisi max. 150.

      Mulla on ollut autoja laidasta laitaan ja paljon eri merkkisiä ja todella tehokkaita ja vähemmän tehokkaita.

      Nyt on 1. 6 koneella oleva koska olen todennut että en tee mitään tehokkkaammqlla ja tälläkin ehdin joka paikkaan ja tarvittaessa pääsen vaivatta ohi hidastelijoista.

      Nyt olen 40 nuorempana kun oli tehoautoa niin en mä niilläkään tehnyt mitään talla pohjassa valoista lähtöjä renkaat vinkuen enkä ajanut motarillakaan talla pohjassa.

      Mulle yks hailee mitä kenenkin auto kulkee. Sillä ei ole suomen liikenteessä mitään merkitystä. Jos sillä olisi niin ostaisin heti tehokkaan auton.

      Näitä teidän juttuja ja haukkuja kun lukee niin taidan seuraavaksi ostaa haukkujien kiusaksi perus Toyotan ja varmasti kerkiän sillä joka paikkaan ja pääsen vaivatta ohi niistä keistä tarve on ohi päästä enkä todellakaan matelisi toyotallakaan.

      • Anonyymi

        Lisään että Toyotaa ei vielä ole ollut mutta skoda on ollut eikä olut ongelmia sen kanssa koskaan enkä silläkään jäänyt missään jalkoihin.

        Auto sekin on siinä missä muutkin autot mitkä olen omistanut esim. Audi, Volvo, Mersu, ford ym.


      • Anonyymi

        Vielä lisään könohin kahteen edelliseen kommenttiini että autoja olen vaihtanut vaihtamisen ilosta. Missään autossa ei ole ollut mitään syytä miksi olen halunnut vaihtaa.

        Koskaan en samaa merkkiä osta eli aina eri merkkknen. En ole uskollinen millekään merkille.


      • Anonyymi

        Korjaan että siis mikäkin auto eikä minänin.


      • Anonyymi

        Korjaus ja harvoin kukaan motarilla ajaa. Pienet näppäimet puhelimessa ja joskus unohtuu oikolukeminen.


      • Anonyymi

        Miltä tuntuu pyöriä sillä ylihintaisella tykki toyota camryllä 218 hvhuiput 180 0-100 8,3.skoda octavia 1,5 huiput 210 0-100 8,1 kertokaa kokemuksia kun tollanen mopo moottori niinkun te sanotte vie teitä 100-0.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu pyöriä sillä ylihintaisella tykki toyota camryllä 218 hvhuiput 180 0-100 8,3.skoda octavia 1,5 huiput 210 0-100 8,1 kertokaa kokemuksia kun tollanen mopo moottori niinkun te sanotte vie teitä 100-0.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Oikeestaan tuntuu ihan hyvältä.
        Sen itse tietää kun koeajaa ocun ja camryn.
        Valinta oli camry.vaikka ei suorituskyvyssä pärjää niin moni muu asia on sitten parempaa.


    • Anonyymi

      Odotan kiihkeästi että tuo pääsee vertailutestiin jossa sillä on viimeinkin mahdollisuus ottaa luulot pois muilta n. 40 000 euron autoilta.

      Samoin odotan kestotestiä jossa Toyotan erinomainen kestävyys pääsee jälleen oikeuksiinsä sekä suurta Talviautotestiä jossa toyotan lämmitin tänäkin vuonna saa ansaitsemansa kehut, puhumattakaan ajo-ominaisuuksista.

      Kun vielä Camry loistaa edustavien n. 60 000 autojen luokassa ja pyyhkii pöydän mersuilla ja volvoilla niin Toyotan uusi voittokulku voi alkaa.

    • Anonyymi

      Miltä se tuntuu kun sen tehokaan hee avensiksen 2,0 rinnalle tulee valoissa teidän mielestä mopomootori skoda octavia 1,0ja et kerkiä sille mopomootorille. kerro harmitus tänne ei kerrota muille.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • Arvatkaa miltä tuntuu päästää hätäpaska housuun aina kun täällä saan turpiini oikein huolella. No, oikeastaan se tuntuu melkein hyvältä kun olen tottunut siihen päivittäin. Yh-äippä ei näköjään totu ikinä.


    • Anonyymi

      Miltä tuntuu pyöriä skodan jaloissa sillä teidän mielestä tehokaalla haaaaa toyota corolla hybridillä. kerro miten paljon harmittaa.haaaaaaaaaaaa

      • Anonyymi

        Minulla on BMW M3 ja sillä kestää tasan yhtä kauan ajaa vaikka Espoosta Kuopioon, kuin millä tahansa hitaalla autolla - bensaa kuluu vain enemmän. Opitte sitten, kun saatte ajokortin.


    • Anonyymi

      Minkäs merkkinen RAV4 se oli kun arvovaltaisen Tuulilasi-lehden koeajossa jätti VW Tiguan 1.5 Turbo DSG:n häpeään?

      "RAV 4 polttoaineen kulutus on poikkeuksellisen alhainen ja suorituskyvyssä peittoaa Tiguanin mennen tullen", toteaa arvovaltainen, maamme eturivin autolehti Tuulilasi.

      Volkkarin puolustukseksi on todettava, että ATSHII-moottori ja DSG-vaihteisto (!) kestivät koko vertailun loppuun asti rikkoontumatta. Oikein hätänen mies käväsee Volkkarilla Lapissa asti ja korjuuttaa moottorin ja vaihteiston vasta takaisintullessa.

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu pyöriäVWtiguan jaloissa sinun mielestä TYKKI TOYOTA RAV4 JA KATELLA TAKAVALOJA. VWTIGUAN 220HV 0-100 6,5 TOYOTA RAV 4 HYBRID 222HV 0-100 8,1 HAAAAAAAAAAAAAAAA.Kerro miten paljon harmittaa ei kerrota muille.haaaaaa

      • Anonyymi

        Onko tojo poitsuilta kissa vieny kielen.Kun joka puolelta toyota saa pataansa harmittaako.Mites kiihtyvyys kun tykki toyotat pyörii jaloissa harmitaako nyt on sana vapaa.


    • Anonyymi

      Miltä tuntuu ajella uudella tykki toyota corolla sedan hybrid 1,8 Kun valoissa vierelle tulee skoda octavia 1,0 ja et kerkkiä vaan katselet skodan hienoja takavaloja harmittaako. Toyota 1,8 0-100 11s 180 skoda octavia 0-100 9,9 200 .Tykki toyota hybrid haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.höööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe